Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vogon
    Výborně načasovaný trailer - 24.8. bylo vydáno rozšiření prvního Dark Souls, Artorias of the Abyss, v PC verzi hry. A moje teorie teorie o tom, že DLC bude mít spojitost s Painted World of Ariamis, zdá se byly pravdivé. Teď mé teorie o tom co je v traileru, které doufám a předpokládám, nebudou pravdivé, jinak by mě Fromsoft hodně zklamal, ale teoretizovat o lore Souls her je jako droga.
    1) 0:35 Zahalená žena. Vidím tři možnosti . Královna Lothricu, která poté, co porodila Ocellotte, dítě draků, a král Oceiros zešílel, potichu zmizela. Předpokládám, že měla panenku z DS1, která byla klíčem do Painted Worldu. Tato panenka má navíc velmi zajímavý popisek : "Jednou v tomto světě byla zrůdnost, která nikdy nenašla své místo. Pevně držela tuto panenku a byla vtažena do studeného a osamoceného kresleného světa." . Existují teorie, které tvrdí, že královna Lothricu je Gwynevere, dcera Gwyna, což mou teorii jenom podporuje, jelikož Gwynevere odešla z Anor Londa, a založila několik království(Lothric, Heide), ale nikdy nenašla žádné, které by mohla nazývat domovem. Nebo to může být obraz Nashandry, sedí naprosto stejně jako Nashnadra na trůně v DS2, a má zakrytou tvář, jelikož ten kdo pohleděl na zobrazení Nashandry byl proklet. Nebo to může být jiný článek Manuse, v DS3 už byla jedna taková. Nebo třetí možnost, tohle je Velka, vypadá docela podobně oltáři v Undead Settlement.

    2) 0:43 Obr, co sám sebe bičuje a pije z Lordvesselu. Buďto to je Soulfeeder z Courlandu(http://darksouls3.wiki.fextralife.com/Skull+Ring), proti kterému ani upálení nepomohlo, a tak ho uklidili do chládku. Nebo možná to je hráčova postava z DS1, koneckonců, kdo jiný by měl přístup k Painted Worldu a Lordvesselu?

    3) 0:55 Malířka , možná je zrovna ona Ariandel, hádám že reprodukuje/renovuje Painted World, či vytváří svůj vlastní. Možná to je dokonce Ariamis, která byla uvězněna ve své vlastní malbě.

    4) 1:17 Tohle není ani tak teorie, jako spíše postřeh. Vypadá to naprosto jako PwoA, akorát s renovovaným kostelem. V 1:24 je místnost, která vypadá jako sklepení ve kterém byla páka na otevření dveří a byla obydlená cyklistickým gangem.

    5) 1:45 Červený karkulák. Má podobnou hůčku jakou měli Sealeři New Londa z DS1, tedy by buďto mohl být tím třetím, který utekl, nebo by to mohl být Ingward, přízvukem je mu docela podobný. Nicméně důležitější je ten kus papíru co drží v rukou. Předpokládám, že to je útržek zchátralého plátna PwoA, a hráč vstoupí do DLC tak, že se ho dotkne, koneckonců trailer má střih těsně předtím, než se tak stane. Mimochodem sedí u jednoho z bonfirů v Cathedral of the Deep.
    • N0isy
      1) "Jednou v tomto světě byla zrůdnost, která nikdy nenašla své místo. Pevně držela tuto panenku a byla vtažena do studeného a osamoceného kresleného světa." - Tady se jedná určitě o Priscillu. Panenka je její. Nedává smysl, aby jí měla ona.

      3) Ariamis je muž, ne žena. Obraz vytvořil kvůli nebezpečím, které by mohli ohrozit "bohy". Priscilla byla napůl drak a poté považována za nebezpečnou, tak byla přesunuta do něho. Pak dostala práci jako ochránce toho světa.
      • Vogon
        Jenže podobné panenky(http://darksouls3.wiki.fextralife.com/Small+Doll) byly vytvořeny i Pontiffem Sulyvahnem. Samozřejmě tahle slouží pro vstup do Irithyllu, ale při průchodu irithyllskou bariérou proběhne praktický stejný grafický efekt jako při vstupu do Painted Worldu. A zase popisek neupřesňuje, a hodně popisků v DS1 bylo velmi nedůvěryhodných(viz. http://darksouls.wikidot.com/watchtower-basement-key), zrůdnost se klidně může vztahovat k hráčské postavě v DS1(Pokyn, že musíš mít tuhle panenku abys mohl vstoupit), nebo k čemukoliv jinému v PW. A taky, pokud byla panenka její, tak jak se dostala do cely v Undead Asylum?
        Porovnání grafických efektů:
        https://youtu.be/PVn9sX3ZJrg?t=1m6s
        https://youtu.be/1jYHu2M1KuE?t=2m59s
        Všimni si vlnění povrchu kde se dotkne hráčova postava.
        Ta panenka(dle mého) je velmi podobná Prstenu z Pána Prstenů nebo Behelitu z Berserka, prostě si najde toho koho jí osud určí.

        Kde bylo řečeno, že Ariamis byl muž? Doslova veškerá přímá zmínka o ní/něm ve hrách na kterou si pamatuju je toto "Didst thou not see why Ariamis created this world", z dialogu Priscilly, a z toho pohlaví neurčíš, pokud máš něco víc tak pošli odkaz. Zbytek se zmiňuje jen o "Painting of Ariamis"(apod.). Nebral bych cokoliv o pohlaví z DS1 co se týče nepřítomných postav moc vážně, jelikož lokalizace nebyla zrovna nejlepší(Doporučuji si najít ten 8-4 Play podcast, kde mluví o lokalizaci DS1, nebo ten Giantbombcast kde o ní mluví Jeff Gerstmann) a rozeznávaní pohlaví z malého množství nepřímého japonského textu je dost těžké.
        • N0isy
          Je pravda, že to 100% není potvrzené, ale v 90% případech se mluví o muži. Každopádně to na tom nic nemění, tak či tak.

          https://www.reddit.com/r/darksouls/comments/v43b5/what_do_we_know_about_this_ariamis_guy/?

          Jinak ohledně panenky. Je možné, že Priscilla byla ve stejné cele jako Chosen Undead. A když si vemeš, jak se čas různě v Dark Souls mění... Nebo ji tam dala schválně Velka, abychom ji našli. Říká se, že Velka využila Chosen Undead, aby ohrozila "bohy", kteří se jí bojí a všechny věci okolo ní jsou zavřeny právě v PwoA, které bylo pro tyto věci vytvořené.

          http://soulslore.wikidot.com/data:velka
          • Vogon
            Chápu tě, ale je třeba si uvědomit, že Fromsoft rád využívá očekávání hráče, aby ho překvapil. Stačí se podívat na World 4 v Demon's Souls a Maiden Astraeu. To, že tu obrovskou malbu v DS namalovala malá holčina je pro mě neskutečně "Myiazaki".

            Teorii o Velce znám, protože se dívám na ENB, a když se zamyslím, tak docela podporuje mou úvodní myšlenku. Velka je nepřímý aktér, posílá své služebníky(Pardoneři, Croviani) aby konali za ní. A ta panenka může být právě takovým služebníkem, nebo třeba manifestací Velky co já vím, který slouží k tomu aby uvěznil hříšníky v PW. Priscilla klidně mohla být jejím vlastníkem, ale těch vlastníků bylo(dle mého) daleko víc. Představuji si to trochu jako Prsten z PP, ti vyvolení co panenku najdou se dříve nebo později "přičiněním osudu" přistihnou u malby.
      • Femto
        "Ariamis je muž" Kdo to kdy potvrdil?
    • Femto
      moc pěkná sumarizace. *3* Zajímal by mě tvůj názor na nového Berserka. Já pořád nemám odvahu si to pustit, měl jsi odvahu?

      PS. Ta královna Gwynevere je myslím potvrzená, Divine Blessing je dle mého dost jasný důkaz.
      • Vogon
        Já nejsem žádný anime fanoušek, takže nečekej přehnanou reakci, na anime se dívám zřídkakdy, a většinou s jednotlivými anime skončím po prvním dílu. A jako čtenáře mangy, je mi kvalita onoho anime ukradená, hlavní je, že to trochu "zmainstreamuje" Berserka, takže si Miura nebude moci dovolit další šílený hiatus, ale bude muset zůstat u pravidelného měsíčního vydávání, u kterého je už několik měsíců bez přerušení, což je pro něho nevídané.
        Nicméně viděl jsem prozatím všech 8 epizod anime, některé epizody jsou oukej, s občasným zábleskem kvality(2,4,5,7), některé jsou hodně špatné(1,3), pravděpodobně kvůli tomu, že do nich zasahuje Miura, který zapomněl jak psát.
        To nové anime má několik problémů: Nízký rozpočet, 2 miliony dolarů je minimum na jednu řadu anime, oni dostali dva miliony na dvě řady. Je vysíláno na veřejné TV stanici, což znamená začernění explicitního obsahu. S vysíláním na TV stanici je taky spojeno malé množství času, jeden týden na jednu epizodu. Režiséra se studiem, kteří nikdy na CGI animaci nepracovali, a vůbec netuší jak mísit 2D s CGI. A ještě k tomu přidej opilého jednorukého kameramana, který nedokáže udržet kameru v klidu. Naprosto nejhnusnější věcí jsou ovšem "náhodní kolemjdoucí", kteří mají tak 5 modelů, které se neustále opakují, nebo mění náhodně z scény na scénu.
        Nejlepší části celého anime jsou herecké výkony, herci Gutse(který mi připomíná Ashe z Evil Dead) a Pucka mají velmi dobrou komediální chemii, a Mozgusův herec výborně přešlapuje mezi andělem a démonem. Historie toho studia(Chibi komedie) se nezapře a komediální scény jsou docela dobře provedené, občas jsem se i uchechtl, což je zajímavé, protože Puck a Isidro v manze mě neskutečně iritují. Některé akční scény jsou taky docela dobré, třeba "honička" na kozla byla docela dobře zpracovaná, i když GA filmům nešahají ani po paty, a navíc nevím kolik kvality těm scénám přidává výborné Hai Yo od Susumu Hirasawy, nemám odvahu si je pustit bez zvuku. Taky se mi lbí, že se tvůrci často nesnižují k "anime vývoji", tedy vývoji postav skrze směšné vnitřní monology, flashbacky, apod. A taky, že tvůrci neustále nevysvětluji co se děje na obrazovce oněmi vnitřními monology, narozdíl od např. v JoJo's Bizarre Adventure. A líbí se mi zvuk Drakobijce, zní tak jak jsem si ho vždycky představoval - jako automobilová havárie.
        Ovšem nejsmutnějším na celém anime, je to, že tvůrci podkopávají sami sebe a mísí podprůměrné CGI s pěkným 2D, což kvůli kontrastu dělá to CGI hnusnějším než ve skutečnosti je.
        Celkově jde vidět, že kvalita je s každou epizodou trochu lepší, protože tvůrci mají více času, takže bych doporučil počkat na blu-ray vydání, které nebude mít cenzuru a možná bude mít vylepšenou animaci, jak se s CGI anime docela často stává.
        Jak už jsem řekl, to samotné anime je mi celkem ukradené, ale jsem rád že to některé lidi uvedlo do Berserka a že to Miuru drží při práci. Ale hlavně - díky němu jsme dostali novou Berserk písničku od Susumu Hirasawy, která je naprosto boží. https://www.youtube.com/watch?v=JbIIkteR7iU

        Ukázka některých pěkných 2D momentů - http://i.imgur.com/txWnaGG.jpg https://i.imgur.com/gVTfYPpl.jpg https://i.imgur.com/oqwUzI9l.jpg https://i.imgur.com/Y4Hy2crl.jpg
        A jeden pěkný CGI - https://i.imgur.com/uSRePkfl.jpg
        • Femto
          super vyčerpávající. Díky, taky jsem měl tendence počkat na Bluray, tohle mi to potvrdilo. Ono se současným anime je docela problém, ono vždy bylo spoustu klišioidních, i když třeba zábavných věcí, ale občas vyšlo něco, co bylo trošku s přesahem, teď nevím, jestli špatně hledám, jelikož už toho času není nebo prostě už to nevychází. Navíc začínají cpát do anime to CGI, což většinou vypadá prostě strašně. V těch třech filmech to bylo dle mého zvládnuto ještě ok, ale tohle mi přišlo odporné už z traileru.
          Dle mého je škoda úmrtí Kona Satoshiho(celá jeho tvorba je skvělá, já osobně doporučuji první film z Memories, pro který psal scénář, film o vesmírných popelářích je naprosto brilantní věc), ten člověk měl co nabídnout. Možná je to taky tím, že kolem roku 1998 bylo Japonsko pořád v krizi, čili tam byla velká nezaměstnanost a velký pokles HDP, možná díky tomu ještě po roce 2000 vznikaly zajímavá anime jako dozvuky krize. Rýpaní se v nihilismu bylo dost časté téma v té době, možná právě proto vznikaly výborné věci jako Jin-Rō, Texhnolyze, ale to jenom spekuluji nahlas. Tady skvělá závěrečná skladba pravě z Texhnolyze: https://www.youtube.com/watch?v=NKNv8QKLJeE

          Dle mého anime s jedním z nejlepších konců, nevím, jestli jsi to viděl, když tak zkus.
    • Vogon
      6) 1:57 Krev tekoucí k nádobě. Asi mechanismus podobný tomu v Lothric Castle, kde se naplní nádoba krví, aby sjel žebřík(WTF). Nebo obříkovi krev kazí chuť.

      7) 2:08 Untended Graves. Hráč stojí v Untended Graves, pravděpodobně na místě s rakví, ze které měl někdo vylézt, ale nevylezl. A buďto čaruje nějaký nový zázrak, nebo tam možná bude vchod do vedlejší lokace, po stylu DS2.

      8) 2:10 Velka. Naprosto jasná vraní bohyně hříchu Velka, která je nejdůležitější a zároveň nejtajemnější postava lore Dark Souls. Nejen že má vraní peří, ale také má vraní hnáty. Nejenže je spojená s Painted Worldem, ale artworky pro DLC ukazují vraní lidi z DS1 a 2, ale tentokrát bez peří. A také Corviani, vraní lidé v DS3, jsou roztroušeni na několika zdánlivě nesouvísejících lokacích(Road of Sacrifices, Irithyll, Lothic Castle) v originální hře.

      Na screenshotech je postava se zbrojí, která má stejný vzor jako obrovo roucho. http://imgur.com/a/P8ojZ 1. a 10. screenshot.

      EDIT: Tohle video jsem chtěl dát do původního příspěvku, ale Fromsoft ho odstranil ze svého YT účtu, takže jsem musel pohledat. Zdá se, že malířka v DLC používá stejnou techniku jako umělkyně Rena Rena na jednom pre-release eventu. https://www.youtube.com/watch?v=_5A3HwdoPj4
      • Zajímavý Vogone! Palec nahoru.
      • "ale teoretizovat o lore Souls her je jako droga"
        ---
        jo, vypadá to, jakobys ten svůj text psal na drogách. Nedává totiž žádný smysl, stejně jako lore Dark Souls her. DS lore je japanoidní mišmaš různých západních klišé namíchaný do zmateného gulášku. Takoví jako ty z toho pak loví různé kosti a kousky masa a snaží se z toho guláše poskládat smysluplný příběh, který tam však žádný není.
        • Drizzt casting Summon Weeaboo Army IX...
        • TheGGG
          no jo drizztíku, to máš těžký, když za vrchol lore považuješ warcraft... to pak jasně, že ti nic trochu komplexnějšího nedává smysl...
        • Femto
          měl bys být rád za každou hru, která podporuje tvůrčí myšlení. Jelikož na telení klasických, stupidních story tu máš dalších 99 her ze sta. Jinak někdo s tvými "znalostmi" a "vkusem" by se neměl prezentovat jako člověk s patentem na rozum, působí to totiž dost vtipně.
          • To já sem radši za každou hru s kvalitním příběhem, ale proti gustu. Inspirovat se ke tvůrčímu myšlení můžu jinde.
            • Femto
              samozřejmě že víš *3*
            • Nevim o čem to mluvíš, asi bereš nějaké prášky. Nevadí...
            • Femto
              proboha běž raději řešit digitální kytary *3*
        • Vogon
          ¯\_(ツ)_/¯
        • Pane bože Drizzt ty seš *****. Neumíš číst, tak je jasné že nechápaš příběh Dark Souls. Vrať se k Barbie Island Adventure.
          Jinak Vogone paráda, dobré teorie. Osobně doufám že tyto 2 dlc nějak uzavřou příběh.
          • Barbie Island Adventure vypadá spíš jako něco, co by se mohlo líbit tobě - podle té fotky Maxine Caulfieldové.... *4*
            • Omlouvám se, nechtěl jsem se dotknout tvých citů. Slyšel jsem, že máš za barákem Snorlaxe, tak honem ať ti neuteče. Tady nemáš takhle pozdě co dělat.
  • Jedna z nejlepších herních serii vubec.
    Lituju lidi co hru/hry vynechali jen kvuli tomu, ze nejsou schopni hrát na gamepadu.
    Ja to zkousel chvilku na klavesnici a to se nedá, naštěstí nežiju v krychli a spolu s třetím dílem jsem si k PC pořídil i Xbox1 gamepad (x360 je nepoužitejnej díky dpadu) a hru si tak naplno vychutnal aniž bych musel řešit nějaký blbosti s tim že k+m není dobrý... neni a právě proto je tu gamepad.
    Zatim je to taky jediná hra u který jsem ten gamepad u PC hraní použil, zkoušel jsem F4 a W3 ale to se na gamepadu prostě nedá :D Takže tak. Hrál jsem kromě dvojky všechno Demons, DS1 a 3 a nemám dost. Na DLC se neskutečně těšim a jako u jedné z mála her vim, že je na co, protože zážitky s hraní DS her jsou vždy fantastické a jedinečné. Takové zážitky, které u žádných jiných her nepocítíte... opravdu lituju lidi co si to nechali ujít!
    Jo a ten multák tam <3
    • Mám gamepad, ale stejně hraju na klávesnici a myši...bezproblémů. :)
      • Femto
        tak to jsi asi sebemrskač, že máš gamepad a hraješ to na K+M. Ovládat se dá i RTS na gamepadu, ale asi těžko to může být nějak srovnatelné s K+M a to samé je u Dark Souls.
        • solomon.short
          Nekdo je holt na gamepad levej. Konkretne treba ja. Nakonec neni to jedno? Dulezite je ze nas nektere to bavi I na K+M ne?
        • Já jsem si speciálně kvůli DS I koupil gamepad, ale po chvíli jsem ho uložil do skříně a vrátil se ke klávesnici a myši. Prostě mi to přišlo mnohem horší kvůli pomalejšímu otáčení pohledu. Než jsem se s gamepadem v nových lokacích stačil pořádně zorientovat, už jsem byl mrtvý. Ale je pravda, že já jsem odjakživa zvyklý hrát na myši + klávesnici a s gamepadem to asi moc neumím. Nicméně v PVP jsem měl v DS poměrně vysoce pozitivní bilanci, což podle mě dokazuje, že klávesnice a myš jsou minimálně rovocenným soupeřem gamepadu u DS. A ještě bych k tomu dodal, že u klávesnice a myši šlo poměrně efektivně uplatňovat metodu souboje bez autolocku... což bývala právě v PVP moje tajná zbraň. Pohyby nepřítele využívající autolock jsou mnohdy dost předvídatelné.
      • Tak tím líp pro tebe, peo mě je to m+k neopladalelne a třeba nechápu jak si korigujes Wckem rychlost chůze apod.
  • Musim mit dohrano DS3 do konce, abych spustil datadisk? Chybi mi posledni 2 bossove (Lothric a zaverecny), udelal sem si pauzu a uz se mi k tomu nechce vracet, pockal bych si na DLC.
    • Femto
      určitě ne, vstup bude určitě někde dřív, ale zrovna Lorian a Lothric je úžasný fight. Pořádné emoce, bratrská láska, parádní hudba a vizuál.
  • Díky všem a názory na trojku! Hned mám chuť, si ji zahrát.
  • tomocz
    Nevíte někdo, zda neexistuje příběh DS ve formě nějaké novely nebo tak něco? Nemusí být ani oficiální, zkrátka jestli se to někdo nepokusil zpracovat. Vím, že na netu je milion článků a různých shrnutí atd., ale mě by spíše zajímalo něco detailnějšího, ale zároveň pěkně pohromadě, abych si to hodil do čtečky a mohl číst, místo abych hledal články týkající se téhle postavy a tamté a pak si to skládal dohromady.

    Zkrátka bych chtěl počtení ze světa DS, protože ač obecně to příběhový pozadí znám, tak zároveň nemám čas to hrát pořád dokola, abych pochopil každý další detail, který na 1./2./3. dohrání přehlídnu.
    • Hezká videa o Dark Souls má Epicnamebro na youtube. Ale vzhledem k tomu, že sami autoři před časem vypsali soutěž o to, kdo nejlépe vysvětlí příběh Dark Souls, tak nemyslím, že by sami věděli, o čem přesně hry jsou. Podle mě je to součást kouzla těch her. Jako archeologové, taky přesně neví, jak se žilo ve starém Egyptě, mají jenom indicie a vlastní bádání.
      • Vogon
        To nevypsali tvůrci z Fromsoftware, to vypsali západní publisheři z Namco Bandai.
        Vyhrálo tohle výborné video - https://www.youtube.com/watch?v=mbiLl-m0Ry4
        • tomocz
          Jo, to jsem viděl a je to skvělý :)
        • tak to je trapas to video.
          Když jsem hrál DS, ze začátku jsem tam hledal hluboké interpretace. Říší nemrtvých jsem viděl jako symbol pro buddhistickou samsáru. Prokletí nemrtvých jsem viděl jako závoj mája. Zvony probuzení jako symbol buddhistických zvonů probuzení (podívej se třeba na buddhistický chrám Borobodur v Indonésii a jeho symboliku zvonů). Oheň jsem vnímal jako symbol osvícení. Čím dýl jsem to ale hrál, tím víc mi začalo být jasné, že na tu hru přemýšlím příliš hluboce a že ve skutečnosti nic tako hlubokého neobsahuje, že ten příběh je prostě nesmyslný blábol.
          • Vogon
            To video je parodie.
            • Jako parodie působí Dark Souls v porovnání se Scornem / Agony.
            • Femto
              myslíš, že ví, co je parodie?
          • Femto
            Sebereflexe nic? BTW Tohle sem píšeš taky tak podvacáté o tom Budhismu, pořád ty samé věty dokola, když se tak rozepiš :) Někteří to třeba i udělali viz. odkaz dole.
            Proč si myslíš, že tvůj názor bez nějakého podkladu, je lepší než tady toho kolegy na redditu? Bylo by fajn se nad sebou nějak zamyslet :)

            https://www.reddit.com/r/darksouls/comments/3l7j4v/similarities_between_dark_souls_and/
        • Femto
          to video je skvělé *4*
    • Vogon
      Existuje naprosto dechberoucí shrnutí Bloodborne Palebloodhunt - http://www.goodreads.com/book/show/28406834-the-paleblood-hunt

      O Dark Souls nic takového neznám, existuje kniha o Dark Souls(1), You Died, ale moc o ní nevím.http://you-died.com/book/

      Pokud chceš znát detaily, kterých sis určitě nevšiml, tak doporučuji přečíst třiceti stránkové Dark Souls Design Works Interview. http://www.giantbomb.com/dark-souls/3030-32697/forums/dark-souls-design-works-translation-creating-the-w-566229/#20
      Tady v .odt formátu, ale bez obrázků - https://www.dropbox.com/s/kmxvctyyp4qaluc/Dark%20Souls%20Design%20Works.odt?dl=0
      • Femto
        Ten člověk co dělal Paleblood Hunt má i channel viz. odkaz, má tam dost dobrý pokec o Bloodborne a něco málo o Dark Souls, ale on sám píše v Paleblood, že není velký fanda Dark Souls, má raději Demon Souls a právě Bloodborne.

        https://www.youtube.com/channel/UCMTqRHg51IVvOtUbwQTRNtA
      • tomocz
        Díky! :)
    • docela kvalitní fanfic

      https://www.fanfiction.net/s/10033316/3/Demon-s-Seed
      • tomocz
        Díky :)
    • ...
  • jen je škoda, že ty designy bossů už nejsou tak nápadité jako dřív. (alespoň podle toho co zatim ukázali)
  • https://www.youtube.com/watch?v=WpPc08jHAjM
  • to už je dobrej recyklát *7*
    • kdyz to sype...navic nemusi vymyslet nic noveho, muzou sazet jedno pokracovani - datadisk za druhym
    • TheGGG
      ne tak jako tvoje komenty.... *3*
  • Koukam, ze je tady mnozstvi expertu na lore DS. Mam odehrano neco v Demons, DS1 a DS3 (ne nejak moc, dohromady kolem sta hodin). Snazil jsem se lore a pribeh pochopit, ale vubec se v nem neorientuju. Je to jedna z her, ktere "chci mit rad", ale moc mi to nejde, zejmena kvuli zmatenemu podani pribehu. Mohl by mi tedy nekdo, nejlepe vogon, ten lore a pozadi souls her nejak strucne vysvetlit? Myslim to naprosto uprimne, neni to trolling, pri tom jeho teoretizovani mi spadla brada, je videt, ze se fakt vyzna. Ja v soucasnosti beru DS tak, ze tam pobiham po strasne zmatenem svete, kde se deje vsechno a zaroven nic... Dekuji
    • Vogon
      Jednoduchý tip, jak si lore zjednodušit - najdi si význam jmen postav, a naštěstí pro tebe už tak někdo udělal pro DS3- https://www.reddit.com/r/darksouls3/comments/4w4oph/meanings_of_the_names_of_dark_souls_3/

      Nejlepší na Souls lore je to, že každý má svůj vlastní pohled, takže doporučuji si snažit najít svůj vlastní, chápu tě, ale popisovat lore Souls her tady by bylo dost otravné, nestručné a obtížné na pochopení, obzvláště když existují daleko lepší alternativy.

      Tohle ti asi bude vyhovovat nejvíce - jednoduché, stručné - 7 minutová animace Dark Souls: In Summary, která je až na Solaira dost přesná, popisuje to co se stalo před začátkem DS1 - https://www.youtube.com/watch?v=M9x_koRZ2bA

      Podcast Bonfireside Chat - tohle není stručné, ale je to podcast, který jde lokaci po lokaci, takže stačí poslouchat při hraní, nebo klidně můžeš hrát zároveň s nimi. Dark Souls 3 ještě nedokončili. https://soundcloud.com/bonfiresidechat
      Chronologické playlisty- DS1 playlist - https://soundcloud.com/pevan/sets/bonfireside-chat-dark-souls Demon's souls playlist - https://soundcloud.com/gary-cadima/sets/bonfireside-chat-demon-souls DS2 playlist - https://soundcloud.com/pevan/sets/bonfireside-chat-dark-souls-ii BB playlist - https://soundcloud.com/jhonnies_m

      Ještě doporučuji YT kanál EpicNameBro, ale ten taky není stručný. Nejstručnější jsou jeho DS1 lore videa, ale ty jsou dost staré, vyšly v rocce 2012 ještě před vydáním AotA. Proč doporučuji ENB před ostatními lorestery? Zmiňuje když něco je jeho pohled, když něco není faktuální a když něco bere od ostatních. A navíc předpověděl, že Oolacile je Darkroot, ještě před vydáním DLC. Zase stačí poslouchat, záběry nemají moc společného s tím o čem mluví. https://www.youtube.com/watch?v=Balq4yCcAJg&list=PL4825DBA198EBE9B9&index=1
      • Diky za reakce
    • Do značné míry, co si neneseš s sebou, tak v Dark Souls nenajdeš. Proto miluji jedničku, která mě do sebe integrovala přirozeně a inspirativně kladla indicie interpretaci dějového a historického jeviště komplexního světa, jehož nejednoznačnost je mi pilířem herního zážitku. Proto je "vysvětlení" děje vyloženě kontraproduktivní. Postavy tu figurují jako základní ingredience, bez konkrétních kontur a ty jako symboly mohou být nositeli různých myšlenek. Tvých (!)—k nim tě hra vede, v tom tkví její magie a právě o ně přijdeš, pakliže přijmeš závěry někoho jiného. Polarita naznačeného a skrytého zvědavost hráčů buďto motivuje a těší, anebo je irituje a nebaví. Každý tu ale dostane do ruky železo, kterým může uspokojivě máchat skrze vnitřní orgány potvor všemožných druhů, forem a substancí.

      Dvojka (dějově prvoplánová, čitelná a vlastně i ve všem ostatním povrchní) selhala a nefungovala. Jí počínaje, se série vydala směrem k průměrnosti a opakovatelnosti. Z trojky mám už jen pocit od podlahy po strop přeplněné instalace obskurního muzea voskových figurín.

      PS—Něco ze zmíněné magie, byť ve stínu svého potenciálu, koluje v žilách povedeného Bloodbornu.
      • že ty jsi k tomu použil postmoderní generátor POMO?
        http://www.elsewhere.org/pomo/
        pokaždé když reloadneš stránku, tak ti umělá inteligence vygeneruje jiný postmoderní text
    • Femto
      existuje milion a jedna sumarizace jedničky. Když tedy nejsi schopen:
      http://www.strejda-google.cz/#dark+souls+story+summary
    • já jsem si první DS docela užil. Byla to zábavná akce s výbornou atmosférou těch lokací. Dal bych té hře tak 9/10. Ale ten příběh žádný velký smysl nedává a lidi co tvrdí, jak je úžasný, v něm nejspíš vidí víc než tam je a opájí se tak vlastními fantasiemi. Většina toho jejich "lore" se týká detailů, tj. domýšlení příběhů jednotlivých postav ve hře. Ale ten příběh hlavně nedává žádný smysl jako celek. Vždyť posuď sám: utečeš z cvokhausů pro zombie, zazvoníš na dva zvony, což probudí mluvícího hada, který ti řekne že máš jít do města získat lord vessel. Pak potkáš ještě dalšího mluvícího hada, mezitím posbíráš jakési kousky duší, které ti umožní znovu zažehnout plamen. Ten příběh jako celek je hodně divný, hodně nezajímavý, nedává žádný smysl a pokud tam ten smysl někdo vidí, tak spíš pracuje jeho fantasie než realita. Ale hrálo se to dobře.
      • ***Ale ten příběh žádný velký smysl nedává a lidi co tvrdí, jak je úžasný, v něm nejspíš vidí víc než tam je a opájí se tak vlastními fantasiemi.***

        Líp bych to asi neřekl.
        • Femto
          Dele když jsi hru nehrál, tak jak můžeš projevovat souhlas *15*
      • Jj ten "příběh" je největší joke týhle kýčovitý japonský trapárničky, nalijme si čistého vína hra má dobrý bojojový systém ale zbytek je hrozný brak
        • Femto
          https://www.youtube.com/watch?v=JX81y_t405s

          Odpočiň si od toho trollení taky *3*
      • Femto
        tady tenhle příspěvek tu píšeš tak podvacáté *4* To máš někde uložené a jenom kopíruješ? Navíc už ti to bylo několikrát vyvráceno *3*
  • Příběh DS je ve skutečnosti parodie, ironizující sama sebe a snad všechny existující klišé, záměrně do extrému přestřelený brak, především si ale dělá srandu z fanatických fanboys, kteří toto nikdy neprohlédnou a ve svojí zaslepenosti a snaží se v těch blábolech hledat neexistující významy a smysl, který tam neni, zatimco se Miazaki směje až se za břicho popadá tomu jak jsou fanboys hloupí a žerou mu to
    • DS příběh má stejný význam asi jako texty Richarda Krajča

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit