Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Btw: minecraft je uplne neco jineho. Tam se jednalo o odkup znacky a prav na pokracovani jiz hotoveho vydaneho dila uplne cizi firmou.
  • Taky pekna teorie. Ale ve smlouve to byva osetreno tak, ze jakekoli dilo vytvoris je majetkem firmy ktera te zamestnava a ta s nim muze nakladat podle uvazeni. Brand tak vetsinou zustava publisherovi, nikoli developerovi.
    Btw: to si najivne myslis, ze Kojima ted dostava jen tak procenta z prodeje MGS? :-D
  • To je sice pekna teorie, ale v praxi to chodi tak, ze kdyz se nedohodnes, holt se "na tebe neco najde"
  • V dobe, kdy tam prestal chodit, gta 5 uz bylo davno venku. A po uzamceni obsahu pred vydanim stejne nic delat nemuzes.
  • Ano určitě to bylo to samý jako práce pro giganta jako je rockstar.
  • Jak rek predrecnik, ty vis leda kulovy co je to prace ... az budes na hre makat 15-20 hodin denne dva roky v kuse, aby se stihly terminy, tak ti to rozhodne jako zabava neprijde.

    Kamoska takhle makala na nasazeni SAPu ... za 3/4 roku mela tisic hodin prescasu. Jo, ta prace ji bavi, ale mela toho plny zuby.
  • V US to funguje o dost jinak, ale v evropskym pojeti mas (AZ) narok na "spravedlivou odmenu" i v pripade, ze to smluvne osetreny neni vubec nijak => pokud neco napises a dostanes za to nejaky prachy, tak to vubec neznamena, ze nemuzes pozadovat dalsi, pokud se ukaze, ze tvuj vytvor vydelava mnohonasobne vic, nez se trebas puvodne predpokladalo.

    Samo, dycinky je lepsi mit pekne ve smlouve, kolik to pripadne bude.
  • Smlouvy se pisou vyhradne proto, abys vedel co bude ... kdyz nebude. Pokud by lidi dodrzovali to, co se dohodne, tak neni treba sepisovat smlouvy.

    A rek bych, ze pokud minecraft stoji 4G ... tak v tomhle pripade pozadovanych 150M je naprosto smesna a soudem s prehledem akceptovana castka.
  • A mozna k tomu naivne duveroval pratelum a tudiz se spolehal na dobre slovo a nemel vse osetreno smluvne.

    Ne nadarmo se rika, ze jeden je na podnikani malo ... a dva zase moc.
  • já programoval hry ještě když ty si tahal kačera za provázek a vždy to byla zábava rozhodně né DŘINA, práce to nazve jen namyšlenej blb€ček co v životě RUKAMA nepracoval.... já rukama fakt dřel takže se můžu s klidem k tomu vyjadřovat a to že teď sedím v kanceláři za kompem to není žádná dřina ikdyž je hodně "práce" *3*
  • Tohle muze rict jen clovek, ktey snad nikdy nepracoval jinak, nez rukama.
  • uz se bijou?
  • MikeR
    Asi tak to na mě celý působí. Miliarda a půl dolarů není špatná, ale proč se nepřipomenout a nerejžovat, dokud má hra potenciál.
  • Je vidět, že vůbec nevíš, o čem mluvíš.
  • dřel jak kůň *1* to je fakt směšné používat u těhle profesí kde si člověk hraje s počítačem (tím nemyslím hraje hry! ono i vytváření hry je svým spůsobem hraní však miliony moderů si takto hrají a nedostávají zato ani korunu...)
  • marketing voe
  • Kdepak evidente borec prestal chodit do prace, firma makala a borec se flakal, kdyz se zaclo sklizet ovoce borec chtel prijit do "prace" pro dalsi kolace a oni rekli NE
  • Uplne jednoduchy, borec moc makal, prestal to davat, firme vydelal hromadu penez a ta se ho zbavila, aby nemusel dostat procenta z vysledku.
  • Jack1947
    *7* Kontroverzní hra vyžaduje kontroverzní žaloby *3*
  • Pravděpodobně dřel jak kůň celkem dlouho vydělal obrovské prachy.

    A ten parchant si vzal půl roku dovolenou, aby si taky něco užil. No neskutečné :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit