Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ano, pro ně to může být hobby, relaxace, smysluplná náplň času, ale pro nás jako konzumenty to je všechno zbytečný pokud to není hotový. Většina těchto projektíků jsou dílem jednotlivce /nevadilo by/, ale na druhou stranu jsou megalomanský a proto jsou takový jaký jsou - vlastně nejsou. A nezajímají mě. Mám rád mody, co přídavaj promyšlený mise atd, ke skyrimu jich je pár, ale tyhle sny, jako že sám předělám třeba Morrowind na engine Skyrimu *7*
  • Dneska jsem začal hrát GOG verzi, ale to ovládání je neuspokojívé. Nejdou mi sbírat věci ze země. Jdu vrátit.
  • tady jsou fora:
    http://forums.dfworkshop.net/

    a tady je takova mainpage kde autor pise hlavni části vyvoje
    http://www.dfworkshop.net/

    Kdo něco umí a vi co sou to opravdovy hry, sup tam :) Master race!!!
  • jo a neni to rozhodne "v loni zapocaty" ale roku 2009.. drobny detail pod rozlisovaci schopnosti "recenzenta" ja vim...

    http://www.dfworkshop.net/2009/04/ *16*
  • ja tam kutim tyhle dva mody
    http://forums.dfworkshop.net/viewtopic.php?f=14&p=9826#p9826
    http://forums.dfworkshop.net/viewtopic.php?f=14&t=632

    jinak screeny co tu sou u clanku pouzivaj moje textury, napr castle wayrest to pozadi kamenny :P

    dik za clanek, kazda zminka dobra
  • Napadlo tě třeba, že ta samotná práce může být pro někoho mnohem zajímavější, než tu hru hrát? Sico to si nikdy nebude dostatečně hratelné pro průměrného prudiče na netu, ale je to zase mnohem kreativnější než tu hru hrát. Nebo myslíš, že ty lidi to dělají donucení?
  • ajo *7* omlouvám se
  • Hm,akorát dnes sem na Gog kupoval strší hry ve slevě a dostal sem Arenu a Daggerfall zdarma,ani sem nevěděl,jak.Kdyby někdo věděl o dobrých modech,tak bych možná i vyskoušel.
  • 6 let as já na něj stále nenašel čas :D
  • Kompost
    to je Daggerfall a nie Arena
  • fakt jo? a tohle je co ty chytrej?

    https://www.youtube.com/watch?v=flQfpBHBxNw
  • Taky nazor *4* A ja souhlasim *15*
  • Morroblivion vysiel pred Skyrimom, na Skywind este treba cakat.
  • V manualu se to mozna pise, ale je to tak, jak jsem napsal. Na youtube je spoustu dukazu, kdy lidi zkouseli dojit z jednoho města do druhého a nikdo neuspel.
  • Co je mi po tom. Tak at to nedalaji vubec kdyz nemaji cas:)
  • Ti lidi na tom makaji po tom, co mají cas po praci a po vecech, které delaji v osobním zivote. Myslis ze na to mají tolik casu, aby to udelali stejne rychle jako jiné spolecnosti když i tem to třeba trva nejaky tenr ok?
  • to neni pravda...ne ze bych nekdy bez fast travelu navstivil jine mesto, ale v manualu se pise toto:

    The world of Tamriel is vast, roughly three to four thousand kilometers east
    to west and two to three thousand kilometers north to south. Thankfully you
    do not have to walk the entire distance! Just a note of interest, walking
    between cities at the normal game time pace can take anywhere from 10–12
    hours of real time! That’s why we have incorporated the fast travel option in
    the Continental Map.
  • a) Předgenerovaný ale není to samý, protože tam ještě můžou něco upravovat/dodělávat. Ono to, co ti vyleze čistě z generátoru nemusí fungovat, zvlášť pokud to jsou obří 3D dungeony. Kdyby to tak bylo, tak by se to generovalo dynamicky a nebylo to na pevno.
    b) Vypadá to podobně, protože tam je omezený počet místností a chodeb ze kterých se ten dungeon skládá plus styl textur. To ale není problém generace, ale malýho množství assetů. Kdyby si takovou hru dělal dneska, tak při zachování týhle jednoduchý grafiky bys i s relativně malým rozpočtem mohl těch dungeon assetů (a typů baráků) udělat tuny a bylo by to úplně někde jinde. Čím jednodušší grafika, tím víc obsahu můžeš udělat.
    c) Questový dungeony a tuším, že i hlavní města jsou ručně.
  • ucho
    tak města jsou sice napevno, ale jsou rozhodně předgenerovaná (patrně i ty dungeony), protože je to prostě vše jak přes kopírák. u těch měst mi to ani tak nevadilo. mělo to své kouzlo, atmosféru. ta Unity verze mi nijak zázračná nepřijde, protože je to takový kočkopes. líp na mě pořád působí ta původní verze. ale to může být důsledek nostalgie.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit