Přejít na výpis diskuzí
Míru zničitelnosti prostředí v Crackdown 3 může ovlivnit nekvalitní internetové připojení
12.8.2015 | Adam Homola
17 příspěvků
-
Ukrutně by mě zajímalo, proč jste smazali vlákno o stabilitě synchronizace mezi klientem a serverem.
Hlavně že je tu spousta hatu. -
Pokud to konzole sama neutáhne, tak holt výpočty musí probíhat na cloudu a do konzole se jen pošlou. Je otázka, jestli je to komplexností destrukce nebo špatnou optimalizací. Nehrál jsem Crackdown, Red Faction ani BC2, takže nemůžu posoudit, o kolik je destrukce tady komplexnější. Důležité je, aby o tom jasně a důkladně informovali, ať se může každý rozhodnout, jestli mu to vadí nebo ne a nikdo nebyl mystifikován.
-
Ty vle tak to je síla, nejen na pc ale i na konzoli hehe... zachvíly bude doba "only Online" to že vypadne net nebo bude stávkovat nikoho nezajímá... its bussiness baby *7*
-
Podle mého je to pitomost. Real-time generování zničitelného prostředí je sice poměrně náročné, ale jak tady už bylo zmíněno, dokázaly to i jiné tituly. Napadá mě třeba i takový Just Cause 3. Osobně mi ten nápad s cloudem připomíná poslední Sim City. Tenkrát byla výmluva vývojářů taková, že hra užívá příliš komplexní mechaniky k počítání života ve městě a proto hra musí být neustále připojena ke cloudu, který výpočty provádí za ni. Samozřejmě, byla to buď vyložená lež, nebo lenost a neschopnost vývojářů. O několik měsíců po Sim City se objevily hry s mnohem propracovanějším modelem města a ty samozřejmě nic zvláštního nevyžadovaly. Cloud byl v tomto případě využit jen ke sbírání informací o uživatelích. A o tom, že vám hra desetkrát za sekundu online zkontrolovala, jestli jste náhodou svou kopii neukradli, o tom se mluvilo už hodně.
-
Nevím co komu vadí, dnes je kvalitní připojení v každém městě. Požadavky cloudu nejsou nikterak vysoké. Dolňáci co mají internet v bedýnce u lojzi na radnici maj holt smůlu, mohou sekat obilí.
-
Mercenaries a Hulk to dokázali na PS2, Bad Company a Red Faction: Guerrilla to dokázali na X360 a PS3, ale najednou potřebujem na zničitelné prostředí cloud. Kolik zbytečných případů online připojení v SP hrách, které jsou kvůli tomu prvních pár měsíců nehratelné, musíme ještě zažít, než si společnosti uvědomí, že to není dobrý nápad?
-
-
Ono si taky porovnej úroveň destrukce v tebou zmíněných hrách a tu z Crackdown 3. Ten posun tam je vidět, teď je jen otázka, jak na tom bude výsledný produkt...
-
-
Posun odpovídající nové generaci konzolí. Red Faction: Guerrilla a Bad Company 2 jsou v rozsahu a detailnosti destrukce dosud nepřekonané, a to jsou 5 let staré hry jedoucí na 10 let starém hardwaru. Překonat je v dnešní době by neměl být takový problém.
-
-
-
To uz neni normalni toto...
-
Ty voe, to next gen hrani je fakt smutny! Takze si koupis SP hru zalozenou na destrukci prostredi hratelnostne zavislou na rychlosti pripojeni s tim, ze se v ni treba nic neznici...fakt genialni vec!
-
-
FYI, jedná se o cloud computing.
Chtějí to zkusit v praxi.
Na co je dneska (u hraní online her) připojení s velkým ratem down/up? Nevyužiješ ho k ničemu, když hraješ, tak proč ne pro výpočty mimo tvoje PC/konzoli?
Lidi, buďte soudní... -
-
Mně by hlavně zajímalo, kdy naposledy hráli Red Faction Guerrilla nebo Bad Company. Tam destrukce prostředí fakt takovéhle úrovně nedosahovala ani omylem. Jako jo, byla tam, ale... V Bad Company taková papírová a v Red Faction měla poměrně dost zásadních nedostatků (například se nepočítalo s odolností různých materiálů proti různému zatížení - barák mohl stát na jedné traverze apod).
Srovnávat Crackdown 3 s těmihle dvěma hrami může jen někdo, kdo ty hry hrál fakt hodně dávno. Holt PC Master Race - klidně plácat nesmysly, ale hlavně si zanadávat na konzole.
A ne, nevěřím tomu, že cloud computing má vůbec smysl převádět do praxe. Ve hrách to nemůže fungovat a koho napadlo to využít zrovna k tomuhle, ten musel být hodne pod parou. -
-
co sem pleteš pc master race? retarde!
-
-
-
Co čekáš. Nemůžeš mít přece plně zničitelné prostředí na nové konzoli, vždyť to neexistuje, aby novější konzole uměla to samé, co uměla ta stará. Přeci kdyby v této hře byla offline destrukce jako v Red Faction: Guerrilla, tak by si nikdo novou konzoli nekoupil. Nebudou přece podporovat staré offline destrukční modely, že?
-
-
mas pravdu! Asi bych mel upgreadovat mysleni na next-gen
-
-
spíš upgradovat angličtinu, nebo ji přestat zbytečně používat :P
-
-
upgradovat....omlouvam se za ten preklep v rychlosti
-
-
-
-