Letošní Call of Duty bude mít singleplayer
-
Ja by som bol rad ak by ubrali trochu na arkadovosti a rychlosti. Sprint v blackops4 je az prilis rychly, do toho vsetky tie scorestreaky a ability a je to hodne chaoticke. Co mi vadi ze mnohi hravaju tdm, hoci tam su ine a ovela lepsie herne mody. Neviem, ten battleroyale by mohli odclenit ako samostatnu neplatenu cast. Aby ziskali velku zakladnu hracov. A s kazdym novym dielom cod by bola nova sezona, nova mapa.
Fakt by to uz chcelo nejake nove mechaniky, pohyby a trosicku menej arkadovosti
-
-
Hehe že to říkáš hlavně ty ( cough cough nšjvětší fanboj CODU ztady na webu) a tohle bude frytuplej toho bych se moc nebál 😉
-
-
No konečně to ke skvělá zpráva!
-
Těším se, ale doufám, že nová hra nebude mít problémy s input lagem. Black Ops 4 je pro mě kvůli tomu nehratelné a to by mě ta hra jinak bavila. Přiznám se, že fakt nechápu, jak někdo může říct, že ta hra má v pořádku ovládání. A jestli někdo tvrdí, že v pořádku je, tak ať si vedle sebe pustí Black Ops 4 a nového Dooma. Pro mě to bylo jako hození do vody, když jsem pustil víceméně náhodou Dooma a najednou se všechno hýbalo rychle a naprosto přesně.
-
Takže po roční pauze dobrý důvod ke koupi...
-
Singleplayer zas na 4-5 hodin
-
Modern Warfare 4 prosím! 😍
-
-
Nějak netuším s kým... leda že by reinkarnovali Reznova! ( hlavně kaptána pierce!)
-
-
Reznov byl v Black Ops, kde zaroven nebyl cpt Price ty Piercy 😉
-
-
Nojo chybička se vloudila vždyt už to bylo tak hrozně dávno!
-
-
-
-
Bral bych další Infinite Warfare. Jediný SP, který měl za poslední roky v sérii smysl a nebál bych se ho označit jako dobrý. Docela paradox, jakej se na ten díl strhl hate.
-
-
Klidně i druhé Infinity warfare , ten hejt si sp nezasloužilo.
-
naprostý souhlas, SP byla hodně cool military scifi.... podobných her je překvapivě málo
-
Taky jsem to nepochopil. Nevím, zda to byla kritika z hlediska MP, protože jsem CoD vždy hrál jen kvůli singlu a IW byla naprosto parádní béčková sci-fi jízda!
-
Jo, Infinite Warfare a Advanced Warfare měli vysoce nadstandartní kvalitu Single-playeru vůči ostatním CoD.
A to fakt byl na Infinite Warfare nějaký hate?? Ani jsem si nevšimnul. Jediné, co na Inf.W. bylo smutné, byla smrt hlavní postavy na konci. Předpokládám, že tu smrt asi někteří hráči nerozdýchali.
I když třeba já jsem nad tou smrtí jenom kroutil očima, ta smrt byla dost hloupá. Ostatní vojáci měli pořádné helmy z kovu a jenom prosklené hledí před očima, ale hlavní hrdina Reyes nosil helmu téměř celou ze skla, "aby měl lepší výhled". Vůbec to nebylo žádné překvapení, že při sebemenším kontaktu s nějakými létajícími střepy ta helma hned praskala. V průběhu kampaně problém s prasklou helmou a unikajícím vzduchem Reyes řešil hned 3x !! Předpokládám, že normální člověk by si z toho vzal poučení a vzal si příště pořádnou helmu, ale to by se scénaristům nehodilo do příběhu... -
-
Ako single bol fajnovy, ale mnohym uz tie prehnane jumpy v multiplayeri liezli na nervy.
Ved tam sa skakalo castejsie ako v quake, unreal.
Zeby tam bol nejaky cooldown alebo nieco to ne. Mohol si to pouzivat nonstop. Sam Vonderhaar prve co povedal pri predstaveni bo4, nebudu tam double jumpy bude to boots on ground.
-
Lol stejně by na tom konci umřel... už tam nebylo jak ho zachránit. Konec byl naopak hodně cool a měl ten správný heroic sacrifice nádech
-
-
Bohužel zrovna heroic sacrifice bych to nenazval, spíš zbytečně hloupá smrt kvůli nesmyslné helmy.
Kdyby mu totiž nepreskla helma, tak se ještě mohl zachránit: ty jejich obleky měly manévrovácí trysky pro pohyb v nízké/nulové gravitaci a tak by mu stačilo se nasměrovat směrem na tu loď, kterou jeho kolegové ukradli. Počáteční rychlostní vektor na to měl, vakuum ho vycuclo směrem k jeho lodi.
Heroic sacrifice to mohlo být jedině v tom případě, kdyby umřel v té palbě, kterou nasměroval na to velitelské stanoviště, v kterém se nacházel (aby ho nepřátele nemohli získat zpět). Jenže on tam neumřel a místo toho umřel později kvůli prasklé helmy.
-
-
pokud se nepletu, tak ta loď od něj byla dost daleko a už se stejně chystala ke skoku, takže dost pochybuju že by ho stihli zachránit... a ten šutrák co ho trefil, stejně letěl pekelně rychle... takže je otázka jestli by mu jiná helma pomohla.
Každopádně to byla zajímavá kampaň, to rozhodně jo. Dost mě to připomělo mé oblíbené military scifi romány...
-
-
No pokud si dobře pamatuji, tak sice ta loď byla daleko, ale kolegyně na Reyese volala přes vysílačku, že bez něj nechcou letět a chtějí ho vyzvednout.
Jelikož už ale nemohl odpovědět a neozval se (byl mrtvý a nebo zrovna umíral), tak nakonec odletěli bez něj.
Ale souhlasím v tom, že to byla dobrá military scifi.
-
-
-
-
Spousta lidí jen na základě traileru hru strhla a ani jí nekoupila. Ani po tom, co se ukázali její kvality v SP.
-
Hate se strhl po Reveal traileru, Hráči byli už unavení z COD z budoucnosti, takže se z toho traileru stalo jedno z nejvíce dislikovaných videí na YouTube.
-
-
Hmm, hate k traileru, na to se dá říct jenom jedno: LOL
-
-
A z toho byli ty nízké prodeje, kvůli zasazení...
-
-
Plus bohužel špatná doba vydání. Já se to snažím chválit, kde můžu :)
-
-
-
-
-