Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ha ta poslední část mě pobavila. To jak tu někdo psal že má špatné skušenosti s JRC nebo spíš s určitou prodejnou možné je, ale řeknu vám čím to je. Tuhle práci budete dělat jen když vás baví a hry máte rádi. Musíte ale občas poslouchat kretény co si myslí že sežrali všechnu moudrost světa (viz někteří exoti s tohoto webu v diskuzích). A ješte k tomu Vám pak dojde 10 000 výplata a máte víc práce než kdy dřív, tak se nikomu moc usmívat nechce. Cpou vám do hlavy, aby jste lidem vnucovali zboží i když nemají zájem a když to neděláte, tak vám strhnou peníze. Od té doby co do managementu nastoupili ten slovenskej exot Lakatoš jde vše k šípku. V JRC pracuju a nikdy to nebylo horší než je to teď poslední asi rok. Tu práci mám rád, stálé zákazníky znám a zajdu s nimi na pivo. Ale kdyby mi Xzone řekl pojď k nám za stejně málo peněz co teď máš, tak jdu. Dokud v JRC budou ve vedení ti kret*** co jsou teď tak nebudou spokojení prodavači a tím pádem ani zákazníci.
    • Souhlasím, že poslední odstavec je PR blábol. Mezi majitelem a každým jednotlivým prodavačem je příliš dlouhá cesta přes moc lidí. Tudíž peníze putují přes moc rukou a už z tohoto principu nemůže prodavač dostat plat dle zásluh. SKORO každý se bude chtít na profitu jiného přiživit. Tak bylo, je a bude až do skonání lidstva
    • Paulcz
      Prodavač/ka v ČR = 7-10 tis., neplacené přesčasy, v krámě od rána do večera, s šancí, "že to někdy bude lepší" => NE.. :)
      • No já nějakou dobu prodával spotřební elektroniku a počítače a měl jsem plat 17-22 tisíc čistého a velká část mzdy byla závislá na tom, kolik jsem toho prodal. V krámu jsem sice byl od rána do večera (12h), ale směny krátký a dlouhý týden, takže jsem měl mnohem více volného času, než kdybych dělal 5x8. Přesčasy jsme neměli, ale práce ve státní svátek byla adekvátně ohodnocena. Jak zmiňuje OP, že musí lidem nabízet věci, i když je nechtějí, tak to je přece to, co musí prodavač dělat. Navíc ve chvíli, kdy člověk přistoupí na to, že prodej je vlastně taková hra, tak to jde samo.
        Důvod proč jsem nakonec odešel byl ten, že byla minimální šance na postup výš a i když mě ta práce bavila a s platem jsem byl víceméně spokojen, tak jsem ve volném čase studoval a jakmile se naskytla příležitost, chytil jsem ji za pačesy.
        • A zapomněl jsem dodat, že to všude není stejné a jsou zaměstnavatelé, kteří dokážou aktivního prodavače adekvátně odměnit.
      • ja hry prodavam, a plat mem trochu nekde jinde nez si predstavujes, ono dost zalezi u koho pracujes.
    • shots fired
    • Ristoro
      Xzone nemá v ČR konkurenci, co se týče krabicovek. Ani ne tak v cenách, ale jednání se zákazníky. Vždy mi odepíšou jak na fb, tak na e-mailu velice rychle. Taky mají parádní dárky k předobjednávkám :).
      • Ale ma konkurenci, jen ty obchody neznáš:)
      • Jack1947
        Mají tam třeba i BODY! ( i když to je asi už přežitá věc...)
  • Tak co na to má říct - neee jako novej ředitel Vám povídám, že tu všichni do roka chcípneme hlady? *1*
  • Mart9
    Abych koupil krabici, musela by mi nabídnout něco víc než jen DVD. Třeba Mafia 2 měla super triko, které se dá nosit ještě po 5 letech.

    Ale naprostý vrchol idiocie je to, když koupim krabici s DVD, chci to nainstalovat a ona se mi začne stahovat hra na steamu *1*
  • WalkingWad
    Budu za hatera, ale tak špatná komunikace s JRC, to sem v životě nezažil.. nechť celé JRC shoří..
    • 0011
      Je to o lidech na konkrétní prodejně, já mám s JRC dobré zkušenosti, ale jak říkám je to o konkrétní pobočce/manažerovi/zaměstnancích a tak je to u všeho
      • WalkingWad
        Asi jsem narazil na špatné lidi, to se samozřejmě mohlo stát. Každopádně by si měla firma pohlídat v tomhle kvalitu..
        • To sice má, ale při tolika pobočkách asi bude ještě nějakou dobu trvat, než si nový management vyřeší nedostatky na každé z nich. Podnětem od zákazníka by se však mohli zabývat alespoň o něco víc přednostně. Určitě nebude od věci napsat jim, s čím a na které provozovně jsi byl nespokojen - no rozhodně to pomůže víc, než kdybysme se o tom bavili tady. *1*
  • Myslím si, že je to pouze zbožné přání ..
  • No já teda nevím. Ale zrovna dnes jsem si chtěl objednat nový MGS 5 a říkal jsem si, že zítra mám cestu kolem JRC, takže bych si to vzal rovnou na prodejně. Podíval jsem se na cenu v JRC a zasmál jsem se. Pak jsem se podíval na cenu digitálky, ta byla dokonce ještě vtipnější. Nechápu, jak to někdo nahoře může psát něco o levných digitálních verzích. *1* To platí snad jen pro staré hry, ale rozhodně ne pro novinky. Nakonec jsem objednal o několik stovek levněji na běžném eshopu. Tak drahý obchod, jak je JRC, aby člověk pohledal.
    • zkus zacit prodavat hry a zeptej se distributora na marzi u krabicovych verzi her a digitalnich licenci. Pak prestanes nadavat na prodejce, ktery koncovou cenu neovlivni.

      Nezapomen, ze u her, ktere jsou dotazeny z venku ve valne vetsine nebudou cz titulky/dabing. (nevim jak je to konkretne u MGS).
      Prodaval jsem hry roky. Vetsina (cca 70%) zakazniku si radeji pripalatila +200Kc za lokalizovanou verzi, i kdyz byla dostupna levnejsi anglicka...
  • Ci dlho tazko povedat, kazdopadne uz to ide mimo mna..3 roky som nekupil jedinu krabicu. Pre mna osobne, keby zajtra retail nebol ani si to nevsimnem. Ale isto su ludia , ktori maju radsej krabice.
    • Ristoro
      Například já jedu vyloženě krabice :). Sbírám je, mám raději, když mi to zdobí poličku. Digitální knihovna není ono, ačkoliv tam mám taky nějaké pařby ze Steam sales za 5 eček.
    • Já třeba k tomu fetiši tíhnu = krabičku + mapa/manuál na pěkném papíře... Mám to jako s komiksy, nebo knihami, cením si smyslu pro detail a řemesla v těchto aspektech věci...
  • Jako, kdyby měly záviset jen na prodejích PC her, tak asi krachnou už teď, protože krabickovky na PC už tolik netáhnou. Pokud ale však dojde k ještě většímu rozšíření konzolí u nás, tyto obchody ještě pár let fungovat budou, protože ten digitál na konzolích není ještě tolik úspěšný. To by mohlo mít taky kladný vliv na to, že distributoři by mohli třeba o něco více her překládat pro všechny platformy.

    Jako, stejně ale krabicovky jednou půjdou do háje, o tom asi nelze pochybovat.
  • Nejlepší je, když vedení zaměstnancům řekne:

    I díky Vám zaměstnancům jsme vydělali více peněz, firma je na tom dobře a máme i více na výplaty, ale budeme Vám dávat méně abyste se více snažili a ještě Vám zpřísníme možnost získávání prémií. O rozdíl toho na co jste byli zvyklí si budeme hrát každý měsíc soutěže, ale vyhrát mohou jen dvě prodejny z 30.

    Takže přesto, že je firma na tom líp je na tom většina zaměstnanců hůř a jen pár stejně. Nehoráznost!
    • Pokud by něco takového řekl můj zaměstnavatel, tak bych to bral jako otevřený výsměch a hodně rychle bych z takové firmy zdrhal. Nicméně je otázka, jakou kvalifikaci a uplatnění na trhu má člověk, který prodává videohry.
      • Člověk který prodáva videohry může mít i vzdělání pane , co myslíte.
      • Tak oni to neřekli přesně takhle, ale pěkně kulantně politicky. Ovšem význam je stejnej...

        Zdrhnout je člověku líto, protože má firmu rád, ale pokud dlouhodobě nebude na chleba, nic jiného holt nezbude :(

        Nějaký uplatnění by se našlo, prodej jako prodej, jen by se člověk musel více či méně jinde aklimatizovat/zaučit.
    • To te firme vydelali prodavaci? Pochop, ze je to levna pracovni sila z duvodu, ze je lehce nahraditelna. Nelibi se ti plat, na trhu jsou lide, kteri tvou praci vezmou. Kapitalismus - vitej ve skutecnem svete.
      • kapitalismus je satanismus
      • Ano i prodavači na zisku mají nemalý podíl.

        Profesionální prodejce SW/HW není lehce nahraditelný. Roky trvá než získá dostatečnou praxi aby byl firmě přínosný.

        Nejde o to jestli se mi plat líbí v prvé řadě, ale jde o spravedlnost a férovost.

        Spravedlivě a objektivně nastavené ocenění zaměstnanců je základem zdravého klimatu v každé firmě a tudíž jde o jednu z nejcitlivěji vnímaných oblastí. Mzdy a odměny jsou významným motivujícím faktorem, který ovlivňuje fluktuaci, loajalitu, výkonnost a spolehlivost zaměstnanců. A pro spravedlivé a objektivní mzdy to platí dvojnásobně. Proto je správně nastavený systém odměňování a motivace zaměstnanců jedním ze základních kamenů při budování SILNÉHO PRACOVIŠTĚ, což je pracovní prostředí kde lidé umí, chtějí a mohou podávat co možná nejlepší výkony. z http://www.trexima.cz/blogy/spravne-ohodnocene-pozice-jsou-zakladem

        Takže jestli vedení JRC chce budovat SLABÉ pracoviště, jde dobrým směrem!
        • Máš pocit, že v JRC dělají profesionální prodejci SW/HW :DDD

          Jinak s tebou v obecné rovině souhlasím.
  • Já asi nejsem cílovej typ zákazníka. Hry kupuju DALEKO častěji než dřív. Už mě ani nenapadne stahovat pirátskou verzi hry ( max na test jak mi hra poběží na mým kompostu ). Kupuju většinou digitál, kterej se neztratí, nepráší se na něj, mám ho hned a za někdy i za 1/4 cenu než krabicová verze. Kdybych ale chtěl krabicovou verzi s manuálem, mapami atd, tak si hru nejdu koupit do žádnýho kamennýho obchodu. Hru není třeba zkoušet, většinou je dost gameplay videí půl roku před vydáním hry. A i kdybych chtěl hru na PC v kamenným obchodě vyzkoušet, tak už vidím prodavače, jak jí začíná hned kvůli mě instalovat. Podle mě jsou kamenný obchody s hrami přežitek. Nakupují tam jen lidi, kteří nemají ani šajn o cenách na trhu.
    • Veskoslav
      Jasně. Můžeš mi ukázat obchod, kde kupuješ nekradené AAA tituly v den vydání za tu 1/4? Moc rád bych tam taky začal kupovat. Protože já třeba mnohdy nechci čekat půl roku, až to spadne na tu 1/4 té ceny, což někdy ani to ne.
    • Paulcz
      Spíše to je o lidech, kteří na cenu nekoukají a chtějí s tím i zároveň nějakou službu, užívají si nakupování, pokecají, chtějí podpořit lokální prodejnu.. Na tom se dá postavit slušnej byznys, akorát mi to nejde moc s tím, že prodejny bývají umístěný v nákupácích apod.
      • SLužbu navíc ? Jako, že ti prodavač dá ke hře orrál bez ? Nebo netušim o jakých službách navíc mluvíš.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit