Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Corvus
    Chtěl jsem se původně rozepsat, ale PROČ bych to dělal? Kdo zná unikátní hratelnost a přenádhernou pixelatou grafiku FTL, ten bude u Into the Breach mlaskat spokojeností jako prase! *12* Taktické orgie, svižná hra, zabiják Gwentu! :-) Naprosto úžasná záležitost a nebezpečný žrout času.
    • Nevím jestli hratelnost založená na tom, že hráč bojuje proti splašenému generátoru událostí, kterému chybí nějaká vyšší propojenost je unikátní :)
      • Corvus
        Tato hra není určená pro tebe *5*
  • Iggy
    Po cca 40 hodinách musím říct, že tady máme adepta na hru roku. Je to vážně výborné.
    • ne kecám, jsem jen troll co chce zamachrovat, nikdy jsem to nedohrál ani na easy, upirátil jsem si to a ještě mi to padá. sorry, máma mi chce zabavit počítač tak se potřebuju vybít
    • 40 hodin?

      jako prvni den bych tomu dal taky nejmin 9/10, ale kdyz jsem to druhej den dohral i na hard s prstem v nose, a nic vic tam neni, bych ubral na 8/10,. pak uz jen grind, grind a grind kvuli zlatakum
    • Díky..jdu si to koupit
  • Tu ten pixelart nie je z núdze cnosť , ale účelovo spravený. A naozaj sa vydaril! Ak sa vám nepáči, tak choďte hrať mainstreamovky ako KCD.
    • dafak??? *8*
  • Máte napsáno, že hra podporuje Mac, ale zatím pro macOS bohužel není.
  • chtel bych vyvratil jednu poveru, ze tam je mensi vliv rng nez ve ftl

    ono na easy a normal stihate veky zabijet, i kdyz neplnite vsechny ukoly, ale na hard jaksi uz ne

    a kdyz vam pak nepristane za prvni dva ostrovy zadnej pod, jako se mi prave stalo, je vymleto, jindy vam hned v prvni misi spadne pod s hrdinou, co muze mit peknou abilitu a jeste +1 reactor, a dikhy nemu pak sbirate odmeny a muzete to dohrat

    na hard je to vicemene jenom o rng, nektery sestavy mechu jsou bez rychlyho podu uplne v haji, a i tem lepsim nahoda pri rozestaveni veku na zacatku dokaze v jeidny misi utnout tipec

    vlastne je to jako v ftl, easy po najeti hry opravdu lehka, normal pri dokonaly znalosti taky pohoda, na hard muzete delat jenom nejlepsi kroky a stejne vas rng semele
  • Tak jsem tomu dal sanci a podival se na jednu epizodu na YT. Grafika ma jiste kouzlo ale ten kombat mi prijde na pomery tahovek dosti stisneny (odehrava se na plose jeste o polovinu mensi nez sachovnice) a celkove divny a komplikovany s minimem moznosti.
    pozn.: jsem kovanej tahovkar a hraju i sach
    • Ses podival jo? No ja si to koupil a hraju to porad :) Ujasni si prosim rozmer sachovnice, a vubec nemel blbosti.
      • nebo to bere tak, ze cast sachovnice je osazena prekazkama
        • 1. vetsina prekazek jako hory se da znicit.
          2. elementy co se maji chranit se naopak znicit nemaji (ale daji)
          3.je to fakt 8x8, i kdyz bych po nejakem to case hrani uvital trosicku vetsi mapu - to by ovsem musel nasledovat rebalanc schopnosti vsech squadu.
          • jestli nicis prekazky, tak ses asi daleko nedostal :D

            to jde akorat s tim kyselinometem bez negativniho vlivu na bojiste, kdyz jsem hledal ty emzaky z ftl, sotva kdy jsem se k tomu dostal
    • SixThe9th
      Tech poli je 8x8 takze to sachovnici primo odpovida. K tomu mas 24 odlisnych mechu o trech zakladnich tridach takze 8 na kazdou. K tomu si pripocitej minimalni zasah RNG a tri urovne obtiznosti. Pokud to dohrajes za 2hodky s prstem v nose na tezkou anebo i normalni obtiznost, pak gratulace, pravedepodobne je tvoje ELO daleko za hranici 2K a tady asi fakt nenajdes moc vyzvy. Ja jsem taky sachista a tahovkar, a zrovna tady si uzivam tahove orgie jako uz dlouho ne. Ten minimalismus je totiz velmi zdanlivy a zradny. Dej tomu sanci a tim nemyslim YT! Verim, ze pokud te tenhle zanr bere jak rikas, hra te capne ;)
      • Derp_1337

        Dohrát tuhle hru za 2hodky na hard s prstem v nose?? To se vůbec neodvíjí od ELO, ale od štěstí v RNG.

  • Je to celkem fajn, ale doba hrani kolem 2,5h je málo. Chtělo by to delší a více RPG prvků.
    • Fakt jo? Dohral jsi to s prvni squadrou za 2,5 hod? Proste lzes. No kdyby jsi mel nahodou pravdu a skutecne to tak rychle dojel, tak je to jako bys dohral sachovou partii a rekl bys ze jsi dohral sachy.
  • Hodnoceni me docela navnadilo, ale bohuzel graficky je to naprosty odpor, takze si to asi nezahraju :(
    • v čem je to odporné? je to profi grafika. nemusí být hned vše 3D, ne? Ostatně, staré 3D hry se dnes nedají hrát, staré 2D ano, protože ta grafika tolik nezastarává. A tahle navíc není stará, ale dělaná na dnešní monitory. Je to styl. Stejně jako grafika může bejt ve stylu manga, komixu apod. tohle je pixelart, no.
  • palacinka
    imho klasicky overhyped indie hra
    • Nechapu, proc nekdo zamerne dela hry, ktere vypadaji jako z roku 1985. Ze stejneho duvodu jsem si nezahrala ani Undertale :(
      • jamar28
        Překonej to. Herní konzervatismus se nevyplatí, jdeš tím sama proti sobě.
      • zaty
        Prostě dělá. Asi je to uživí a baví je to. Sestimsmiř.
      • To chce pár deci vína, pak už ti tak škaredé nepřijdou *1*
        • Spíš tak litr slivovice.
      • a ted si vem takove sachy...to musi byt zakonite totalni propadak
        • Jestli v roce 2018 ocekavas od pocitacovych her (ne stolnich), ze budou mit dve barvy, tak OK. Aspon vim, kdo to hraje.
          • Já očekávám grafiku, je úměrná nákladům.
            • *která
        • To je nejlepsi argument, jaky te napadl?
  • Je potreba si uvedomit ze hru s uplne stejnou herni naplni a hratelnosti jde udelat i v lepsim grafickem kabatku, mame rok 2018, skutecne to jde !
    • Coffin.Corner
      Napadá mě že takhle asi uvažovali třeba producenti filmového Hurvínka. Máme rok 2017, dřevěný loutky na nitkách jsou dnes už trapný, uděláme to v cool CGI grafice, která spolkne dvě třetiny rozpočtu, takže nebudeme mít na kvalitní scénáristy, ale to nevadí, protože forma je přece mnohem důležitější než obsah!
      • Co to prevracis nekam do debilna clovece? jasne jsem napsal ze se stejnou hratelnosti, tedy uplne to same jen hezci. tedy polopate, CGI hurvinek se stejne dobrymi scenaristy jako na tech nitkach..
        • Coffin.Corner
          Polopatě. U indie studia s pět a půl lidma by to znamenalo že by se museli přeorientovat na management x-desítek zaměstnanců co by dělali grafiku a mechaniky, management x-milonového rozpočtu který by se kvůli tomu musel navýšit, atd. místo aby se věnovali především vymakaným herním mechanikám, na kterých tahle hra stojí a (ne)padá.
        • Huh? Proč chodit na Brangha a Královskou Shakespearovskou společnost když to můžu vidět od Apatowa v kině...
    • Zive si dovedu predstavit ten lepsi grafickej kabatek. Dekuju nechci, tohle se mi naopak hodne libi.
    • Proč? Mě ta grafika uchvátila.
    • jamar28
      I za stejnou cenu? *4*
      • Proc si nepriplatit za kvalitnejsi zpracovani. Myslim ze by s tim vetsina lidi nemela problem. Pirati to ukradnou tak jako tak.
        • jamar28
          Víc peněz = větší riziko. Kdyby do toho investovali trojnásobek, znamená to, že by i prodeje byly třikrát takové?
        • Zda se mi ze cena tehle hry je cista zlodejina.
        • To jak ta hra vypadá, neni otázka peněz. Autoři to takhle prostě mají rádi a spousta jejich fanoušků taky... Ne každej dělá hry pro masy a pro největší zisk... deal with it...
      • Za 15 € tohle? Kde zijes.
        • Ve světě, kde má tahle hra 90 průměr z recenzí. Za 15€ docela ok. Řekl bych, že to dalo víc práce, než kdejakej aaa remaster s unlocknutým fps a lepšíma texturama za 60...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit