Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • MrSanta
    Co zrovna na této hře stálo takový prachy?
    • Nejspis marketing.
      Napr. u Modern Warfare 2 stal vyvoj "jen" necelych 50 milionu a marketing kolem 200 milionu dolaru.
  • Vypadá to jako Call of Duty. Zběsilá akce střídá druhou, ale bude to stačit, já myslím, že nejspíš ne.
  • pozrite si napriklad rok 1997 alebo 1993, co hra to pecka, takmer definovanie zanru za zlomok financii ktore sa daju na vyvoj dnes. Dnes sa invencia a originalita snazi nahradit megalomanstvom, vysokym poctom polygonov, ale my klasici vieme ze je to len bublina ktora dufajme coskoro splaskne a svet sa vrati k povodnej myslienke - preco hrame hry - pre zabavu!
  • Ono ked sa dnes nklady na vyvoj pohybuju asi v tychto mantineloch: 50% vyvoj, 25% plat tupeho managementu, 25% marketing = vyhodene peniaze. A potom si vydavatel urci sam/nam podmienku ze to musime kupit v pocte dva miliony aby bolo pokracovanie? niekomu tu riadne drbe a to nemusim byt vystudovany z Harvardu..
  • Chtěli mít svoje CoD, tak ho mají. To, že si jaksi neuvědomili že úspěch CoDu spočívá i v jeho jméně je jejich problém. Ale zase na druhou stranu, MoHka se prodalo ?1,6? melounu a to bylo taky takové CoD. Takže šance tam je. Hlavně že Relic ohlásí v létě tu novou strategii, to je jediné studio které mě u THQ zajímá. *5*
    • MoH se prodalo zhruba kolem 4,5M
      • Dokonce, tak to by ten Homefront ty 2 mohl dát...
  • Pete.palis
    A já se těšil, že mi něco novýho zaplní mezeru než vyjde BF3...docela jsem jim fandil...uvidim podle dalších recenzí....pak snad jen Red Orchestra 2, nebo zatím zůstanu u Bc2 a Vietnamu;)
  • No tak to maji co delat, 2mi kusu za plnou cenu?!! Nevim, nevim...
  • doufam že se thq nepoloží
    mají pod palcem warhammer space marine a warhammer dark milenium a to jsou jediny hry na ktery opravdu čekám
    • Myslím, že práve svět Warhammeru THQ tak trošku drží nad vodou. Přitom THQ má ve svém portfoliu hodně dobrých her, o to více mě tato zpráva zaskočila.
  • smejki
    Však ať kluci náklady šponují. Ono jim to pak řachne na palici a dopředu půjdou jiné modely. Však on si to trh vyřeší.
    • Ano, "neviditelná ruka" trhu. Hezká iluze. Ale může to taky dopadnout tak, že nám tu zbydou velký studia, kterým dojde jakou mají moc a začnou si se zákazníkama dělat co chtěj. Viz. už teď kdy EA naprosto peče na podporu LAN, modtools, spectator, demo-recording a jakýkoliv komunitních prvků. A pokud si myslíš, že kdokoliv může přijít a rozjet vlastní byznys, jen na základě dobrýho nápadu, tak na to je jednoduchá odpověď - marketing. Viz, třeba MW2, kde se do marketingu narvalo víc peněž než do samotnýho vývoje (realizace nápadu).
      • smejki
        o trhu nerozhodují firmy ale zákazníci, takže pokud se ti praktiky EA nelíbí, kupuj jinde
        • A v tom je ten problém, že ne vždy lze kupovat jinde :).
          • MrSanta
            Když mě hra neoslovuje, tak jí prostě nekoupím a je mi jedno od koho je. Jednoduché.
  • Kdyby něco, tak pár DLC je spasí. Proto se dělají, no ne? *4*
    • Pokud je situace stejná jako ve filmovém průmyslu, nebo podobná, tak se ničemu nedivím.Třeba film Andělé a démoni, ještě než padla první klapka dostal Tom Hanks zálohu ve výši 50mil.doarů a to samé režisér.Pak už chápu, že film stál tolik a tolik *11* Nemám důvod si myslet, že herní business je stavěnej jinak.To ani nekomentuji obsah, protože pokud by se jednalo o jakejkoliv jinej výrobek tak ho reklamuji.Suma sumárum, páni vydavatelé, pokud nejste schopni vytvářet kvalitní produkty, tak běžte dělat raději něco jiného.Třeba truhláře, nebo řezbáře.Vytvořit šachové figurky je kumšt a hra v šach je na úrovni.Hawk, domluvil jsem *1*
      • hehe, bylo vy vtipný reklamovat hry, protože dle klasických syžetových schémat a ostatních uměleckých měřítek nemají funkční příběh, jednotný art styl apod. .)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit