Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • smejki
    Ne že by PhysXový efekty nebyly pěkný, ale ty srovnávací videa ve stylu "běžného pracího prostředku" mě vždycky rozesmějou. Není těžký demonstrovat sílu nových efektů, když se v té non-physX formě jen všechno vypne, aniž by se někdo snažil docílit něčeho podobného/podobně působivého pomocí konvenčních metod. To už vůbec nemluvím o tom, že se to vždykcy musí pořádně přehnat, aby se náhodou nestalo, že si toho efektu nevšimnete.
  • Keyz
    Kdyby raději udělali to co není skoro nikdy.
    Reálný pohyb těla.
    Aby fungovalo ustřelení nohy,ruky zbraně atd. a hlavně aby to bylo vidět.

    Pak hmotnost hrála roli.I po smrti kdy se těžký stroj nějak skácí a po cestě třeba něco poškodí.
    Vůbec hmotnost prostředí se vůbec nepoužívá.Kdyby šel kus betonu ustřelit tak,že se trosky mohly poškodit stroj bylo to dobré.Nemuselo by to být naprosto věrohodné,klidně bych bral kdyby ten kus se spadl v celku.Hlavně by to šlo použít mělo by to smysl.
    • smejki
      hmm, vliv na hratelnost. Ještěže je PhysX nezávislý na HW a jde použít na jakékoliv mašině... oh wait!
      • Keyz
        Tak kdyby PhysX za něco pořádného stál věřím,že AMD by řešilo vlastní návrhy.
        Když to je pouze na okrasu je to škoda.Jestli nejde udělat aby po zásahu upadl na některých místech kus betonu a rozmázlo to postavu tak to je dost špatné.
        • smejki
          >Tak kdyby PhysX za něco pořádného stál věřím,že AMD by řešilo vlastní návrhy.
          Ale on PhysX za něco stojí, jenže je proprietární. Jestli se nepletu, nVidia kdysi nabídla licencování PhysXu ATI, ale nikdy ne za slušných podmínek.
          Jinak otevřené API tu je - OpenCL.
  • Keyz
    U online hry to je na prd když to nemá každý.
    Takové efekty často zakryjí část obrazovky atd. Pak je je hůře vidět a to se nehodí když se jede na body.
    Často lidí hrají a mají vypnuté všemožné věci jen aby lépe viděli atd.

    U singlu to chápu.
    • JJ to si pamatuju s Battlefielda 2 kdy si hráči třeba vypínaly stíny, protože tam byly místa kde se dalo ve stínu dobře zašít...
  • Nejhorší, co se PhysX mohlo stát, bylo odkoupení Nvidií. Takhle sice můžou říkat, že jejich grafiky tohle umí a AMD ne, ale k čemu to je, když to je vidět v každé desáté hře a člověk by to často radši vypnul, protože jako tady v Hawken nebo v Arkham Asylum jako by to pořád řvalo "Všimni si mě! Tady jsem!". Kdyby podporovali na obě karty, mohly by na tom založit hratelnost her, možná by se to dostalo i na novou generaci konzolí. Ale takhle to už navždy zůstane jen kýčovitým efektem bez většího smyslu.
    • závist je sviňa, co? Kdyby to bylo i na Amd, tak je to cool, ale když to běží jen na nV, tak je to kýč. Nutí snad někdo majitele nV grafik ty efekty používat? Jeden výrobce nabídne pro svoje zákazníky fičuřinku navíc a český stádo si hned musí odplivnout...
      • Spades
        Ty tupé h()vado... To se nedá ani nijak říct...
        Přečti si znova co napsal, protože si vůbec nepochopil co myslel.
        Sice nesouhlásím, že kdyby PhysX neodkoupila nVidia, tak by jsme to měli ale i tak.
        Kdyby PhysX podporovali ATI karty, tak by to ve hře nemuselo být VOLITELNÉ nastavení, čili mohlo by se to stát součástí gameplay, jenže vývojář si nemůže dovolit udělat hru, která jede čistě a pouze na nVidia kartě. TO je ta chyba nVidie.

        Až to bude mít i AMD, která stále tvoří značnou část trhu, pak se to bude skutečně objevovat ve všech hrách jako hlavní prvek.

        Vem si jako příklad Battlefield 3. Kdyby měla ATI PhysX, tak by veškéré destrukce mohli být dělané pomocí něj, ale jelikož ho nemají, musí DICE dělat vlastní destrukční engine, kterej musí podporovat i ATI. Jelikož ta má značně slabší fyzikální jádro, nejsou ty destrukce tak hezky propracované jak by byly na PhysX.
        • čekal jsem že se nějakej tragéd ozve :) PhysX je majetkem nVidie, tudíž si s ním může dělat co chce, když se rozhodli ho nechat jako VOLITELNÝ bonus pro svoje karty, tak je to jen jejich věc. Jen v komunismu je všechno všech, pochop to ty trdlo.

          ps kdyby bylo všechno takhle pravdoláskařský, tak neni Zeman prezidentem .)
          • Spades
            Ty jsi opravdu tupý |diot... Jaký jsem zas tragéd?

            To že nVidia to s PhysX posrala je fakt. A to že je to jejich věc je úplně jedno. Byl to prostě špatný krok ze strany nVidie.

            Představ si, že by AMD neprodalo technologii amdx64 Intelu. Víš co by se stalo? Nikdy by sme nepřešli na 64bit architekturu ty hňupe. A to samé se děje s nvidií a PhysX. Kdyby to za normálních podmínek licencovali, tak tu máme super PhysX využívající hry, ale takhle tu máme jen omezené nesmysly, které gampelay vůbec neprospívají a ani moc dobře nevypadají.)

            To že je něco něčím majetkem neznamená, že s ním nebude špatně nakládat. Ať si s tím nakládají jak chcou, to je jejich věc a já s tím nic neudělám, stejně jako s tím, že ty si blbeček. Ale to neznamená, že to dělají správně. To není tupý AMD fanboy hate. To je hate gamera, který by si přál lepší fyziku ve hrách.
            • Jak to vysvětlit někomu jako seš ty.... PhysX není standard, pochop to lolku, nejde to srovnávat s x64 architekturou bez který by se nemohl trh dál vyvíjet. Jsou tu jiny fyzikální možnosti jako havok a nástroje jako openCL ... kdokoliv si klidně může vyvinout něco svýho.

              Když bude mít Pišta Hufnágl vlastní značku okurek a vymyslí zajímavej obal, kterej narozdíl od běžný zavařovačky otevře každá dorotka, tak má něco navíc oproti konkurenci. Takovej patent asi těžko bude brzdit vývoj, když podobnou věc může vyvinout i konkurence a i bez něj tu zavařovačku stejně každej nějak otevře. To se vůbec nedá srovnávat s věcí, která zastaví vývoj, protože se jiný řešení vymyslet nedá (viz procesory). Naopak tim, že se jeden snaží mít něco lepšího, tak se i konkurent musí snažit a tim se trh vyvíjí.

              Ten zbytek ani nemá cenu komentovat.... v prvním příspěvku autor jasně nadává na tyhle fyzikální efekty, jakej je to kýč, jak to v každý hře otravuje a přitom mu vadí, že to nemá i konkurence... takže zase jen nenávistnej výblitek. Chápu, že tobě to podle tvejch nadávek asi imponuje, ale mě nebaví všude číst tyhle český haterský kecy ať už je to o čemkoliv.
  • Veskoslav
    S tou Ati kartou si to skvěle užívám *1*
  • Nemám pocit, že by PhysX nabízel něco víc než konkurenční Havok (ba naopak) a to ten navíc počítá jenom procesor. Každopádně si ale myslím, že to má velký potenciál. Přece jenom GPU je pro takovéhle výpočty daleko lepší než CPU.

    Čemu ale nerozumím je marketing Nvidie. Proč podporují hru, kde ten obrovský výpočetní výkon slouží k nějakým turbulentním cosi, místo aby navázali těsnější spolupráci s nějakým studiem co vytváří např. open-world RPG ? Vždyť tam by to mohlo počítat spoustu úžasnejch věcí, který by ten svět oživily jako fyziku vody, větru, ohně apod. Na to už dnešní procesory nestačí a právě tam si myslím, že by mohly grafické karty Nvidie se svojí CUDA architekturou a PhysXem excelovat.
    • a aby to počítač utáhl, tak by musel být z NASA *15*, ne dělám si prču *3*
  • Souhlasím, vypadá to dost hovadsky, až nevkusně.
  • tak to je těžkej trapas. fakt nechápu proč nemůžu rozšlapávat baráky jak řekl Vávra. Tam by physx našel uplatnění. Tohle je fakt směšný
  • Doufám, že ty efekty půjdou vypnout. Tohle nemusím.
  • Ja bych to nechal jen u destrukce Mechu jinak bych to nikam necpal :/

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit