Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Také tomuto projektu držím palce a podle mého to má šanci na úspěch. Hlavní výhodu vidím v jednoduchosti optiky (transformace jsou řešeny SW), v odezvě a přesnosti pohybových senzorů a další možnost vylepšování displaye. Podle mě si ten kit objednalo více vývojářů, tak se možná v budoucnu setkáme s podporou ve více hrách (SMS - studio vyvíjející project CARS bude také nejspíše podporovat Rift).
  • Takže by to mohlo fungovat i jako takový irTrack? No proč ne...rozhlížet se po kokpitu v FSX a pod...
  • Jednou se to povede, uvidime kdy. Ja bych to docela bral.
  • Hanzales
    Já tomu držím palce. Sice jsem radši taky skeptický, ale mohlo by to dopadnout i dobře :)
    Pokud budou ty latence opravdu velmi malé, snad z toho člověku nebude špatně po nějaké době hraní. Taky asi záleží na té optice, která to "nízké rozlišení" rozprostře do toho pozorovacího úhlu. Určitě bych ale funkční VR uvítal, hlavně na ježdění :)
    • vždycky je lepší být skeptický a pak se nechat přejemně překvapit, než-li očekávat zázraky, které se pak nekonají..
  • no ked to povie Carmack ze to bude dobre, tak to tak musi byt, nie? (vtip) vobec necakam od Oculus Rift nic. skusenosti hovoria ze je lepsie sa netesit a pripadne byt prijemne prekvapeny (z VFX-1 mam este teraz nocne mory;)
    • VFX-1 byl jedinej argument kterej mi opravdu sebral vitr z plachet... ale stejne jsem na to moc zvedavej.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit