Half-Life: Alyx vyjde příští rok, sledujte úvodní trailer
-
az na to ze od nich ti staci si koupit jen jedno z toho...
-
Mne se zas libilo jak se chytla za hranu zdi... a pak jsem si taky uvedomil "a tohle bude fungovat jak?" Ale treba jo, treba to bude ve smyslu "lean" jako u strilecek, akorat misto ke zdi si budes pritahovat zed k sobe :)
-
Ale Kelly Bailey co delal muziku uz se asi nevratil co? :(
-
Jasně, však ve výsledku ti nic neuteče. Naopak máš velkou šanci, že cena VR půjde dolů a bude zas o něco vymakanější (třeba bez drátů, i když tam bude asi problém s baterkou no). A hlavně, už budeš mít z čeho vybírat ;)
-
To je klasika od Valve jak prodat VR a jestě hru. Prdíme na hráče a hlavně vydělat co nejvíc.
-
sú značky, ktoré by mali ostať zapadnuté prachom v blahej pamäti hráčov. a HL je jedna z nich. ale čo ja viem, možno sa mýlim. uvidíme.
-
Scenáristé odešli, ale zase jsou zpět. Firma Valve je přesvědčila, že zase bude mít smysl tam být. Že opět budou tvořit hry. Dokonce vzali zpět i toho, který prozradil údajný scénář HL3. Ve světle dneška už tomu ale nevěřím, že byl pravý.
-
v momente ked som sa dozvedel ze je to VR stratil som zaujem.
-
Mám taký pocit, že toto klasická VR blbina nebude. Inak by do toho nešli.
-
Interakce postavy s prostředím vypadá skvěle, to lovení nábojů v poličce obzvlášť... Do doby, než si uvědomíte, že v ruce držíte ovladač a nic vám nebrání "promáchnout" rukou zdí...
-
Je to AAA hra s herním časem podobným hl2 (je to jasné psáno a i z traileru to prostě jde poznat, tak nechápu to ignorantstvi) Ve Valve je stále spousta lidí, co dělalo na původních half-life a to dokonce i scénáristi. Když člověk něco neví, radši by neměl tak sebejiste plácat kraviny...
-
Nemůže to být stejná pecka jako kdysi, protože dnešního hráče překvapí už málo co. Navíc to nemá být AAA ttitul ale jen dodatek k příběhu. Dále polovina Teamu která pracovala na Half Life už u Valve nepracuje a to včetně scénáristů.
Podle mého to bude prostě jen FPS hra na VR nic víc.
-
Budu muset znovu zahrát. Bylo to fakt něco malýho, ale tenkrát jsem měl příběh strašně nacvičenej, takže jsem si toho všiml. Ale defakto stejný problém (a tam to ¨byl zatím asi největší problém) byl Portal a Portal 2. Tam toho fakt nasekali dost...
-
Máš tam možnost různých druhů pohybu. Takže tvůj argument je naprosto mimo mísu.
-
Mě to třeba vadí hodně.
Btw který věci ve dvojce neseděli s jedničkou? Já si na nic nevzpomínám.
-
Tak až jich bude 5, popřemýšlím o tom. :)
-
Jojo, tohle mi taky trochu vadí, ale Valve vždy podobné věci upřednostňuje z hlediska hratelnosti. Za mě budu předstírat, že to tam není :D. Ale i tak pořád nesedí, že budeme mít "gravitační rukavice" a v budoucnu má hráč gravity gun, který se tedy oproti rukavicím za pokrok považovat nedá. Ale to se přežije, Valve podobné věci udělalo i u HL2 a některé věci také neseděli s prvním dílem (i když bych řekl, že to byly menší drobnosti)
-
Valve samotné připravuje minimálně další 2. Takže pro jednu hru to nebude. Prostě s tim někdo musel začít a Valve je ta pravá firma. Té nebude vadit, když neprodají 10 milionů kopií. Což už jsem říkal předtím a taky to potvrdili v rozhovoru slovy, že jim jde o "dlouhodobější strategii"
-
Kdyby her na takovéto úrovni bylo v přípravě 10, tak bych o tom uvažoval.
Koupit si ale HW za desítky tisíc pro jednu hru?
No, thank you.
-
klasicka VR blbina...to teleportovani ve VR je tak stupidni, ze se mi takovy hry nechteji hrat