Přejít na výpis diskuzí
GDC Europe 2014: Skutečná Aljaška v Never Alone
13.8.2014 | Pavel Dobrovský
10 příspěvků
-
Bez nadsázky geniální nápad. I kdyby ta hra byla jen průměrná, tak si zaslouží velké sympatie.
-
Vypadá a zní to nádherně. Nemůžu se dočkat a doufám, že to bude mít úspěch.
-
toto je krasna hra... v podstate pre mna spolu s pneuma asi to najzaujimavejsie, co som dnes skusal... velmi sa tesim na release
-
Přiznám se, že narozdíl od ostatních z toho příliš nadšený nejsem. Originální vizuál a sněžné prostředí se nevidí moc často, ale jinak to zavání nudou. Koridor viděný zboku, bez možnosti jakékoliv volby... dojít z bodu A do bodu B a trochu si zahopsat. Čili nic nového pod sluncem. Určitě v tom ale bude spousta moudrosti a nějaký ten dojemný příběh, takže čísla půjdou vysoko.
-
-
je to prijemne, nahovorene v jazyku kmenov, plne mytologie, dobre sa to hra, ma to myslienku a co sa tyka stylu hadaniek, tak take limbo - co je fajn. hral som len jeden level, co spravili na gc, developer spominal, ze to poskladali zo zopar levelov... spolupraca lisky a dievcata je zaujimava... mne sa to fakt pacilo
-
no jestli tě nudí moudrost a dojemné příběhy, tak to pro tebe asi fakt nebude
-
-
Aby se mi dostalo dojemného příběhu a mouder, stačí vzít do ruky knížku nebo si pustit odpovídající film. Od hry očekávám především zábavnou hratelnost.
-
-
pro mě může být hratelnost zábavná právě tím obsahem, který podává. je to prostě jiný způsob, jak něco vyprávět, když jsi přímý účastník. a klidně to může být jinak obyčejné a jednoduché. mezi pasivním čtením knížky nebo koukáním na film a hraním hry je prostě rozdíl.
-
-
Dobrý příběh je skvělá věc, ale pokud ho posouváš pouze průchodem koridoru a skákáním přes plošinky, tak je něco špatně. Někomu to tak možná stačí, ale mně ne. Vyžaduji zábavný gameplay a možnosti volby - prostě chci tu hru opravdu hrát.
-
-
nemas to lehky no
-
-
-
-
-