Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Odulin
    V sérii jsem v podstatě nováček a po 10 hodinách teprve vstřebávám základy, ale i tak se mi to moc líbí a doufám, že se prokoušu mnohem dál, protože co tu Jejdásek píše, mě láká. :)
  • Je fajn, že jste udělali gameplay, ale tahle hra je opravdu hodně, hodně, HODNĚ komplexní a i po 50 hodinách hraní se stále učím a objevuji nové mechaniky. Při sledování Patrika bylo vidět jak tápe a vůbec neví, rovněž zbraň, kterou si vybral (Insect Glaive) patří k těm nejtěžším ve hře na pochopení. Délka souboje s monstry trvá tak dlouho jak jste zruční a zkušení. Pokud Vám to trvá hodně dlouho, tak to neznamená, že to tak má být, ale že něco děláte špatně a musíte hledat a najít správnou taktiku. Ze začátku dostanete quest zabít/chytit monstrum za 50 minut, následně na to samé monstrum dostanete 30 minut a nakonec pouze 15 minut. Hra Vás tímto nutí, aby jste opravdu studovali bestiář, učili se využívat pasti+bomby a hlavně se naučili využívat maximálně potenciál vámi zvolené zbraně. Pižlat monstrum hlava nehlava funguje maximálně tak na začátku hry, ale v pozdější fázi hry s touto netaktikou tvrdě narazíte a zažijete nemilou frustraci. Ta skutečná první pořádná výzva je zabít ve videu viděného T-Rexe - Anjanatha, k jehož questu se dostanete po cca 10-20 hodinách hraní. Lovu zdar! *3*
    • A věřte tomu, že proti tomu co Vás čeká za monstra v pozdější části hry na vysokém ranku je Anjanath slabý čajíček.
  • Deset hodin je na MH sérii opravdu málo a na spoustu otázek padla nesprávná odpověď. Chápu, že tento díl je cílen na nováčky, ale to skutečně nešel sehnat někdo kdo tuhle sérii zná aby o ní mohl opravdu plnohodnotně mluvit?
    • Je to jednoduché, na games nikdo takový není. Hold nejde pokrýt všechno.
      • Obcas si na takove hry zvou hosty.
  • Ukazka je u konce. Prase je minihra, musi se to s nim umet. Nebyla ukazana spousta veci, treba zahrada, research centrum, bounty, moznost ochocit mensi potvoru, treba tu jesterku, takze na solo mise krome kocky muze mit hrac navic i jestera ktery s nim bojuje, jsou tu klany kocek, ktere pomahaji a ktere lze levelovat a dalsi a dalsi veci. Je to pomerne komplexni. Az si hrac poridi novy dum, muze tam mit mazlicky, akvarko s rybami (ktere si nalovi) a tak dale. Zacatecnikum doporucuji zacit s lukem, a craftit si jich nekolik soucasne pro jednotlive elementy. Zvlaste u letajicich potvor je ocenite.
    • Jaky mas nick na konzolistovy?
  • Škoda jen těch špatně podaných informací od Patrika. Jinak super. Navíc co Adam četl z chatu byl taky dost často haluz. Viz info o tom, že hra začíná až v new game plus. Tady NG+ není vůbec
    • Mělo být řečeno, že tady hra začíná až po skončení příběhového módu, protože celý příběhový mód je v podstatě rozsáhlý tutorial, který má hráče seznámit s mechanikami hry. Proto se postupně v průběhu příběhu odemykají a hráč je příběhem veden k tomu si je vyzkoušet. Až odemkne veškerý obsah, přepne se obtížnost z low ranku do high ranku a pak teprve začíná pravý monster hunter a ukáže se, co se hráči naučili :-). Imho to jde přirovnat k jisté formě NG+, byť to není přesné.
  • Jeste k tem ruznym druhum kvestu.
    Assigned jsou pribehove kvšsty, posouvaji pribeh, zpristupnuji nove potvory, nove lokace, nove moznosti ve vesnici, nove vyvojove stromy zbrani a tak dale. Je potreba je ponit, aby se clovek dostal dal. Lze je plnit jen jednou.
    Optional jsou nepívinne questy, ktere lze plnit opakovane bez omezeni, vetsinu z nich ziskate od postav ve vesnici, jejich plnenim se dozvidate nove veci (z dialogu) a nektere i odemykaji nove moznosti. Nektere treba zadava kuchar, jejich prvnim splnenim se odemykaji nove potraviny a tak podobne.
    Investigations questy vznikaji na zaklade pozorovani deju v prirode. Jejich strasne moc, ale v menu se neíbjevuji, hrac si je tam musi dat pres vyzkumniky, kteri jsou duleziti, ale bohuzel v gameplay nebyli ukazani. Tyto questy lze plnit opakovane, ale ne neomezene, maji pocitadlo plneni a stanovene maximum, kolikrat je lze plnit, coz je individualni, ale je to v jednotkach.
    Za tyto questy jsou special i odmeny, vetsinou 3 az 5 a ruzne kvality (bronzova, stribrna, zlata). Skrz jejich plneni se clovek take dozvida, jak funguje ten svet.
    U vyzkumniku se otviraji jeste dalsi ukoly, tzv. bounty, tere se plni v ramci ostatnich questu. Treba nasbirej 7 rostlin, ulov 3 velka monstra a podobne. Za jejich plneni dostava hrac specialni body - takovou alternativni měnu - a hlavně specialni material pro levelovani zbroje.
    Bohuzel zbrojim se ukazka take nevenovala, pritom ty jsou take dosti komplexni a zajimave.
    Dale jsou u vyzkumniku specialni ukoly, jejichz plnenim ze zpristupnuji nove (vyzkumne) tabory v jednotlivych mapach - tj. ruzna mozna startovni mista a take mezi nimi funguje fast travel, aby clovek nemusel behat z jednoho konce mapy na druhy. Krome novych taboru se mohou taktí hraci zpristupnovat i nove moznosti. Takze vyzkumniky neprehlizet, dosti vam usnadni hru.
    Posledni typ questu jsou Eventy, to jsou specialni a hodne tezke questy pro pokrocile hrace, ktere capcom obcas online obmenuje.
  • Tobi Kadachi je elektrickej, takze na nej je dobre jit s vodnim damage. To je minimalni zaklad. Hodi se zbroj s resistanci proti elektrine. Da se docasne oslepit zablšskem svetla a tak dale. Tohle pizlani co predvadi autor gameplaje je velmi neefektivni. Ten brouk je hlavni sila te zbrane (glaive) protoze posiluje utoky, to jsou ty tri kosoctverecky vlevo nahore, autor toho vubec nevyuziva. Nabiji se tim, ze posila toho brouka se nakrmit ruznych casti monstra. Posileni muze byt cervene, oranzove a bile (a jeste zelene, to je pridani zivotu a provede se hned), vsechno to je popsano v tutorialu u te zbrane. Kdyby byl autor zkuseny a cetl si, co ho ta hra uci, slozil by ho za par minut. Take je fajn pouzivat vybusne barely, kdyz jeunaveny a spi. Dat mu ho k hlave (nebo ocasu, protoze ten je u tobiho velmi zranitelny, jak sam poznal) a bum, damage jako prase. Take mu tobi tancoval v otravenych kytkach, mohl ho otravit. Jsou tam i dalsi prirodni pasti, ktere lze vyuzit. Nechci se chlubit, jan chci nepoucenym divakum vysvetlit, ze ta hra nabizi spoustu moznosti, jak s tou potvorou rychle zatocit, a ze to pomale pizlani neni opravdu nutne.
  • Ten pán to hraje deset hodin, nekdo by mohl nabýt dojmu,mze uz je ve hre hluboko, ve skutecnosti je na uplnem zacatku. Prvni, opakuji prvni, vaznejsi nepritel je ten dinosaurus, s kterym bojoval az ted a nedal ho. Takovych vaznejsich nepratel je tam desitky. Z toho si udelate obrazek, jak moc je na zacatku. V podstate je to ukazka tutorialu z tutorialu, protoze cely pribehovy rezim se da povazovat za tutorial. Neco jako singlplayer v CODu, coz je taky takovy tutorial. Takze je to jako by vam nekdo prezentoval COD a to ciste na zaklade prvni mise v singlplayeru. Ve skutecnosti je ta hra trochu jina a o necem jinem, ale to autor toho gameplaye zatim ani on sam netusi.
  • HR znamena Hunter Rank, to je level hrace. Hvezdicky u questu neznaci level hrace, ale obtiznost questu.
  • Co se tyce online, lze hrat jen s prateli, v matchmakingu si lze nastavit heslo, takze vam nikdo cizi do hry nepoleze, kdyz nebudete chtit.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit