Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Sem tam se nějaká vlaštovka objeví a za plnou cenu je férovej titul, kterému v počátku nic nechybí. Na hraní už taky nemám tolik času, co to bývalo a tak si už pečlivě vybírám. Rozhodně jsem ještě flintu do žita nehodil.

    Trend je ale bohužel teď takový, jaký ho zřejmě chtějí dnešní hráči mít.
  • Řekl bych, že dnešní hráči jsou prostě otroci herních služeb, hraní jako zábava pro mě skončila se zavedením trofejí a DLC obsahu. Smutné je že hra přetvořená do služby je o nekonečném levelování, poměřování se s ostatními, v podstatě jde stejně jen o to, kdo více zaplatí. Čeká nás nový Soul Calibur 6. Hru jsem ještě nehrál ale po zkušenostech s ostatními bojovky už teď mohu říci, že hra bude mít 10 arén a 20 bojovníků. Ubohost prostě a co třeba taková Ivy Valentine, tuhle babu musí každý mít, takže do základní hry jí rozhodně nedají, nechají jí jako DLC postavu, protože je jasné že nováčka by si nikdo nekoupil ale legendu, to ano. A tohle je přesně to co mě štve a deptá. Nový Tekken a absence starých známých postav. Street Fighter a opět to samé. Kdyby to stálo alespoň pár korun ale ono to po vás chce kilo až dvě za postavu, kilo za arénu. Prostě hnus. Dnešní hry se mi příčí. UbiSoft a EA už ani nekomentuji. Online, otevřený svět, z A do B, levelování, xp body, DLC, hlavní a vedlešjí mise, nápověda po stisknutí tlačítka formou zobrazení interaktivních předmětů. Nechápu, jak to ty hráče stále může bavit. Kdyby ta hra byla jedna, ale to jsou v podstatě všechny hry. Navíc mě to štve protože tahle rakovina sežrala značku Mass Effect a to co loni v březnu vyšlo fakt nejde. Proč i tohle, tak perfektní hra u které jsem se tehdy tak bavil a neskutečně si to užíval se musela přetvořit v rozbitou přihlouplou nudu. Fakt ty hry mi už nemají co dát.
  • Tilwaen
    Rádo se stalo *4*
  • Díky moc!
  • Tilwaen
    Máš to mít.

    Hodnoty changeAvatars a changeTexts na začátku vypínají/zapínají změnu avataru/textu, oboje je defaultně zapnuto.
  • Vidím to podobně. Z her se za paušální cenu stanou jakási torza, která půjde dotvořit v rozumnou hru s plným obsahem jen díky dokoupení obsahu. Takže se vlastně nic nezmění. Kdo bude chtít hrát plnohodnotný titul, bude muset koupit retail. Hry v paušální službě budou prostě něco, jako byl dříve shareware.
  • To je boží, mohla bys tam připsat i řádek skriptu, co změní posty tech jedinců na neškodné cvrlikání? :)
  • No řekl bych že do DLCček tě nutí hra už jen tím, že například ve hře Street Fightera V postaví legendárního bojovníka Blanka (a není sám) jako DLC postavu. Koupíš si hru kde polovinu obsahu kterou by měla hra zahrnovat můžeš nahrát zakoupením za fight money hraním MP nebo zaplatit jen pro informaci jedna aréna 100 kč, arén je 11, jeden bojovník 100 kč, bojovníků je už 16. Nepřipadá mi to jako ten správný směr her. Fakt tragédie. A pokud dojde na herní služby, vývojáři zareágují tak že z toho vznikne to co na mobilech. Prostě hraní o ničem. Především se chci hraním bavit a mít ze hry radost, ne se dívat co v nich chybí a měl bych si koupit.
  • chlubit se necim na youtube, to je dukaz nejakyho hromadnyho trendu?

    doufam, ze nikoliv
  • Tilwaen
    Výhodou tebou zmiňovaných oblečků jako DLC a trofejí je ten, že tě do nich nic a nikdo nenutí.

    Užíváš si hru a prostě potřebuješ ten kosmetický růžový obleček s jednorožcem? Zaplať tvůrcům nuzný dolar, oni budou spokojeni, ty budeš spokojen, hru samotnou to neovlivní, takže jsou vlastně všichni spokojeni.

    Baví tě dotahovat hry do konce a prostě potřebuješ mít tu vzácnou trofej, kterou 99.99% lidí nemá? Vyhraď si 10000 hodin času, zanedbej manželku a děti, nech si narůst plnovous, ale až tu trofej konečně získáš, budeš mít dostatečný sense of pride and accomplishment, takže jsi ve výsledku zase spokojený.

    Podstatou je, že jsou to věci, které dělat můžeš, ne věci, které dělat musíš, abys měl jakoukoliv herní výhodu.
  • Ještě si říkám, jak na tom budou tvůrci her které odvedou dobrou práci, budou odměněni stejně jako tvůrci kteří vytvoří nějaký paskvil? Pokud budou hry paušálně ve službě cca za těch 150 kč měsíčně, v tom případě na to budou dle mě vývojáři rezignovat a nebudou se snažit. Přeci jen vidíme že méně úspěšná hra má méně prodaných kusů, menší výnosy. Fakt by mě zajímalo jak by se tohle řešilo v případě pouze digitálním formátu nějaké služby. Do kina také diváci nechodí, když je film špatný. A ta představa že by se odstřihlo kino a bylo tu jen něco jako NETFLIX a další konkurenční služby.
  • Hra jako služba, to mi připadá jako jeden z nejhorších scénářů hraní v budoucnosti. Podívejme do jakých vod nás nahnal multiplayer a DLC a vůbec hry jako služby viz nové Star Wars B2. Platit za každý obleček, bojovou arénu, skin na auto, bože to se nám to hraní zvrtlo. Stačí že namísto odemykání herního obsahu získáváme trofeje. Co je to taová trofej? Např. Friday 13th, zahraj si 1000x za Jasona. No nechci kvůli jedné trofeji u her zešedivět. Další nešvar je ten, že se každá hra proměnila v RPG. Podívejme co se stalo z parádní série Gran Turismo. Online závody jsou tak oblíbené že stojí hra v obchodě 500 kč. Nemyslím, že byznys s prodejem her skončí. U filmů je tomu podobně, tolik lidí sbírá steelbooky se svými oblíbenými filmečky, koukněme na YouTube, čím se lidé chlubí, těmi sbírky co mají v regálech. Nicméně, to že se dnešní AAA hraní přetváří v odpoad který mě donutil přestat hrát ukazují stupidní trofeje, které otročí hráče, dále RPG prvky v defakto každé hře, otevřený svět, DLC. Kluci z redakce, to vás to hraní ještě fakt baví? Hraju teď staré Tomb Raidery (ty od Core Desgin) a bavím se mnohonásobně lépe nežli kdybych hrál ty dnešní otrocky jednotvárné a bez nápadu nudné ptákoviny.
  • Tilwaen
    Protože jsem hodná duše (a taky mě jeho avatar už delší dobu přivádí do stavu duševního nepohodlí), napsala jsem ti na to skript. Budeš potřebovat akorát nějakou variaci na GreaseMonkey, ve které to spustíš. Testováno v Opeře; kdyby to jinde nefungovalo, dejte mi vědět.

    Ke každému uživateli můžeš definovat jeho vlastní obrázek, takže si klidně k celému redakčnímu týmu můžeš dát třeba avatary Power Rangers, jestli chceš.
  • bohuzel, neni to material na kritika

    on je ten typ, co je nadsenej pokazdy, kdyz se napriklad ve filmu objevi detatko nebo stenatko
  • Coffin.Corner
    Jo, jo a pak se zase v diskuzi vždycky najde nějaký frustrát, který Adamovi vyčte jeho zápal...
  • Co se ti zas nelíbí anonymku? Můžu tě ujistit, že to předtím jsem nepsal já, holt tu s*reš víc lidí, anonymku, ale o to ti přece jde, ne? Troll příspěvky, troll ikonka, je jasný že jediný o co ti jde je prudit, tak co tě tak překvapuje, že tu prudíš víc lidí? Congrats, mission accomplished. *5*
  • nadchnutí mu jde dobře, ale když dojde na kritiku, nejtvrdší co jsem od něj slyšel je "příliš mě to nezaujalo" a "není to zrovna můj šálek kávy" *4*
  • Nebreč furt, prostě tě utřel :)
  • Tilwaen
    Naopak, přijde mi, že se Adam vcelku často dovede nadchnout pro nějakou hru a pak když na ni dojde ve FC řeč, s nadšením o ní vypráví.
  • TheGGG
    vzteklí nerdíci kterým jsem svými komenty narušil jejich safe-space-bublinu indie her, 90s her a pseudo-rpg her mohou dislikovat jak chtějí, ale prostý rozdíl mezi anonymním a neanonymním uživatelem prostě nesmažou...
    salt is strong with you *14* *14* *14*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit