-
Witcher 3: Titulky během hry přepínat samozřejmě jde. Jen to musíte udělat v Hlavním menu.
-
-
Zalkínač? To jako, že se zalyká? :P
-
-
vtip roku
-
-
úplně mě shodil ze židle
-
-
-
Proč pan Homola s buranským (promiňte, nevím jak to jinak výstižně popsat) přízvukem se vždycky snaží mluvit jako kniha spisovně (-é na konci atd...) Trha to uši a je to nepřirozené. Less, please!
-
-
Možná jsem jediný, ale mluvím spisovnou češtinou, která mi jde do úst daleko lépe.
-
A vy budete nejspíš z Prahy, že? *15*
-
-
Ja sem teda taky z Prahéé, ale na pana Duma fakt nemám a už chápu, proč si z nás dĕlá zbytek republiky mrdel :D
-
-
Protože Morava.
-
-
Pro Bacha je lziva reklama debata pro deti.
Jeden z duvodu proc hry jako medium maji jeste dlouhou cestu pred sebou nez se stanou serioznim oborem. -
-
Srovnávat tři roky staré video s dnešním stavem, to není ani tak debata pro děti jako spíš úplná kokotina.
-
-
Oprosti se prosim od toho ze zaklinac je tvoje oblibena hra.
Deje se to porad, odjakziva a neustale, kdy je neco prezentovano nejak a vysledek je jinej.
Jak rikam lidi jako ty to nepochopi, hry sou proste mlade medium ktere nema veci doreseny a lziva reklama je jen mala soucast problemu.
Ale jo je to kktina, MP to rekl tak to tak bude. -
-
Ty sa do vyvoje asi vobec nevyznas, ta hra pred 3 rokmi tak vyzerala ale postupom casu sa zmenila vzhladom na obsah a cieleny hardware. Zaroven 3 roky stary trailer nieje reklama na hru ale ukazka ako hra prave vyzera, ak chces reklamu na hru pozri si trailer ktory vyjde ked je hra hotova a tie vyzerali rovnako ako hra.
-
Zkusme jinou analogii. Když jsou ve filmovém teaseru použity záběry, které se ve finálním filmu neobjeví, je to taky lživá reklama? Stejně tak první trailery prezentují hru v její hrubé podobě, tedy tak, jak vypadá třeba dva roky před dokončením. S touto logikou by byli tvůrci jakékoliv hry lháři už z podstaty, protože se dílo pod jejich rukama neustále vyvíjí, mění, někdy k lepšímu, někdy k horšímu (hratelnostně, graficky, jakkoliv). Proto mi srovnání tři roky (ale třeba i rok) starého videa se současným stavem přijde chatrné a nakonec i nespravedlivé - ne proto že by snad Zaklínač byl mou oblíbenou hrou, ale prostě proto, že hodnotíme dva diametrálně odlišné stavy vývoje.
-
-
-
-
Zaklíněný zaklínač , jináč to bylo super. *3*
-
-
No ty si Jacku děláš legraci, ale já se v jedné lokaci v Novigradu, při honu za jednou vzácnou sadou brnění zaseknul mezi bednou a skalou a moc do smíchu mi nebylo. Musel jsem kvůli tomu načíst předchozí pozici *4* .
-
-
Takový simulátor, o kterém Martin mluvil existuje. A ne jeden. Třeba AutoCAD nebo Revit... :P
-
-
AutoCad ma moc slozity ovladani ;) Ucili me to tri roky na skole a bez uspechu :)
-
-
Autocad má úplně primitivní ovládání, to jste měli špatný učitele, mě ho vysvětlil spolužák sedící u vedlejšího počítače běhěm dvou vyučovacích hodin a to fakt nejsem žádnej génius
-
-
Já ale mluvim o roku 2001 a tehdy fakt AutoCad nebyl moc user friendly soft, ver mi ;)
-
-
No já se učil na 2002 (ale v roce 2005, páč škola neměla na licenci a ty šunky by to neutáhli) a nevěřím tomu, že za rok udělali nějaký revoluční skok, a i starší cady mi přišli v poho, jako R14, s 2001 nemám zkušenost, ale řekl bych, že to je podobný jako 2002, akorát toho umí míň
-
-
Přesně, taky jsem dělal s 2002 a ovládání jsem zvládnul za 30 minut. Holt někdo na ty počítače a ty internety prostě neni... a pak dělá redaktora :D :D :D
-
-
-
-
-