Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • hm, zhliadol som len tie obrazky z clanku. grafika mi pripomina Neverwinter Nights, ako daleko som od pravdy?

    Ako osobne mi na dnesnu dobu taka grafika nevyhovuje, to uz radsej styl (ak ide o cca retro/retro) aky pouziva  Octopath Traveler. Alebo anime styl (Persona 3/ 5 napr.) pripadne sa este da klasicke Izometricky v style BG/BG2/Pilars OE/..

    • Osobně myslím že Neverwinter Nights měl již mnohem moderněji vypadající grafiku. Grafika Dread Delusion je nejblíž podobná éře PS1. Jinak na Dread Delusion se těším také kvůli soundtracku který bude podle mě super - minimálně podle toho co jsem zatím slyšel. 

      A pro ty kterým vadí takzvané "chvějící se" (wobbly) textury - to lze vypnout v nastavení v hlavním menu - také "retro resolution" lze vypnout - ne neznamená to že to najednou bude vypadat jako Crysis 4, ale o něco nepatrně lépe 🥲

      Od Dread Delusion si slibuji "dreamlike" herní zážitek který mi prostě ostatní nové hry nedokážou zprostředkovat - konkrétně objevování roztodivného světa s už zmíněným krásným soundtrackem.

    • michaelfoucault

      Jak daleko jsi od pravdy? Velmi.

      • cize ak tak pozeram ze vy to davate na eru PS 1ky (PSX/ PS ONE) co koncilo cca v case vydania Weverwinter Nights (2002) jedna generacia, tak?

        pak je troska sokujuce ze to nerobili aspon na tu verziu, kedze NN mala bohate editorske prostredie.

        • Na Patreonu jsem měl zakoupené členství u tvůrce a jedním z bonusů bylo že zasílal do schránky vlastnoručně vytvořený magazín ve stylu PS1 magazínu - říkal mu hellzine: HellZine 

          Nazývá jej "tribute to 90s gaming mags".

          Takže tím je zřejmé že byl prostě záměr udělat tu hru tak "hnusnou" jelikož to bylo nejspíš jeho dětství, stejně jako několika ostatních tady.

          • no len aby to nebolo ako u mna nedavno,

            skusil som seriu Halo: 1,2 a REACH a ako z tej grafiky mi bolo dost zle/nevolno, co som uz cele dlhe roky nezazil.....

            viem ze toto asi bude/je uplne iny zaner ale aj tak.

            • Proto píšu že se některé grafické možnosti dají přímo v menu vypnout - mě upřímně vadili právě ty "wobbly" textury. A holt to nebude hra pro každého - stejně jako Starfield, stejně jako DD2, a tak dále.

  • tomekbobek

    Pokud se Vám líbí tahle 'hnusná' stylizace, doporučuju ještě Lunacid.

    • Ano, tuto naprosto ohyzdnou hru mám již nějakou dobu ve wishlistu 🥲... ale zatím jsem neměl odvahu si ji zakoupit abych při pohledu na ní neoslepl, což se může jednoduše stát soudě podle některých reakcí tady 😄 možná by k takovým hrám měla být uváděná podobná výstraha jako je u 18+ obsahu, nebo na krabičkách od cigaret 😂

      • tomekbobek

        Je to dobrý, sice přímočarý, ale má to tu správnou atmošku a nevede tě to za ruku. Je to prej podobný sérii Kings Field (předchůdce DarkSouls), ale ty jsem nehrál, takže neposoudím.
        Jnak souhlas, mnohým by warning přišel k duhu.

  • michaelfoucault

    Ten vizuál je přímo perfektní!!! Už roky jsem nic lepšího, osobitějšího a nápaditějšího neviděl. 

  • Karlos23

    Je to hnusný, mám rád starý hry, nemám rád nový hry kde hnusná grafika jenom zdůrazňuje lenost vývojářů. 

    • michaelfoucault

      Ty voe po*ebte se. 

    • Není to lenost, je to stylizovaná grafika z období PS1. Jelikož jsem vyrůstal na titulech jako MediEvil, C-12: Final Resistance, první Metal Gear Solid, Crash Bandicoot, první Silent Hill, Driver, Medal of Honor, Tomb Raider, Resident Evil, Legacy of Kain, Vagrant Story, a mnoho mnoho dalších, tak je pro mě ta grafika dětstvím. Ale je mi jasné že nemá cenu to příliš zmiňovat jelikož "nadřazená" PC master race se opět projeví 😄

      • JamesFaith

        Na to, jak se tady oháníš "PC master race", máš v tom seznamu překvapivě dost věcí, co byly i na PC, takže v tom pes očividně zakopaný není. 

        • Ano, uvědomil jsem si později že to byla zbytečná poznámka navíc.

          Každopádně nevidím důvod proč by nemohli vycházet hry stylizované do staršího typu grafiky/artstylu? Každý má rád něco jiného, takže jak jsem uvedl že mě v drtivé většině nevyhovují novější AAA hry, tak stejně tak někomu nemusí vyhovovat tento styl...ale psát to způsobem "To nic nemeni na tom, ze v dnesni dobe pro to neni omluva aby tady vznikalo neco na urovni Areny nebo Daggerfallu pripadne Might & Magic VI". 

          To mě paradoxně víc dopálilo než původní komentář Karlose, ten jenom napsal že je to hnusný - což má plný právo vyjádřit, ale napsat že není omluva aby takový styl her vznikal mi přijde s prominutím neinteligentní.

      • Ne, je to hnusne a neplet do toho PS, delas jako kdyby v te dobe PC neexistovalo a nevychazely tam stejne hnusne vypadajici hry jako na tvoji PS. To nic nemeni na tom, ze v dnesni dobe pro to neni omluva aby tady vznikalo neco na urovni Areny nebo Daggerfallu pripadne Might & Magic VI

        • Proč by pro to jako neměla být omluva? 😂 Hele, budu hodně upřímný - já chápu že většina mladších ročníků slintá nad nádhernou grafikou kde máš vyrenderovaný poslední chloupek kdekoliv 🥲😄 ... ale tyto nové hry nemají v 90% duši, sorry not sorry. 

          Poslední opravdu dobré hry které jsem si užil byly Disco Elysium, Chronicles of Myrtana, Warhammer 40k Rogue Trader. Určitě tam jsou výjimky v podobě BG3, RoboCopa, a pár dalších které si teď ani nevybavím - AW2 ačkoliv byl graficky úžasný, tak s odstupem vidím že to zase taková sláva nebyla - pro lidi kteří sledovali Twin Peaks a podobné seriály/filmy, to není ničím příliš překvapivá hra.

          Nevidím jediný důvod proč by nemohly vznikat hry s takovouto stylizací - stejnou měrou bys mohl odsoudit naprosto perfektní první Gothic, jelikož tam grafika vypadala podobně a jedná se stále o jedno z nejlepších RPG a spíše s hrůzou trnu co vyvedou s remakem.

          Osobně nebudu mít problém s tím když budou vydávány nové hry s nádhernou "jaw dropping" grafikou, ale musí mít dobrý příběh - třeba včera dohraná Indika splnila oba požadavky na výbornou, ačkoliv se nejednalo až o takové grafické orgie jako např. AW2 - který ale byl alespoň za mě hodně příběhově plochý, tak celkovým vyzněním mi to naprosto sedlo.

          • Bylo to hnusne tenkrat, jen to neslo udelat a moc lepe. Myslis, ze kdyby to slo, ze by Gothic neudelali v lepsi grafice ? Tenkrat to nebyl zamer vyvojaru, ale dneska ano...at uz zamer nebo lenost a to je na tom ta tragedie. 

            • V podstatě to za mě napsal níže Smaug, pouze doplním že i kdyby si to nenašlo početné publikum a hrál pouze jenom jeden člověk, tak i přesto nevidím důvod proč by to nemohlo/nemělo vzniknout. 

              Třeba to bude počin který zůstane současnými generacemi nepochopen a najde si fanoušky až za několik dalších generací. Diktovat co by mělo a nemělo vzniknout, potažmo v jakém ztvárnění mi přijde jako naprostý nesmysl. Kdyby se touto logikou řídili umělci jako třeba Gogh (nebo jiní) který za svého života vlastních obrazů prodal pomálu, tak na to rovnou mohl hodit bobek a věnovat se něčemu jinému a nevzniklo by tím pádem spousta umění které dokážeme plně docenit až teď.

              Víc k tomu už asi vážně nemám co říct, jenom mě stále obecně fascinuje České smýšlení ve stylu "když to ostatní nevidí stejně jako já, tak jejich názor nemá cenu/nemám pro ně pochopení". Tahle neochota snažit se tolerovat i názory s kterými se neztotožňuji, snad vymizí s novými generacemi - nebo se alespoň snad zlepší.

              • Reakce na příspěvek:

                Me zase fascinuje mysleni...vypada to hnusne, ale budu o tom rikat, ze je to ,,stylizace,, a vselijak jinak to omlouvat.

                • Reakce na příspěvek:

                  Říkáš něco co jsem nikde nenapsal - napsal jsem: "To mě paradoxně víc dopálilo než původní komentář Karlose, ten jenom napsal že je to hnusný - což má plný právo vyjádřit, ale napsat že není omluva aby takový styl her vznikal mi přijde s prominutím neinteligentní."

                  Osobně se mi tento styl líbí, ale mám pochopení pro to že někomu se nelíbí. Toť vše.

            • Pokud to má zákazníky, tak nevidím důvod, proč by hry v takových stylizacích nemohly vznikat. Víš kolik lidí pořád ještě dělá mody do starého Doomu? To je hra s mnohem většími omezeními než tohle. Pravda, většinou už se hraje v pokročilejších source portech, ale většina omezení zůstává. Až na výpočetní výkon umožňující dělat větší a detailnější mapy s větším počtem nepřátel.

              A to říkám jako někdo, kdo s nástupem low-poly 3D v podstatě přestal hrát, protože mu to připadalo hnusné oproti kreslenému 2D a 3D se sprity (plus jsem k tomu měl pár dalších důvodů). Když se ke mně dostal Quake, tak se mi vážně nelíbil a zůstal jsem u Dooma, Duka 3D a jejich klonů. Teprve po dlouhé době jsem si k tomu zpětně našel cestu.

              Jestli je to lenost, nedostatek financí nebo umělecký záměr, je celkem fuk, pokud si to najde publikum.

              • Reakce na příspěvek:

                Zakazniky si najde kdejaky bizar. Zatim o te hre vime akorat to, ze vypada otresne, jestli krome toho zpusobi revoluci v hratelnosti se teprve uvidi.

                • Reakce na příspěvek:

                  "Zatím o té hře víme akorát to, že..." je už skoro dva roky v předběžném přístupu na Steamu a má tam docela slušné hodnocení. Překvapivě i některá negativní hodnocení uvádějí, že to vypadá hezky a kritizují třeba souboje. Určitě to nebude něco, co zahýbe celým herním průmyslem, ale v rámci indie kategorie to rozhodně není tak zlé, aby se o tom muselo psát, že to vůbec nemělo vzniknout.

  • Inquisitor

    Návrat do dob PSX? Ne díky:)

  • zlatej pixel art nez toto

  • Zajímavé, o starších hrách s takovou grafikou se říká že nezestárly dobře, ale asi už je to dost retro na to, aby to začalo mít něco do sebe. Má to něco do sebe

  • Díky za tip.. Tohle mi zatím uniklo. 

  • Indie záležitost roku....alespoň za mě 😎

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit