Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jakozto obrovskeho fandu F1 nemohu po tisicich hodinach v rfactoru, F1 2001-2006 + 2010-13 s timto hodnocenim ani obsahem recenze souhlasit. Pokavad si prectu recenze na CR webech, je tam znamka 6/10, pokud si prectu zahranicni recenze, ze tam 8/10 nebo 9/10. A pak kdyz si prectu obsah, tak mam pocit, ze autor anglicke nebo jakekoli jine zahranicni recenze F1 rozumi a autor te ceske vi o F1 maximalne to, ze to ma 4 kola a jede to rychle. Nechapu to, ja kdyz to zapnul, hned jsem poznal dost rozdilny jizdni model (zadek ustreluje, byla ostranena nedotacivost u volantu + dalsich par detailu). Obsah okolo souhlas, ten neni nijaky, ale co by furt taky meli vymyslet. Hlavne se touto recenzi neridte, je to kvalitni hra
    • Připadá ti oprava ovládání jako dostatečné a hodné 1000 korun? To by zvládl i patch zadarmo ale za to by vývojáři nic nedostali že.
      • Já kupoval hru na PC za 699 kč. Nevím proč se při koupi her trochu nerozhlédnete, určitě bych nepodpořil obchody, které si účtují o 200-300 kč více.
        Jinak z recenze nevycházej, ta je naprosto bezúčelná a nic neříkající. Ve hře je spousta ale opravdu spousta příjemných vylepšení. Osobně bych bral spíše nějakou hru typu Grand Prix Legend s pořáným scenario modem, kde bychom např. se Schumim naháněli Hakkinena v Maďarsku roku 1998 atp. Prostě by byla na začátku závodu mise, cíl a jelo by se to celé nikoli na tři, čtyři kola :-)
    • Mám pocit, že jsou na Tiscali rádi, že jim tu recenzi vůběc někdo napsal. Jestli známka 6/10 je udělena jen proto, že je to další sezóna, tak to pak ani hru recenzovat nemusí. Také si myslím, že to bude dobrá jízda, jako pravidelný divák F1 a hráč sezón na PSX 1997-99 dále pak na PS2 99-2006 jsem s touto F1 sérií spokojen :-)
    • pb_historic
      I když všichni hodnotí stejnou hru, nemusí mít názor stejný.
    • nechci se te dotknout, ale uz samotnej namet f1 u vetsiny lidi znamena, ze je to nuda a vic jak 6/10 to ani dostat nemuze, takze to ber jako maximum a budem spokojeni vsichni *5*
      • Na svete neni moc jinych akci, ktere by mely stejny nebo jeste vetsi pocet divaku. Kazdy zavod jsou to stovky milionu lidi po celem svete, kteri sleduji zavod. Uz jen z tohoto principu tvrdit, ze je to pro "vetsinu" lidi nuda je chybny predpoklad a dokazuje to tvoji naprostou hloupost a namyslenost, ze ani nema cenu rozebirat dale tvoji zcela mylnou uvahu, ze ktere vyvozujes, ze kdyz neni hra urcena pro vetsinu lidi, ze to neni klasicky mainstream, tak si nezaslouzi vic jak 6 z 10. Vetsi kravinu jsi snad ani rici nemohl *11*
        • divaku? no spi se u toho po obede dobre, to asi nikdo nepopre... *6*
          • Tys viděl jeden závod za svůj (beztak) kratičkej život co? *7*
            • A nebo naopak spousty opravdových závodů. To, co je F1 dnes, je sr*čka. DRS zóny, kersy, schválně se kazící penu, naprosto to zmrvilo celý tenhle sport. Nechápu, jak dneska někoho může bavit sledovat souboj dvou jezdců, když díky zvýšenému výkonu má ten druhý vždy výhodu. Poslední opravdu kvalitní F1 byla ještě tak rok, dva po odchodu Hakkinena.
  • F1 2013 jsou určitě nejlepším ročníkem od CM.. Nechápu, proč si stěžují na málo inovací, když například FIFA jich má možná ještě míň a dostane lepší hodnocení a ještě ji chválí až do nebes.. Vůbec mi jaksi připadá, že recenzenti v ČR tu hru snad ani nehráli.. *7*
    • F1 sem nehrál, ale co se Fify týče, těch pár inovací zapříčinilo, že se ta hra hraje úplně jinak. Nebudu se tu rozepisovat, ale je to poznat hned od prvního zápasu.
      Ono možná u těch F1 to člověk hned nepozná. Někdo tady psal že se formule chovají trošku jinak atd... což člověk hned nepozná, obzvláště, pokud má zaplé asistenty.
      • Dovolím si nesouhlasit.. Řízení i s assistama je složitější než loni a poznat se to dá už při prvním kole.. Volant zatím bohužel nemám, takže tady soudit nemůžu, ale na Gamepadu to je poznat citelně.. AI jsou chytřejší, rychlejší a docela poruchy mají taky daleko víc.. Systém penalt už taky nebuzeruje za každej ťukanec a konečně jsou i funkční zrcátka.. Inovací je tam podle mně pořád víc než loni, takže fakt nevím, co za hru autor recenze hrál..
        • S čím přesně chceš nesouhlasit? Že člověk hned nepozná ty drobné změny v jízdním modelu?
          Souhlasím se vším co jsi napsal, ale ty jsi nějak nepochopil můj příspěvek.
          • Nesouhlasím s "drobné změny jízdního modelu".. Když je pocítíš hned, co začneš hrát, tak podle mě drobné nejsou..
            • To že se F1 chovají zase o něco reálněji neznamená, že by kvůli tomu překopali celej jízdní model.
              Vyzkoušel jsem si F1 2013 a oproti 2012 to zas tak velkej rozdíl neni. Auto se může chovat trochu jinak, ale že by nějak drasticky zasáhli do jízdního modelu se mi nezdá.
              A zatím co jsem napsal si stojím. Nechci tím nějak znehodnocovat hru, podle mě už jízdní model v F1 2012 byl dobrej, proto sem si hru koupil. Ty změny jsou opravdu drobné, navíc podle mě je jízdní model v současnosti to nejmenší, nad čím by měli v Codies ztrácet čas.
        • Souhlasim s tebou, na volantu je mnohem slozitejsi vyjezd ze zatacek jak loni. Vizual je lepsi, zrcatka,vetsi chyby souperu rozhodne lepsi rocnik jak loni! Recenzent hru nehral pac al do zatacek brzdi uplne v klidu, samozrejmne po startu nemuze jet clovek na doraz ale to je snad jasny ne? jedina chyba hry tak zustava, ze kdyz nechcete proste vas souper nepredjede to je skoda a dost to srazi celou hru ktera je vyborna.
  • Recenzent patrně nevěděl co psát. Webber a incident v Singapoure? Tak tam to bylo potrestání za vběhnutí do tratě při provozu nikoliv sezení za jízdy na kapotě Alonsova Ferrari. Ohledně popisu inteligence vozů a penalizací si připadám jako bych hrál tragickou F1 2000-2002 od EA na PS2. Pokavaď hra kopíruje inteligenci oponentů a penalizace ze hry předešlé, nevím, co řeší recenzent za problém. Ohledně lákadel typu jedna, dvě tratě z historie či několik historických aut a pilotů, tak to je jistě šikovný tah dnešního marketingu a myslím, že tímto trpí daleko více her. Podle recenze jsem se trochu zděsil, tak snad mi nakonec v pondělí dorazí hra, která nebude horší než F1 2012 :-/
  • Detaily, které hru zkrášlují co jsem si všiml během prvního závodu v Austrálii:
    - pilot gestikuluje rukama, když je např. blokován
    - od auta létají jiskry při přejezdu terénní nerovnosti
    - do posledního kola vám zatroubí fanoušci na tribunách
    - při tréninku jsou diváci na tribunách v prořídlém počtu
    - v kokpitu září paprsky světla
    - lze nastavit intenzitu rádio-komunikace
    Za mě prostě parádní F1, nechápu těch 6/10, skutečně ne :-/
  • Asi jsem slepy, ale zda se mi, ze se v recenzi nikde autor nezminuje o moznostech multiplayeru. Mam z toho vyvozovat, ze je to stejne jako v F1 2012, nebo hru kde multiplayer hraje jednu z hlavnich uloh se na to autor recenze vybodnul a ani neposkytne informace vyrobce jak a co tam ma byt apod.? *8*
  • Tak už to pařím a na 6/10 to rozhodně nevypadá, údajně značně nedokonalá inteligence protivníků ja je popisováno v recenzi nemohu přijmout. Hra je parádní, je pravda, že je to další F1 kde hlavních změn doznala soupiska pilotů a týmů, je však nutné dodat, že grafika vypadá zas o něco lépe, tváře pilotů jsou opět o něco autentičtější, hra je výborně optimalizovaná pro PC, auta jsou daleko více citlivá, zejména na výjezdu z ostré zatáčky, ovládání bez asistencí s vypnutou racing line dělá hru o další krok lepším simulátorem. Za mě 9/10, animace pilota v kokpitu zejména při replay stále působí dost roboticky, chybí mi ve hře praskliny v asfaltu u starších okruhů, průhlednost hledí přilby a pár dalších drobných nedostatků. Hra je opět udělaná tak, že sedne jak hardcore fanouškům tak i začínajícím hráčům :-) Mimochodem bonusové Ferrari z roku 1976 po shlédnutí filmu Rivalové jistě potěší ;-)
    • Opravdu se prosím vyvarujme označení "simulátor" u této hry. Byla by to urážka všech simulátorů.
      • DusanMPupak
        OK, tak letos se třeba dočkám. Která hra je tedy věrnějším/skutečným simulátorem současných formulí?
      • Dáme si online závod bez asistencí XD Mám pocit, že oproti loňské sezóně je auto na rychlostních stupňích 1-3 dost nestabilní, při brzdění lze zablokovat přední kola, při nabalení nečistot mimo trať auto nemá tak dobrý přítlák, když jsou sjete gumy auto hůře sedí, když vezmeš měkkou směs, auto po rychlém zahřátí gum doslova léta po trati. Jezdíš to bez asistencí tj. ABS, trakční kontrola, manuální řazení, bez pomocné jezdecké stopy atd.? Tohle je rozhodně blíže k simulátorům, nežli jakýkoliv předešlý díl ;-)
  • Ja jsem vic nez spokojenej, ovladani je lepsi grafika taky neco malo navic a co byste cekali ze tam bude za novinky kulomety na monopostech nebo co. Kdo je pravej fanda F1 tak do toho pujde a urcitte nebude zklamanej zatim nej f1 hra (schvalne nepisu simulator, protoze by se tady zas naslo blbecku co to budou vyvvracet atd.) jsem fanda f1 a proto zaslouzene odeme 10/10
  • Půjde to hrát na klávesnici(gamepadu) nebo je na to potřeba volant?
    • letos je tu kladen velký důraz na práci s plynem a plynulé zatáčení, což je na klávesnici nemožné a proto se monopost dost často dostává do smyku a tím ztrácíte drahocený čas..
      • mozem len potvrdit. skusal som hru na klavesnici aj s volantom, ale je potrebne trochu upravit citlivost volantu a tak...
    • Jedině Gamepad
    • Styx
      Tady není co řešit , pokud si to chceš náležitě užít tak je volant jasná volba . Ale hrál jsem na klávesnici předchozí díl a také se to dá .
      • Nevím, jak to hraješ. Mě ta hra s volantem vadí víc, než dokážu překousnout. Asi jsem ze simulátorů zvyklý na jiný standard.
        • Styx
          Každému sedí něco jiného , mě třeba zase nevyhovuje gamepad (nejspíš na něj nemám ruce *3* ) Nevim sice jaký standard máš na mysli ale pokud jde o řazení a "hrátky s plynem" tak bych čekal že bude volant nejlepší (záleží také na jeho ceně) .
          • On by volant byl obecně nejlepší, kdyby si tvůrci ve fyzikálním modelu nevymýšleli. Pokud by to udělali pořádně, na ničem jiném, než na volantu, by to ani hrát nešlo.
    • Gamepad je na to dobrej.. Osobně taky používám *4*
  • DusanMPupak
    Nevím, co si myslet o tom zatahování inovací oproti předchozímu ročníku do hodnocení, vytváří to nekonsistenci s předchozími díly, kde bylo inovací ještě méně. Díky historickému okénku by se tento díl, myslím, dal označit naopak za nejinovativnější z ročníků 2011, 2012 a 2013.
  • prosím vás poradte mi jak si mám nastavit palivo nebo ho uplně vypnout děkuji vám moc za radu

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit