-
Screenshoty vypadají opět nádherně. Jsem zvědavej kolik recenzentů vychválí grafickou stránku až do nebes (jako u Oblivionu), aby jí po roce, dvou letech po vydání posílali do pekel jako odpudivý a nechutný engine (jako u Oblivionu či třeba Fallout 3 *1* )...
-
ať ty vyvojařské hovada zklidní hormon!!! dragon age 2, witcher 2, mass effect 3, guild wars 2, SW tOR, deus ex a teď i další TES... to je na moje srdce zničené energyy drinky a coca colou trošku moc věcí na které se těším jak malej jarda...
-
-
skrt witcher 2 skrt guild wars 2 skrt SW TOR a hned mam mene her na projeti... :)
Pockat... Pridam crysis 2, duke nukem forever a diablo 3... kurva :D -
-
Zaklínača 2 by som určite neškrtal :D.. Ja skôr škrtnem SW ToR a Guild Wars 2 :P
-
-
duke bude na sest hodin, to nemusim ani na zachod... diablo3 letos jeste urcite nebude, takze DS3 potesi a na ty vanoce se TES hodi krasne. A 120 dungeonu je tak akorat, kdyz pak pakr desitek bude v nejakym dataci nebo modu.. Grafika me uz neohromi jako tehdy poprve videt daggerfall nebo morrowind, ale vyvoj jde dal... Kez by uz konecne zacaly rust stromy v lese a rozpadat se domy ;-)
-
-
čo chceš hrať tú hru 20 rokov aby narástli nejaké stromy alebo padli domy? :D
-
-
-
-
do puntíku nápodobně no :) To zase bude kruhů pod očima :P
-
-
120 dungeonu? Mam se bat i pres ujistovani vyvojaru o originalite kazdeho z nich? Dungeony byly zatim nejvetsi slabina cele serie. Podobne si jako vejce vejci a bez originalniho lootu v kazdem z nich. A jejich dalsi hra,Fallout 3, v tomto smutnem trendu jen pokracovala
-
-
Ja myslim, ze na FNV uz bylo videt zlepseni.
-
-
Pry zlepseni!... F:NV je oproti F3 genialni! *2*
Jen skoda ze je to od jine firmy. Jak uz pise Mike o post vyse -
No taky Fallout NV nebyl od Bethesdy :)
-
-
-
Grafika je to poslední co u her řeším, ale jestli budou obličeje propracované a těla humanoidních postav budou mít různou stavbu, tak se zlobit nebudu.
Dungy snad budou v pohodě když na nich dělalo 8 trpaslíků. V Oblivionu je měl na starosti jeden člověk, jak tomu bylo v Morrowindu nevím. Mě ale podobnost dungů nějak extra nevadila. -
-
Presne tak, co sa dungov tyka tak v Obl. som mal skor problem s tym ze v nich nic podstatne nebolo ,nez ta ich repetitivnost. 100+ variant maju pre Skyrim tak kludne mohli spravit zopar variacii na rovnake priestory so zmenenym obsadenim/vybavenim/florou/texturovanim a spravit tak lootovacie orgie:) Nie zeby 100+ bolo nejak malo,to zas nie...
-
-
K vylepšené AI: Nepotřebuju zrovna, aby mě při Charisma 100 každá dávala blowjob na potkání, spíš aby AI nebyla trapná - jako když se pořád dokola omílala hláška o setkání s mudcraby, na který když jste upustili sopel tak bylo po nich.
-
Už se těším mam rád RPG XD
-
Pravda jen se bojim aby nějaké hry nedpodali jako třeba G4..ale snad se to nestane :) Kdyby všechno mělo být tak jak má tak mám do Vánoc co dělat :)
-
Doufa, ze svet i mesta budou zivejsi nez v Oblivionu, co je platny kdyz mesto bude vypadat skvostne a unvitr bude mrtvo jak po morovy epidemii
-
Ja sa teším! Ešte furt drtím Oblivion a pokiaľ aj pri Skyrim bude taká obrovská moderská komunita tak dúfam že tiež vydrží 4 roky :D
-
To jsou první screenshoty co vidim a jsem docela překvapenej. Oblivion byl v tomhle směšnej. Během půl roku se kvalita předem vydanejch "skutečnejch" screenshotů nápadně horšila, tady je grafika docela "uskutečnitelná". A konečně konec těch mongoloidních ksichtů z oblivionu/F3. V NV to bylo ještě na hranici únosnosti. A sliby taky nevypadaj zatim tak neuvěřitelně jako u Oblivionu...