Přejít na výpis diskuzí
Dojmy z hraní: Total War Warhammer dominuje magie, ekonomika a parádní bitvy
18.6.2015 | Jakub Kovář
31 příspěvků
-
Určitě by to byla dobrá hra...potencionál to má, jenže to by to nemělo dělat studio, co za 20let nedokázalo naučit "svojí" AI přestat nabíhat jízdou proti hradbě falangy a nebo vyhlašovat války hráčově superstátu jakožto one province minor...zde by se to možná dalo trochu přehlédnout, jelikož šílený útoky jsou ve Warhammeru celkem běžná věc a slovo "taktický ústup" je nadávkou ale stejně si nemyslím, že by se dala tupá AI považovat za nějakou "feature", po failu jménem Rome 2 můžou jen překvapit
-
Jak už bylo zmiňováno v předchozích komentářích, také by mě zajímalo, jak se tento díl liší od předchozích ze stránky taktické a diplomatické včetně AI. Jestli to budou stejné bloby, AI bude sprintovat ze svými jezdci na ostří kopí, tak to bude Rome 2 s přemodelovanými jednotkami. Samozřejmě další DLC typu Blood and Gore přijde opětovně za nějaké ty éčka navíc.
-
-
DLC Blood and Gore do Warhammeru by byl vyloženě výsměch, ale očekávám to. *15*
-
-
z hlediska 4x žanru je serie TW slabota. na bitevni mape (real time část) se pak v pozdejších častich hry hra stane neprehlednou a nudnou. doporučuju víc endless legend nebo civilization
-
-
S tou Civkou si doufám jenom děláš srandu...
-
-
Tak u každé paradoxácké strategii si zase stěžuje na malilinká písmenka v menu, takže co myslíš? *15*
-
Vzdyt je to max *1*
-
-
-
Ať si vezmou inspiraci s Dark Omenu tam to fungovalo pěkně ty mechaniky :) Náhodou se velice těším doufám že někde v DLC bude schovaná Bretonia nebo v datadisku, ve 4 edici ještě byla k něčemu...
Druhou stranou je kam Warhammer dospěl a skončil...Cenová politika více než otřesná a poslední edice je noční můra pro všechny...nevím jestli tam dostali nový vedení které se rozhodlo se vyznamenat tím debilním nápadem Time to End nebo se rozhodli pohřbít celou značku, ale co jsem koukal tak to vřelo pěkně i na oficiálním forum a vůbec se hráčům nedivím. -
Ono by to asi bylo v TW sérii dost těžký... Ale já bych radši Warhammer 40K.
Na mapě planety místo provincií. To bych si asi i ucvrknul kdyby to oznámili. -
-
To by muselo být něco ve stylu Empire At War, akorát mnohem mnohem větší. Prostě něco megalomanského se stovkama planet nebo nejlépe onlinovka, kterou lze stále rozšiřovat. Ale obávám se, že na něco tak velkého si jen tak někdo netroufne. Uvidíme, co předvede Eternal Crusade.
-
-
Hlavně by měli udělat něco s největšími neduhy TW posledních let. Tupou a cheatující AI. To první provází sérii od jejího začátku, takže nepředpokládám, že se to zásadně změní, ale to druhé je modní trend pár posledních dílů a dost to ničí zážitek ze hry.
-
-
To druhý taky...AI cheatuje v total waru jak dobytek minimálně od medievalu
-
-
No asi pockam na dalsi normalni dil TW *4*
-
-
Taky čekám na Empire II. Trpajzlíky, víly, čerkokněžníky a podobnou pohádkovou havěť ve vojenských strategiích fakt nepotřebuju...
-
-
Kdo ví, třeba jim Warhammer pomůže přijít s něčím novým do série. Třeba s tou větší variabilitou jednotek a frakcí. V Rome 2 bylo sice fajn, že se tam nachází milion a půl národů, ale když jsou většina z nich naprosto shodná, dokonce i se stejnými jednotkami, tak to člověka omrzí.
-
-
-
Tak hlavne jestli to bude navrat k Dark Omenu a vypustej kraviny z Mark Of Chaos jako treba ze lucistnici maj stejnej dostrel a kadenci jako vrhaci seker, nebo ze strelecky jednotky to sypou do chumlu bojujicich jednotek a zasahujou jenom nepritele...
-
-
Já nevím, ale Dark Omen (a SotHR) měly úplně jiný herní systém, ne?
-
ked to neurobia, darth to urcite opravi :)
-
-
Nerikal nahodou nekde Darth ze konci?
-
-
A není divu, když ten mod potřebuje každá vyjduvší hra série TW, tak to člověka přeci jen omrzí a radši jde dělat svoje hry.
-
-
nekdo by mel pak opravit i Dartha...to padani hry pred kazdou bitvou je otravne *7*
-
-
mne tak casto darth nepada, hoci cisty tw nepadal vobec
-
-
-
-
V total war serii jsou povedené bitvy ale ekonomika či diplomacie nepatří diplomaticky řečeno k tomu co by téhle serii pomáhalo k ekonomickému úspěchu
-
-
Není to sice kdovíjak komplexní a občas je to na hlavu, ale v základech tyto věci troufám si tvrdit přesto fungovaly a fungují. Alespoň v ekonomice není co vymýšlet, aneb za hlavní tu platí, že s roustoucí chutí válčit roste nápor na prostředky doma, který tě mohou při nešetrnosti a nepřipravenosti položit. Ničím zvláštní pravidlo, který ale má svou základní váhu i v reálu, ostatně historie je toho plná a o ničem jiným to není. Diplomacie je chuťovka sama o sobě, spojenci přestávají bývat spojenci v nepravou chvíli a jediná spolehlivá (a herní) páka, pomocí které lze ochcávat AI tvých i nepřátelských aliancí je hodně tučná hotovost. Ale není to vždy taková kakastrofa a s novějšímí díly bych řekl, že to zlepšení tu je. Takový ty kiksy z časů Rome a Medieval 2, to byl jiný cirkus.
Ale u té tématiky Warhammeru jsem zvědav, jak vlastně intenzivní roli tyhle sféry budou na strategické mapě mít. Jako ta snaha uzavírat vůbec nějaký spojenectví s frakcí Chaosem nebo kdo to tam všechno bude, to je šílený.
-
-
"Přestože chtějí ctít pravidla stolní verze, nemohou je převzít 1:1 – něco zkrátka v RTS nefunguje."
BULLSHIT! Jak Horned Rat, tak Dark Omen uz pred buhvikolika lety prakticky prevzali herni mechanismy stolniho WH a predelali je do realtimoveho kabatu. Boj. Magie. Strelba. Moralka. Statistiky jednotek... Zajimalo by me, co konkretne podle vyvojaru "nefunguje".
Nemit 1:1 konverzi stolni hry je jejich volba a nikdo nerika, ze to musi dopadnout spatne. Ale vypoustet vymluvy a vlastne i lzi je dost smutny. -
-
presne jak pises.. prakticky neznamena vse.. ani ty stare hry nebyly 1:1 ;)
-
mozno tie hry ten vyvojar ani nepozna :)
-