Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Cože, jakej pan Smutný rozumí warhammeru????????
  • Morraw
    Po každým gameplay videem na YT všichni píšou jaká je to sra*ka. Ten svět miluju, ale nakonec jsem nepředobjednal. Byť Godsplitter ve sběratelce vypadá famozně.

    Doufám, že tam bude více nových jednotek pro SM krom Knechtů. Například Stormtalon, Centurioni, Hunter/Stalker vozidla atd.
  • Ne to nikdo nechtěl...ano, chtělo to vfětší bitvy ale bez toho vypuštění "starání se o jednotky"...i DoW 1 je debilní v tom, že tam během jedný bitvy vyhladíš klidně půlku celý populace space marine napříč kapitulama, o vyřazení sync killů, desynku pohybu jednotek, coveru etc ani nemluvit...i ten DoW 1 měl cover v závislosti kde panďuláci stáli, desync pohybu neměl čistě proto, že to technika nedovolovala...tahle hra nemá s WH ani DoW kromě skinu vůbec, ale vůbec nic společnýho...
  • a já furt co mi to připomíná *1*

    https://www.youtube.com/watch?v=E5pMSCv9-SU
  • DoW3 vypadá přesně tak, jak nový Dawn of War nemělo vypadat...od animací, grafiku, a styl hraní a absolutní sraní na lore, zjednodušený prvky, a komentáře tvůrců jsou už jen třešničkou na dortu, kdy každým vyjádřením řikají o herní komunitě "myslíme, že jste reténi"...(viz to, proč je sychronizace animace pohybu squadu a pak to vypadá, že všichni hopkaj jako idioti)
  • Veskoslav
    Vesmírní otrokáři *5*
  • Nevypadá to zle, až na toho obřího skákajícího Angelose. Taky mě trochu mrzí absence coverů, mě by se naopak líbilo, kdyby přidali ještě záložku Fortifications, kde by se daly stavět věci ze stolní hry jako Aegis defese line, Bastion, Skyshield Landing Pad, Wall of Martyrs zákopy a bunkry atd. ale zas chápu že by s tím byla práce navíc, protože by nejspíš chtěli dělat odlišný vzhled těchto budov pro každou rasu. Taky je vidět, že to ženou spíš k akčnímu útočnému stylu hry a nechtěj aby se hráči zakopávali a kempovali za hromadou bunkrů, ale to je trochu škoda, zbytečně tim omezujou herní styly, někdo třeba rád hraje defenzivně.
    Asi bude dost záležet jak to půjde modovat, první DoW se díky modům hraje dodnes.
  • zrovna jsem si přečetl post na redditu který tvrdí že nekroni budou při launchy jako 4 rasa 100% a podkládáto dost pádnými důvody. Nezbývá než doufat.
  • No podle představených lokací to vypadá že Cage World (jeden z typů mapy) stvořili nekroni, jsou tam vidět jejich symboly a dokonce snad generátor, takže nekroni jsou podle mě nejpravděpodobnější, ale rozhodně bych byl rád třeba i za Tau, ti jsou hrozně často opomíjený.. dark eldaři jsou divný a nemám je rád *1*
  • restore
    Snad hej, je to zaklad. A nieje ani problem technicky anihilaciu spravit - asi nestihaju vytvarat mapy a nechcu hracov nastvat nizkym poctom hotovych map, nieco ako 3 :D
  • Tak pokud veškerou snahu o nějaký další rozvoj nevzdají hned po vydání, což mi ani na tenhle Neo-Relic nesedí, zvlášť když teď za sebou mají podporu od Sony, myslím, že alespoň standartní Anihilace se ve hře objeví na 100%. Co se tíče stand-alone modů jako DoW2 Last Stand. Nu to je opravdu jen ve větru
  • XorxoxTalarius
    To neni pravda, oznamen je jenom Core mode, zbytek je oznamen stylem "no kdyz bude zajem udelame nekdy mozna nejake dalsi mody", takze ne, pouze Core.
  • mne osobne se tenhle novej mod líbí. co se mi nelíbí je ten zbytek
  • po hned po vydání bude dostupný jen core mod. Oznámený jsou další, nikdo ale neví, kdy je přidají.
    .
  • restore
    Takze kolko multiplayerovych modov tam nakonec bude? Okrem doty?
  • Trošku jsem koukal co a jak i na videích z odkazů tady někde od jednoho z přispěvatelů a celkově sleduju celý vývoj, protože DoW2 pro mě byla jedna z nejlepších her co jsem kdy hrál - samozřejmě se bavíme o mém subjektivním hodnocení a žebříčku, ale řadím DoW2 mým TOP 10 vedle HOMAM 3, MM 6 a MM 7, Ultima Online a podobně........Samozřejmě jsem velmi věřil, že i když to bude něco mezi DoW 1 a 2, tak to bude víc k té dvojce a tak nějak jsem ale čekal, že to bude vypadat LÉPE než dvojka. V první řadě - pestrost barev mi zase tak moc nevadí, protože ač si to mnozí zde nepamatují díky věku, tak původně byly figurky barveny dost pestrými barvami. To že se to za X posledních let změnilo více k realismu je sice hezké, ale barevné pojetí není to, co bych hře vytknul.....

    Nejvíc mě se*e celkové pojetí světa a všeho, co ve hře je......WoW svět a je jedno, který z těch světů to je. Obrovské kusy čehosi (ať už zeminy, kamenů a zdí, je to jedno) všechno je zahrnuto do WoWkem vymyšlené (a mnou pojmenované) skupiny: "detailně zobrazené ho*no" kdy je sice hezké, že skála je propracovaná do detailu, lae jelikož žádný detail neobsahuje, je to jedno. WoWku to sice sekne, protože prostě ctí své vlastní tradice a své vlastní zobrazování svého vlastního světa, ale DoW3 to rozhodně nesluší.
    Další problém jsou jednotky. Detailně jsou zobrazeny jen elitní jednotky a zbytek je omáčka, která rozhodně hezká není. Navíc ty pohyby.....to jako dělali pro mého osmiletého kluka nebo co? Proč Angelos skáče jak srna s bolavou nohou? A ty "unikátní" skilly....no to mě po*er na holý záda...!
    Nemám strach z pojetí multiplayeru - myslím že inspirace MOBA žánrem může být osvěžující a jednotlivých videích to vypadalo, jako že fakt OK. Ale to provedení a celková stylizace - DoW3 je pro mě v sérii DoW to samé, jako v sérii ME poslední díl Andromeda *16*
  • Jack1947
    Kolikrát se ani ti nejlepší s tebou nemůžou měřit milý bobe *4*
  • úmm tahle hra je výsledkem opilecké 3-way Dow1, Dow2 a Doty. Když se to narodilo, spadlo to do nárže splašků jménem Starcraft2 a teď to trochu po tom trochu smrdí. Bude to dobrá hra? To musíme počkat až to povyroste a uvidíme kampaň. Teď je to ošklivé káčátko (co smrdí), ale kdo ví? Třeba se z toho vyklube herní übermensch, až to vyplastykují a napumpují steroidy aka DLC.

    Jinak asi jo. Modely ze hry vypadají jak nabarvené figurky. Což je ten problém. Oni mají vypadat jako tisíce bitvamy ošlehané mašiny na genocidu. Což je těžké představit, když se lesknou jak vydepilovaná prd*l mistra Propra.

    P.S: Jedna věc jsou blesky šlehající space elfové vyměňující si palbu s bandou dvounohých tanků střílející raketamy poháněné granáty z ručních rychlopalných zbraní. Druhá věc je cápek v 5-tunové zbroji předvádějící výkony co ani Aleše Valentu nenechají chaldným.
  • hochu, mezi kampaní DoW 2 a multiplayerem (který jsi nehrál) je diametrální rozdíl. dow 2 multiplayer není žádne ARPG s RTS prvky. A kampaň nikoho nezajíma.
  • jacku, nikdo nikdy netvrdil že to JE moba, jen že se to tam inspiruje. a to platí porad. ale je fajn že je to konečne jasné i tobe, tedy pokud to nebyl trolling.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit