Přejít na výpis diskuzí
DICE si vyhádali tři měsíce vývoje Mirror's Edge: Catalyst navíc, aby byla hra co nejlepší
30.10.2015 | Adam Homola
15 příspěvků
-
Čím víc měsíců odkladu tím lépe? hmm to nevím...
-
Není tohle ta hra, co ji dělají podle představ Anity Žralokové?
-
já DICE v téhle hře věřím přece jen je to jejich dítě a neni to nějaký EA spratek. Oni si ho vychovali.
-
-
To byl i Battlefield a podívej se, jakého nejnovějšího přírůstku se mu dostalo...
-
-
to byl rozkaz ze hora že chtěl něco válečného, ale tohle v té době nikdo nikdy neudělal. A pokud se nemýlím tak MiEd dělali vždycky spíš samostatně než že by jim to EA nějak nakázalo, spíš s tím EA nikdy nechtěla nic mít dočinění, nikdy tomu EA moc nevěřilo. To si DICE vydupalo že by to chtěli udělat.
-
-
ehm, cože?
-
-
-
-
Tři měsíce navíc, aby to aspoň nějak rozjeli na PC.
-
-
Mě připadá, že tyhle opožděný vydání se používaj jen aby to vypadalo jako, že se staraj o pc verzi, bugy apod.(pár důvěřivců=víc předobjednávek) a nakonec to dopadne stejnak tak, že při vydání bude mít hra tunu problémů.
-
Tak u WB nestačí ani ty 3 měsíce natož půlroku
-
-
Takže vlastně budou 3 měsíce navíc sepisovat seznam DLC packů, aby náhodou na něco v dnešní době cool nezapomněl jako přidání luků půl roku po vydání nebo aby nedej bože dali zákazníkovy co nejvíc za co pro něj nejnižší cenu. Nenen pořádně podojit a ekonomy z EA pořádně zapojit *1* *1* *1* *1* *1* *1* *1* *1*
-
Rikejte si co chcete, ale me se libi co EA posledni dobou dela.
-
Byt to od ubi tak uz to mame za mesic, necekane nehratelne a dalsi rok by to doladovali patchema.
-
Vždy je lepší odklad než uspěchaný nedodělek.
-
-
Ámen a jeden Otčenášek pro Batmana
-
-
jen si dejte načas :)