Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kouzlo Dark Souls: když jsi lama, tak to nehraj *5*
    Zjevně jsi byl na začátku, říct, že je ve hře "hlavním účelem chcípat" je naprostá blbost, naopak, hlavním účelem je nechcípat. A zrovna ke Gorgoylám se dá hravě proběhnout bez boje (jen kolem toho chlápka na schodech je to trochu riziko, tak ho holt vylákáš dolů). Jako ostatně skoro ke všem bossům...
  • Krásně dvojsmyslný nadpis.
  • BookerDeWitt
    No a v tom je ten problém. Kdyby je zajímala i kvalita + masivní reklama samozřejmě, tak by logicky stoupl i finanční výsledek. GTA V je toho názorným příkladem.
  • Jack1947
    Presne, ja se rad u hrani her bavim trebaze nevyzaduji absolutni vyzvu... no co ale zase nemam rad uplne jednoduche hry. Neni to pro kazdeho a druhy ani popripade dalsi dil by v tomhle zklamat nemel.
  • radšej keby z lásky, zasponzoroval Demons Souls 2, či? už boli nejaké nepatrné leaky, že sa natom robí a budete to čoskoro oznámené...
  • PS: pokud jsou lidi masochysti, tak doporucuju hru Meat Boy :) Tam chcipat dokud nebudelate danou lokaci precizne, ale aspon to odcejpa :D
  • Tak nejak souhlasim, osobne proti umirani ve hrach nejsem. Nektere veci jsou dobre a beru je, ale aby hra byla stavena na tom, ze proste chcipat musis a budes to je dle meho nazoru kravina nejvetsi.
    Treba u Xcom - hardcore, nebo i blbe diablo Hardcore. Proste clovek se snazi projit tak aby nechcipnul a nebylo to o tom, ze udelal clovek chybu, ale mel spatny build a vybavu a nebo naopak i kdyz mel super vybavu tak byl nemehlo a chcipl.
    V teto hre je hlavnim ucelem chcipat, a delat to tak dlouho dokud to neudelas "jako robot", tak aby jsi prosel vsim. Kdyz jsem sel napriklad na gargy na strese, tak jsem musel projit pres tri vojaky (pres vytah nebylo potreba), pres guarda, smecku nemrtvych zombiku s rukama, co ti si z tve hlavy udelaji boxovaci pytel. A stacilo udelat drobnou kravinu prisel clovek o HP a tedy i poty a prisel ke gargam a i kdyz udelal nejaky pohyb a snazil se sebe vic, tak ho to trestalo neskutecne dementne.
    Neznamena to, ale ze ta hra nema svy kouzlo, ale prisla me dost takova vlacna a zdrzujici. Klidne at utecu z boje, hledam moznosti, ale je blbost chcipat porad a vsude dokud clovek u toho neztravit stovky hodin, aby udelal precizni veci tak, jak je zamysleli vyvojari. (jak rikam, pak uz naprogramovat bota, ktery ti udela na nejaky pohyb protivnika presny tanecek a doufat, ze ti na zada nedejcha jedna lemra, co malim stouchnutim ti zrusi celou obranu i proti komu se branis.
  • presne tak, dal jsem si tam tyhle dva fixy a mužu potvrdit naprostou bezproblemovost
  • vlastik.plaminek
    Nejseš ty ten Martin, co si kvůli CoD: Alík kupoval novou RAMku?
  • Jo no třeba Street fighter se hraje dobře na klávesnici i na gamepadu, na gamepadu se hrajou líp akorát starší díly kde máš komba jako otočit dvakrát páčkou, to je na klávesnici masakr, ale když si zvykneš je to naprosto bez problémů, na akční adventury jak co, ale dark souls se imho dala udělat takhle rovnou, hrál jsem podle názorů na netu mnohem težší hru na pc, myslím že přesný název byl Blade of Darkness a ovládání v pohodě
  • Martin: jestliže máš hru, která je plně designována na gamepad, pak není snadné ji předělat na myš. Obnáší to předělání celé hry. A to v případě DS nebylo možné. Port na PC nakonec vzniknul, ale s tím, že je designovaný na gamepad. Hráč výhradně orientovaný na klávesnici si ji plnohodnotně neužije.

    A já docela pochybuji, že jde udělat hra, kterou si hráč plnohodnotně užije na klávesnici i gamepadu. A to i když se na to myslí od začátku. Buď jedno nebo obojí je plné kompromisů. Většinou to odnáší PC hráči, protože většina her se primárně vyvíjí pro konzole. Jen vyjímečně se hra vyvíjí pro každou platformu zvlášť. To je případ Diabla 3.
  • To je ale hrubé nepochopení. Kravaťákům vůbec nejde o kvalitu her, ale o finanční výsledek. Kravaťáci podporují ty hry, o které je mezi lidmi zájem. Cesta není v nadávání na kravaťáky, ale ve výchově hráčů k tomu, aby poznali kvalitní hru. Bohužel od dob Andrewa a Iceho převládl "profesionální" přístup k herní žurnalistice a výchovný prvek se povětšinou vytratil.
  • Ne jinej Martin, já vím že tu jsme minimálně 3 a všichni máme jiný názory, nejsem shyzofrenik *4*
  • Martin: je Martin který DS nikdy nehrál ten samý Martin, který o kousek níž tvrdí, že je ta hra naprosto bezproblémová? :-)
  • BTW kdybych jí hrál, o fixu vím, odpovídal jsem na to proč si (ne)pořizovat gamepad, ale optimalizace na ovládání K+M beru u PC hry jako naprostou samozřejmost při vydání, ne že se to "pak" opraví patchem a že na to hned po vydání spousta uživatelů nadávala mě přesvědčila abych si to tenkrát nekupoval, teďka stojí pár šupů tak je to jedno. Já jenom nechápu logiku - "je to rozbitý? ne to není pravda není to rozbitý jenom si musíš za litr koupit věc kterou pak na nic jinýho potřebovat nebudeš a bude to fachat tak jak má"
  • To je filozofická otázka, jestli měla nebo neměla. Myslím, že u akčních her se tomu nejde vyhnout a ty jsou přizpůsíbeny vlastnostem ovladačů. Má být obtížnost u FPS nastavena na tom, jak snadno/těžko se míří s myší? Jde vůbec udělat, aby byla stejně obtížná, ať ji hraješ čímkoliv?

    V každém případě DS je designován a odladěn na míru gamepadu.
  • Pane chytrej, já psal čistě obecně, hru DS jsem nehrál a hrát nehodlám a reagoval jsem na to proč si pořizovat nepotřebný kus HW
  • V Dark Souls nejsou žádné checkpointy ani sejvy a tím je ta hra naopak kouzelná, protože ji prostě musíš zvládnout a ne si ukládat každý krok. Díky tomu má perfektní atmosféru a je napínavá.
  • C-BEAM
    Loskuták: obtiažnosť hry by nemala byť postavená na tom, že je ťažšie hýbať páčkami.
  • Tím sis ovšem tu hru dost zjednodušil a tedy i pokazil. Není nad originální zážitek s DualShockem.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit