Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • DS u mě představuje výzvu. Uz jednička me posadila na zadek a rekl jsem si ,,konecne pořádna HRA !,, Zážitek ve virtualnim světě ;)
  • teď jsem z nostalgie kouknul na nějaký video DS1, kde srovnávají DLC s 2 a přestože jsem DS dohrál (teprv nedavno poprvé) a měl jsem pocit, že jsem ho tak nějak prošel křížem křážem, najednou vidím x bossů, lokací, nepřátel, který jsem vůbec nepotkal. Tak o důvod víc se vrátit :) teď jen jestli začít úplně znova a pořádně (což mi vůbec nevadí) a nebo ng+ :)
  • Malleth
    Reakce na Hnisavec:
    O failech DSII by se dala napsat knížka, ale nezmůžeme nic. Ještě že na Bloodborne nemusíme čekat moc dlouho.
  • Hnisavec
    v podstate mi ani nevadí až tak, že DS2 "zbastardelo" do podoby WRPG pre každého...fast travel, bonfire na každom kroku, všetko sa rieši hrubou silou, hm...zle som použil dušu bossa, neva dám bonfire ascetic atď....ale strašne tam chýba tá variabilita súbojov a zbraní/lootu....celú hru som v podstate prešiel v brnení, čo je hneď za druhým bossom a maceou/ fire longswordom, čo človek nájde prvú hodinu alebo dve v hre...čo je ozaj zlé, predsa len DS bolo vždy i o výnimočnom loote....v Demone to bolo ad absurdum,,,daktoré veci padli po 100 hodinách hrania/grindu na 4 prejdení hrou, či z absolútne OP Black Phantomov, ktorý sa dali poraziť iba naozaj rozmýšlaním a vybratím správnej taktitky pred bojom...ale o to viac si to človek cenil....v Dark Souls boli tiež niektoré veci unikátne....také tŕňové brnenie mnoho hráčov doteraz netuší, že v hre je alebo Queelag Fury Sword ktorý sa viazal na zjedené humanity a tiež veľa skvelých vecí padlo až ďalšími prejdeniami....v DS2 nie je žiadna motivácia, všetko padne každému....crafting je úplne pre debilkov, sprasený a takmer nulový...vylepšovanie zbraní úplne primitívne a z duší bossov dostane mimo Crystal Souls Spea iba úplne klasické veci, z ktorých žiadna nie je ničím vynímočná a len kopíruje mechaniku z prvého Dark Souls (meč viazaný na duše). Pyromancia je úplne mizerná, pritom firestorm bol vždy to najsilnejšie z kúziel, ktoré všetko zdevatostovalo...budem ozaj rád ak táto séria nebude už pokračovať, lebo sa evidentne vyčerpala a varí už len z vody a predošlej slávy, ktorú ma ale na svedomí človek, ktorý už z DS2 nemá nič spoločné... *16* *11*
    • kennyB
      Tak špatná 2 zase není. Nevím, kolikrát jsi jí dohrál, ale NG mi přišlo jen jako takové tréninkové kolo před dalším průchodem. A právě v těch jsou nové zbraně a armory, které nepadají tak často, jak by si hráč přál...
    • Zase tak zlé to není...i v demon souls můžeš se spoustou věcí "vyčůrat" tím myslím i black fantomy..co naopak je lepší je výběr zbraní, který je dle mého ze všech dílů nejširší..a i v DS2 jsou itemy které mají skryté atributy nebo získávají sílu pomocí držených soulů / NG cyklů.
      Ale ano..DS2 je jiná hra než kterou fandové chtěli...ale pořád je zábavná a má výzvy...navíc je tak težká jak si jí uděláš když do hry vneseš různá pravidla..to je stejné jako v DS1
      Akorát DLC se dost vyvezli mimo koleje a působí velmi nekonzistentně a pokud třeba hru dojíždíš na určitém SL a proplouváš v pohodě, v DLC můžeš tvrdě narazit..je to jak umělá bariéra..."ne tady pomůže jen vyšší SL takže se vrať a lvluj". To se my nelíbí
  • Vogon
    Ve zkratce: Nekupujte první dvě DLC(radši si kupte Dark Souls jedničku, pokud ho nemáte), stojí za houby, kupte jenom třetí, na kterém jde vidět, že někdo přišel do práce.
    Zdlouhavě: První dvě DLC byly naprosto hrozné. Nudní bossové ve stylu "velký chlápek s velkým mečem, co se buffuje", či bossové dělaní pomocí ctrl+c a ctrl+v (Ale změnili barvu , takže 10/10). A stále jsou bossové děláni způsobem: "dejte mu ten move set co jsme použili u každého druhého bosse, ale hlavně mu nezapomeňte dát tunu života, aby ten boss fight unudil hráče k smrti!". Level design je také naprosto úděsný, 90% dvou prvních dlc je toto: malá čtvercová místnost plná příšer, která navazuje na malou čtvercovou místnost plnou příšer, která navazuje na malou čtvercovou místnost plnou příšer, která navazuje na malou čtvercovou místnost plnou příšer, která navazuje na malou čtvercovou místnost plnou příšer, která navazuje na malou čtvercovou místnost plnou příšer. V druhém DLC si tam ještě přidejte 42 výtahů. Level design je navíc tak stupidní, že jsou skoro všude místa, ze kterých sundáte všechny příšery v místnosti lukem, aniž by si vás všimly, holt luk+999 otrávených šipek jsou v Dark Souls 2 nejúčinnější zbrani pro PVE.
    Třetí DLC na druhou stranu bylo o dost lepší než Dark Souls 2 samotné. Zajímavě udělané bossfighty, level design byl ok a navíc tam byl příběh, který měl hlavu a patu(narozdíl od Dark Souls 2).
    • Nevim, co jsi měl ty za DS2, ale u mě hlavu a patu měl.
  • Gotta catch 'em all.
  • Hnisavec
    ako ten najskalnejší fanúšik Souls hier som pomerne z DLC sklamaný....zo všetkých troch. Všetko je na jedno brdo a predražené...jedna oblasť, ktorá sa minimálne vetví, často len kopíruje časti z plnej hry, vrátane kompletných bossov ako Smelter Jabba Hut i nepriateľov.

    V podstate obtiažnosť spočíva len v OP nepriateľoch, kde proste pod level 100 si ani neprdnete a i s namaxovanými vecmi, kúzlami je to ťažké a to už je problém...férová obtiažnosť na ktorej podľa mňa Demon i prvá Dark stoja je definitívne preč....

    Bossovia sú fajn, ale je to vždy len obyčajná aréna, kde stojí pandulák a rozdrbe vás..nápaditejší sú len v prvom DLC drak a trio....kde je zase frustrujucá dlhá cesta, pritom inokedy je bonfire na každom rohu. Alanne je asi najťažší boss celkovo zo Soul hier spolu s Ellanou, ale žiaľ funguje iba primitívna taktika ubiť ich hrubou silou a prevahou. Keď si vezmem, že v Demone sa pomaly každý boss dal zabiť i čisto mágom alebo lukostrelcom....tuto nula bodov...

    Je vidno, že DS 2 robil úplne iný tým ako jedničku a ten sa venoval Bloodbornu...z DLC srší len vypočítavosť, nuda, repetitívnosť a snaha vytrieskať ešte korunky zabila tvorivosť a fér dizajn monštier i úrovní....
    • irdzi
      Chmmm ... něco pravdy na tom bude, ale mě přišly ty DLCčka (dohrán Iron a Ivory king) co se leveldesingu týče mnohem lepší než původní hra - tzn stavím je víš než celou dvojku ... některý problémy co dvojka měla zůstaly, něco se vylepšilo ale na DarkSouly1 je to samozřejmě nestačí ... ale já ze stavby těch levelů byl docela potěšenej.
      Kopírování bosáků tam je a v každým DLC je taky cesta k nim docela peklo - inu jsou nepovinní - popravdě ani Blue Smeltera ani 2x Aava jsem nedal a pravděpodobně nedám - ale v podstatě o nic moc ve hře nepřicházím ... takže tad to beru fakt, jako že určeno pro masochisty nebo s lidi šikovnější než jsem já ...
      Na DLCčkách mi spíš vadila slabá provázanost s dějem dvojky, málo NPCček ale jak říkám - celkově mi ty DLCčka přijdou lepší než celá dvojka ...
  • To už je zas dětský den? Nebo co tu zas chce ten Alu kár?
    • myslíš ten s károm v nohavici?
  • Miserius
    Tak kdo to tu vše mínuskuje? Rád mu pomužu s Gargoylama v DS1 *1* *3*
  • *6*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit