Přejít na výpis diskuzí
Borderlands 2 kraluje prodejům Take-Two s šesti miliony kopií
14.5.2013 | Aleš Smutný
39 příspěvků
-
Příběhově byl Infinite lepší o dost, narativně pak o koňskou délku.
-
Od tý doby co to vyšlo jsem to nesmazal a hrajeme to s kámošem po LANu dá se říct každý den...Je to prostě pecka ! A jsem rád že k tomu stále vycházejí nová a nová DLC ! Takhle se mají dělat hry !
-
Už od začátku byly oznámené čtyři hlavní, čeká se už jen na poslední, které vyjde 25.6. a objeví se v něm můj nevíc nejoblíbenější charakter Tiny Tina *1*
-
No a hlavně si zapomněl dodat, že to je jediná hra, kde je TINY TINA a to se prostě počítá *1*
-
Dobrej jo, ale příběhově na jedničku neměl.
-
Dobre to je, ale do tretice by som uz poprosil viacej zmien.
-
Bioshock je to nepřehlednej? *8*
-
Jak může mít NBA tolik prodejů??? (amerika)
Bodejť by Borderlands nebylo úspěšný, je zábavný, pěkný, šílený a strašně dobře hratelný.. :D
Bioshock se moc lidí nedotkl kvůli zbytečně předimenzovanýmu příběhu na brutální a nepřehledný střílečce.. :D (zhejtujte mě, ale po dohrání a dost MindFuck konci je to prostě pravda) -
Já vidím spoustu důvodu, proč by to mělo oslovit herní masy. Zahraj si to. Je to CoD hratelnostně.
Ale zase na druhou stranu nikdo nemůže reálně čekat čísla CoDu. -
Já ne.
-
Shoříš v pekle za svoje názory. A Bioshock Infinite bude GOTY! Kev Levine se bude bavit tvým utrpením!
Ale jinak máš pravdu. -
No usuzoval jsem z tohoto: 1) první dva Bioshocky prodávali velmi slušně (jednička čtyři miliony kopií, dvojka dokonce k pěti) 2) Marketingová masáž byla fakt obrovská, někdy jsem měl pocit, že Levine je se všemi těmi rozhovory celebrita jak Brad Pitt či co... 3) trailery často prezentovali brutální FP řežbu v nádherném a zajímavém prostředí... Takže osobně jsem v tržbách čekal hravé překonání předchozích dílů... Faktem zase je, že hra není venku zas tak dlouho a určitou roli asi sehrála i absence multiplayeru...
BTW, jaké důvody máš na mysli? Zase vezmi v potaz to, jak se hra při hypování často prezentovala... -
rok fiskální, ne kalendářní *3*
-
Já nižší. Osobně vidím mnoho důvodů, proč by taková hra neměl oslovit herní masu. Jsem potěšen, že to má takový úspěch.
-
Je to opravdu dobre vymysleny koncept. Akcni RPGcka jsou stale velmi popularnim zanrem a Gearbox na nich postavil hru, ktera prakticky nema konkurenci. Prvni dil hodne vychazel z tradicnich akcnich RPG, kde jde predevsim o boj a loot. Ve druhem dile Gearbox pridal na humornosti a predevsim vyrazne zlepsil desgin tak, ze se strileci pasaze muzou merit s jakoukoli skriptovanou strileckou. Proste jde o opravdu skvelou hru, ktera si sve vysoke prodeje a celkove komercni uspech zaslouzi.
-
Nový BioShock zklamaní jako hrom - totální degradace původního Bioshock. Atmosféra místy až horovová se ztratila, nevyužité plazmidy, grafika je načančaná jen na začátku, opakovaní lokací, je to FPS a přitom je stříleni neskutečně otravné, linearita hry a žádné rozhodovaní - vše je nalajnováno. Hra působí uměle, plasticky. A nejhorší, že od poloviny je to nuda! A ten slavně omílaný skvěly příběh? Hmm to, že to tahá z ostatních dimenzí nějak prozradilo konečné mírné překvapení čili příběh je průměrný a konec, že se nemůžu stát prorokem mě dosti nasralo.
-
VGChartz ignoruj. Ti si velkou cast svych informaci cucaji z prstu. Velkou cast prodeju v Evrope jen odhaduji.
-
Krieg a pak jeste jedno obsahove, ktere je soucasti Seasson Packu. Jestli vyjde jeste dalsi, tak to je na Take-Two a Gearboxu. Podle me by ale udelali lepe, kdyby se konecne vice soustredili na dalsi projekty.
-
S Borderlans si vedou dobře. Je to zlatej důl a nedojí tak šíleně jako COD.
Sice jsou zde DLC ale jsou skvělá je a myslím, že mají smysl. Hra je pořád vtipná a zábavná.
Navíc ty keci protivníků.
Goliath ""I'm going to rip you a THIRD ASSHOLE!"" *15* -
Je to slusny uspech. Krom toho hra vysla relativne nedavno, takze se jeste bube urcite dobre prodavat i za plnou cenu. A ano, neni to uplny mainstream, takze je to urcite uspech.