Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • celoush

    Hooah

  • paulson

    Bohemce to přeju!! Dayz je imho ta nejlepší survival hra ever, ale jak píšete novou Armu by to už chtělo...

  • jindra.veliky

    Už by to fakt chtělo další Armu

  • exoslav

    Škoda že Codemasters se svým Operation Flashpoint neprorazili. Celkově ta jejich hra byla lepší než ARMA, ale co už, můžou si za to sami. Jsem zvědavý na novou ARMU, očekával bych méně bugů, lepší fyziku, zničitelné prostředí a hlavně "smooth" gameplay. Jako prostředí bych zvolil nějakou část Afriky. Hodila by se tam témata jako humanitární krize, šíření viru, genocida atd. 

    • Arma 3 byla cca od vydani APEXu nejlepsi military platforma, jakou jsme tady kdy meli. Bylo tam par ustupku smerem ke casual (vliv vahy vystroje na unavu), ale celkove balistika, pohyb, pozice tela, strelba samotna funguji skvele, a jsou dobre doplnene dalsimi slozkami (vzdusne / obrnene). Sirka obsahu je neuveritelna, jak oficialniho, tak samozrejme komunitniho. 

      • exoslav

        Asi jsem to špatně napsal. ARMA je super, sám ji hraju skoro každý den. Ale když ARMU porovnám s OF od Codemasters, tak ARMA se prostě nehraje tak dobře. Příklad: V dálce vidíš vojáka, který je půlkou těla propadlý v zemi. Když si lehne, tak už ho nevidíš vůbec, protože je celý zalezlý v textuře. Nebo se propadneš skr zeď, skrz schody, tank vystřelí jako kámen z praku když najede na šutr. Termovizí vidíš vojáka přes zeď, sekneš se o zeď. Optimalzace taky bída. Chi tím říct že Codemasters si více dali záležet, aby jejich OF hrál plynule, bez nějakých bugů. Navíc i když je OF starší než ARMA, tak mi přijde že ta bojová atmosféra je tam prostě lepší, mají lepší efekty výbuchy, dopadu střel atd. Osobně bych dal přednsot OF od Codemasters, bohužel neuvolnili tolik modovacích toolů pro veřejnost a záíkonitě tak ta hra nemohla mít takový úspěch.

        • Jasně, ARMA 3 měla zvláště ke startu dost neduhů, ale HODNĚ se jich ostranilo (na fyzice tanků se určitě makalo). Některé věci jsou limitace výpočetním výkonem - vojáci se nepropadají do textury, ale textura se uměle zvýší tak, aby se alespoň trochu simulovala tráva, která se na větší vzdálenost nedá vykreslovat (podle screenů to neuměl ani OF: RDR). Termovize mi fungovala korektně, nevím o tom, že by ji zdi neblokovaly. Ale celkově jo, věřím, že OFP mohlo být učesanější - ale část z toho je prostě daň za ten obří rozsah army. Chápu, že různí lidé preferují různé kombinace faktorů, konec konců i proto je BF i COD prodávanější, než ARMA, že jo :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit