Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Takže tower tam bude spíše jako bonus ? Hmm zajímavé - třeba se to prosadí. Víc než x stejnehch tower defense :P
  • Jak říkám, je to spíš FPS s tower defense prvky. Spíš jako kdybyste v Killing Floor mohli stavět věže, než jako Sanctum. :-)
  • Jack1947
    Taky by mě zajímalo čím se ta hra má lišit od hordy jinejch Tower defense *7*
  • Od Sanctum se to bude celkem dost lišit tím, že tam bude mnohem větší důraz na FPS složku, ale tihle nepřátelé vůbec ve hře nebudou - ti reální budou reagovat na situaci, někteří budou střílet, jiní si aspoň cestu udělají melee útoky na barikády, někteří budou ostřelovat z dálky,.. :-)
  • ucho
    Sanctum bylo skvělé, obzvlášť s více hráči (ale spíš lidmi, co člověk zná). tohle zatím vypadá strašně a i když jsem milovník TD her, tak tohle mě zatím vůbec neláká. to, jak tam ti pajdůlaci divně pobíhají a jsou zaseklí na jednom místě je divný.
  • Jack1947
    Na to se nemyslí jestli jde o město nějaký svět hrad... to u těhle her je myslím fuk. Pár sem jich zkusil a defakto stejná nuda.
  • Jinak se brání proti čemu?
  • Jo, postizeni nebyly.
  • Jack1947
    Víceméně těch her na tower defense téma je mraky většina průměrné až hovadiny - takže nepřátelé by to jen mohli ozvláštnit.
  • TheGGG
    edži a tušééé *14*
  • Co to je za amatérskou zhovadilost?
  • i ked sanctum malo tazke serezvy, sa mi paci ten napad, drzim palce
  • Jo, treba degeni ala ty.
  • TheGGG
    no proti zombíkům a monstrům bojuješ pořád, nějací postižení ve hře ještě nebyly...
  • jakubc
    Tak tihle enemáci jsou čistý placeholder, to se ani do finální hry nedostane. :-)
  • Kompost
    spravili by lepsie keby nepriatelia boli zombie, hmyz alebo ryby poter. takto sa zda ze gerojskych nositelov radu zlateho hasaku prepadol vykvet specialnej skoly...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit