Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak jsem si to koupil za pětikilo a musím říct, že jsem si z toho na zadek nesedl, ale ani neprouhloupil je to taková normální RTS, která si na nic nehraje a hezký vypadá, jsem s tím vzhledem k ceně spokojen. PS na steamu cena přes tisíc.
  • Boze, boze, ma autor aspon tuseni, co znamena rceni "vzit na paskal"?
    • Já myslím, že má. Ale možná ty ne.
      • Paškál je velikonoční svíce, brali se k ní lidi aby podali svědectví, mluvili pravdu a přísahali na to. Vzít někoho na paškál - důkladně ho vyslechnout, vyzpovídat. Jestli přesně tohle dělá hra středověku už možná musí posoudit někdo kdo nemá závrať z Marsu. *4*
        • To je pěkné, že umíš používat google. Nicméně “brát si na paškál” se dnes používá mnohem volněji, takže tvá definice je sice správná, nicméně poněkud zastaralá.
          • Tak jsem teda použil google:

            Význam: kladení otázek a vyslechnutí, také s tím souvisí přísná domluva nebo pokárání; (hovorově) pokárat, zbít.
          • A ano, je vazne pekne ze umi pouzivat google. Protoze jenom hlupak ma pristup ke spravne informaci a presto trva na sve chybe.
          • A jak rozlisis, co je "volne pouziti" a co je "spatne pouziti", kdyz ne porovnanim s puvodnim vyznamem?

            A co je vlastne "volne pouziti"? Kdyz pouziju obrat, ktery nevim co znamena, abych rekl neco, co s tim obratem nesouvisi?

            Kdyz pouziju "kapnout bozskou" pro vytirani zadku a reknu, ze je to volne pouziti, tak co? Tak jsem samozrejme mimo, protoze vyznam ustalenych slovnich spojeni neboli idiomu je dan jejich puvodnim vyznamem a ne tim, kolik ignorantu je pouziva, aniz by tusilo jejich vyznam.

            Ty jsi asi ten typ, co napise "v lese jsem vydel samyci" a rekne, ze dnes se gramatika pouziva mnohem volneji a nejake pravidla jsou zastarale. Skutecne generace ignorantu.
      • Spíš bych se přiklonil k Radkovi. Jednak se na paškál berou/zvou lidé, těžko si můžu vzít na paškál historickou kampaň ze hry, i když přeneseně budiž, to by ještě šlo. Ale hlavně to dělám proto, abych dotyčnou osobu/kampaň *4* podrobil nějaké kritice, za něco jí "vyhuboval." Autor chtěl spíš říci, že se Ancestors Legacy těm historickým kampaním věnuje, nechce poukazovat, jaké mají chyby - když si je někdo bere na paškál, tak už spíš recenzent, těžko samotná hra.
        Ale čeština je krásná a komplikovaná, možná se mýlím *4*
  • MickeyMutant
    Krátká jazyková: Oddíly se zúčastnily, léta Páně a ve spojení "středověké příběhy litých reků" nejspíš chybí "z" před "litých". Nebo ne?*3*
    • Krátká ale výživná *4* Možná jsou rekové lití z kvalitní ocel a je to správně bez "z". Připišme autorovi alespoň k dobru, že píše o "době vikinských nájezdů" a ne "vikingských".
      • MickeyMutant
        Obojí by bylo správně.
  • Skvělá svižná RTS. Nejvíce se podobá asi stařičkým Praetorians. Zatím jsem ve třetí kampani a výtkám recenzenta musím dát bohužel většinou za pravdu, přesto je to po Thrones of Britannia v krátké době další středověká strategie, co mě hodně chytla.
  • Johnny
    po Hodně HODNĚ dlouhé době konečně suprová normální strategie!!! dneska do všech strategií cpou nějaky kraviny který nikdo nechce... Jediny co šlo za poslední léta tak asi Sudden Strike 4 a CoH 2
    • No já ja mam rád třeba Stellaris a poslední době hrají hodně Steel division Normandy 44 obě perfektní RTS
    • Aj Blitzkrieg 3 bol fajn.
  • Tim, ze mate velmi malo jednotek slozenych znichz kazda ma nekolik bojovniku, tak je skoro nemozne pouzivat micromanagement, mozna tak jedine kompletni uprk. Nevim jestli je to stejne v pozdejsi casti hry, ale to, ze se automaticky po uprku v tabore jednotka doplni na maximalni stav mi prijde docela podivne. Potom se jeste prospite, vsichni se vam uzdravi a tak drtivou vetsinu misi muzete jet stylem, utok, uprk, doplneni, uzdraveni a to same kolecko znovu a znovu. Nepritel se totiz nedoplnuje.
    Jinak v boji mi velice vadi velice podobne ikony jednotek mych a nepritele, takze zejmena v boji ve tme se velmi tezko rozlisuje a klika na vase jednotky. Cekal jsem trochu vic a hlavne vetsi bitvy.
  • Koukám, že tím hrozným GUI a ikonkami všude furt nehli .. Hrál sem betu a musím říct, že RTSka jsem hrál už lepší a záživnější. Beta ani nadsazená recenze mě opravdu nepřesvědčí o koupi. Max ve slevě za pár éček.
    • Johnny
      Jaká prosím tě? za posledních 10 let?
  • autor sice zmínil že ve hře je limitovaný počet jednotek, ale už neuvedl že ten limit je 10.

    a zatím nějak nepozoruju jakoukoliv nutnost taktizovat ...krom příběhových misí kde máte velmi omezenou sílu a taktika se tak sestává z objevného schovej se v poli a buď hlídku obejdi nebo ji ze zálohy přepadni. a to desetkrát opakuj. jinak prostě člověk pošle jednotky do boje, když prohrávaj tak dá ústup, ve vesnici se obnoví a můžou zpátky do boje. ve skirmishi jsem si vystačil s 7-8 základníma pěšíma jednotkama + 2-3 jednotky lučištníků (zbylý asi 3 typy jednotek byly zbytečný).

    a z těch 10 jednotek musíte mít i komplet obranu, sice můžete ve vaší základně i vesnicích postavit pár obraných věží, ale ty jsou úplně nanic protože se snad neubrání ani jedinný jednotce (no 3 věže ve vesnici se možná jedný jednotce občas i ubránily, ale to ta jednotka musela dojít na místo kde na ní dostřelí všechny 3)

    zatím jsem odehrál jen tu úvodní kampaň a pár skirmishů (s AI) a bohužel zatím moc nepotěšilo
  • Mne to hrozne pripomína staršie stratégie Middle Earth. Budovanie zakladne na určených miestach, ako keby vypadli z "jednotky" a vojnove strety s ohraničenými skupinkami sú jasná "dvojka" stredozeme.
    • bohužel narozdíl od middle earth tady prostě v základně naklikáš/postavíš všechno, v middle earth (1) si měl omezený počet míst pro stavby a musel si volit které stavby postavíš. tady si v základně v podstatě jen odemkneš všechny budovy
      • Aha. No ja som to ešte nehral, len súdim podla videi a ani ten Middle Earth si tak dobre zase nepamatam, ale okamžite mi prišlo na rozum práve toto.
        • mě taky a ten systém v middle earth 1 se mi hrozně líbil, a aniž bych dál pátral jaký ancestors legacy tak jsem to pořídil a zatím jsem spíš zklamanej tak jsem to odložil a uvidíme jestli se k tomu někdy vrátim
  • Mimochodem mezi Jedenspeigen a Durnkrutem není pláň, ale zvlněná krajina klesající ke korytu Moravy. Za kopci na pravé straně cesty se dokonce muže ukrýt jízda *3*
    • SixThe9th
      Nevim, tohle mi plan ale celkem pripomina https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4c/D%C3%BCrnkrut5.jpg
      • Doporučuji si tam zajet. Oddíl jízdy zaútočil do českého pravého křídla mezi Durnkrut a Hochfeld, což je dnes 187 metrů a 195 metrů nad mořem a dílo zkázy dokonala kumánská jízda útokem do týla mezi Hochfeldem a Goldbergem (216 metrů nad mořem).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit