Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Žít ve vztahu, kde není láska je nesmysl. Žijeme jenom jednou, tak bychom měli být šťastní. I proto jsem se rozhodla se nechat rozvést. Bylo to nefér, a z mé strany, ale já už jsem manžela přestala milovat, potřebovala jsem nový životní impulz a ten mi dodal kolega z práce. Proto jsem si našla právníka tady a požádala jsem o rozvod.

  • Tak to my si se ženou například nemůžeme moc stěžovat na nedostatek lásky. Spíše naopak. Nedávno jsme ale začali pociťovat, že náš vztah začínám pomalu, ale jistě upadat do stereotypu, tak jsme se s tím rozhodli něco dělat. Začali jsme společně zkoušet nové věci. Myslím si, že to je nejlepší recept na to, pokud se váš vztah dostane do takovéto fáze. Teď před pár týdny jsme například poprvé vyzkoušeli takové ty erotické masáže a to bylo super. :)

  • Zamilovaný, kterému už nechutná ani jídlo a stále myslí na svoji milovanou, je jako psychotik. Proto jedná často iracionálně a může snadno sklouznout do roviny trestné činnosti. Otázkou zůstává, zda-li pardonovat zamilovaného a pochválit nezamilovanou polovičku, protože tato polovička jedná rozumně, nebo naopak se snažit o hlubší pochopení a nerozdělovat případné zavinění tak jednoznačně, tedy nepohrdat zamilovaným atd. Pravdou zůstává, že kdo nebyl nikdy zamilovaný, ten prožil marný život.