Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • kubi-wan
    Želvy bez lokální kooperace jsou špatný želvy. Tečka.
    A ať si do chce co chce řiká, já si Out of the Shadows dost užil.
  • Marutseru
    Nejsem fanouškem TMNT, ani proti nim nic nemám, ale tohle je pro mě zatím nejslabší kus z výše zmiňovaných, horší jak Vanquish. Transformery a Korru vidím stejně. Mohlo by to ale potěšit mladší generace. Mně nezbývá než čekat na nějaký dospělejší nářez typu Bayo, MGR. *3*
  • Pro mě to zabili tím, že hra jako želvy vyjde bez lokálního co-opu. Online s random lidma mě fakt nezajímá. Těšil jsem se, že želvy zapařím se synem, protože má želvy rád. I já mám želvy rád, byl to nejoblíbenější seriál mého mládí :). Byl jsem původně připraven kupovat v "day one", ale bez "couch" co-opu hru odkládám až na slevy. Později koupím, už jen kvůli želvám a Rocksteadymu s Bebopem.
  • maros.goc
    Platinum Games je podľa môjho názoru veľmi nadhodnocované štúdio. Len občas sa im podaria slušné zárezy ako napríklad Bayonetta 2 aleb Star Fox Zero....Najhoršie že si chcú zachovávať svojský originálny štýl hier počnúc Korra, nasledujúc Transmorfers a končiac pri tejto hre, no ten je zúfalo neatraktívny a zastaralý.
    • Platinum games je studio, které dělá na zakázku jako britský Rebellion. Přijde za nimi Activision řekne jim že chce udělat TRANSFORMERS a že na to má 5 milionů liber. Platinum sednou a udělají hru do výše pěti milionů liber. Nic víc, nic míň.

      Z ušetřených peněz na zakázkách dělají svoji vlastní tvorbu jako je tebou jmenovaná Bayonetta. Jen jsem chtěl říct, že nemůžeš posuzovat kvality Platinum Games podle her, které jsou v jejich portfoliu "béčkové" s velmi omezeným rozpočtem.
  • ringmancz
    ze steam recenze

    “We actually really wanted to do local couch co-op, but the problem is if you do, then you have to split the screen, and suddenly your 60FPS situation gets a lot worse, and it also starts limiting, technically, the things you can do, so we had to go with online only.”
    - Mutants in Manhattan producer Robert Conkey

    (game is locked to 30 fps)
    • A přeložit to nemůžeš?
      • Volně přeloženo:
        My jsme opravdu chtěli udělat lokální kooperaci(doslova gaučovou), ale problém je, že musíte rozdělit obrazovku a situace s 60fps se hodně zhorší a také to začne technicky limitovat, co ve hře můžete dělat, tak jsme museli udělat kooperaci pouze online. r. conkey, produkční hry Mutants in Manhatan (hra je uzamčena na 30 fps)

        dám ti dobrou radu, nauč se anglicky, jinak si toho za a) moc nezahraješ, za b)nic moc se toho nedozvíš o obecně o čemkoliv, předpokládám, že víš co to je kooperace a fps
        • V téměř 50-ti letech ti na učení se angličtiny z vysoka kašlu...
          • nikdy není pozdě, ale aspoň použít google translator by ses naučit mohl, jinak já se anglicky neučil ve škole ale na kurzu, kam chodili po práci většinou pracující matky a dělňasové a mě to dalo hodně, bohužel narozdíl od nich, ale učitelku jsme měli fakt dobrou, hodinu týdně a za půl roku jsem toho uměl dost, abych mohl přeložit většinu z toho, co jsem přeložil z příspěvku ringmana, měl jsem dobré základy a od té doby jenom doplňuju slovní zásobu, stačí minimální úsilí a otevřou se úplně nové obzory
  • Pardon "není z toho" *8*
  • Díval jsem se na videa a zdá se mi, že chtějí splácat všechno dohromady a nenís toho nic kloudného. Působí to na mě tak nějak neurčitě a nezařaditelně. Ani ryba ani rak. Škoda, grafická stylizace se mi líbí a to téma je také pěkné a neokoukané.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit