Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Yuffie:
    Kristepane, ty seš ale kráv§.
  • Vypadá to moc moc pěkně.... těším se na to *1* , jako, že se těším skoro na všechno *1* ale tohle vypadá moc zajímavě
  • Bezva diskuze, snad se u hry pobavim aspoň stejně dobře. Jinak autorům fandim, potenciál první světový je těžce nevyužitej.
    • Jo, taky se bavím. Doufám, že to admin nemázne. Ostatně všechno bylo ve vší slušnosti, téměř. ;-) A okrajově to i k tématu.
  • ucho
    no to je teda diskuze... ale od Yuffie jinak slušná ukázka demagogie.
  • Tushan
    mě teda praštilo do očí hned že tam je niga a to nejsem žadnej odborník ani na ww1 ani na černy čuně, ale ta pseudointelektualni hadka tady je vtipná. keep up good work *1*
    • už jdu číst *1* *1* když jste všichni tak pobavený *1*
  • Hairy_Ass
    Na tuhle hru se těším, už jenom kvůli tomu, že tak málo vychází her s tématikou první světové války.
    • Thorar
      Je to škoda. Přitom by tam bylo tolik možností a námětů.
  • FHS - Fakulta humanitních studií - dementi, co si myslí, že sežrali šalamounův výkal, ve sktuečnosti nevědí nic. Velmi podobné tobě.
    • Skutečně? Tuto fakultu jsem žel bohu nenavštěvovala, ale děkuji za objasnění, o čem tedy vlastně hovoříme (stejně tak by se mohlo jednat o Fotografie Henryka Laholy anebo Foglarovy Hanlivé Spisy). Pokud se nemýlím jediná taková u nás, je tuším snad jen v Praze, ne? Eh, ne že bych se touto příjemnou debatou o exkrementech nebavila, ale kam vlastně tento rozhovor směřuje?
      • Fakt, že jsem zastával názor, že "afroameričan" nesloužil ve frontových řadových jednotkách (což je pravda, jmenovaný regiment je vyjímka) ze mě dělá zpátečnicýho rasistu.... Tak takový exkrement může vypustit z úst jedině student rádoby vysoké školy humanitního zaměření. Aneb vezeš se s trendem dnešní doby, kdy je třeba hledat "třídního nepřítele" a to vyřeší většinu problémů, v tomto případě - MĚ :-)