V DiRT Rally 2.0 usednete do Alpiny, Quattra i Porsche
-
Pěkně nám ten čas utíká od early accessu ve kterém jsem měl DiRT rally. Ještě tet si vzpomínám jaká ty byla bombovni záležitost.
Já si mohl ruce na volantu ukroutit..
Bohužel se nemůžu zbavit dojmu, že by se tento titul někam posouval.. nevím jestli za to může malý zájem hráčů a nebo nenazranost vývojářů jenom vydělávat.. Minuly díl je čistý výplach předchozího a tento díl mu jde ve stopách.... Za mě už po třetí tu stejnou hru nechci...
Trošku mi to připomíná Takové samostatně hran DLC k DiRT rally...
-
Dirt jednička byla nej rallye hra od rbr, ale tohle vypadá jak dlc spíš než další díl. Nový fyzikální model by tomu slušel.
-
-
Co myslíš Dirt 1? Jako ještě Colina?
-
-
Samozřejmě myslí Dirt Rally.
-
-
tak dokonce, tak oni to dělali vyloženě že to měli v early accessu a podle fanoušků to pak upravovali aby to bylo perfektní
-
-
Co tam jako upravili podle fanoušků? Co si vybavuju, tak celý early access spočíval jen v v tom, že přidávali obsah, který už dávno naplánovaný dopředu bez ohledu na to, co chtěli fanoušci. Pár aut z nějakého důvodu vyškrkli.
-
Je to tak... a nutno říct, že ta early access verze byla vynikající. Já jsem v ní nahrál přes 50 hodin a pak už sem to v podstatě opustil před releasem, nebo krátce po něm.
-
-
-
-
-
Na jednu stranu jsem moc rád, že se někdo snaží udržet rally žánr naživu, na druhou stranu je škoda, že ta hra nedostává od autorů tolik lásky jako jejich F1 série, na kterou jde očividně mnohonásobně větší rozpočet... Tohle pořád působí strašně komorně - stejný engine, stejné auta, stejné assety, jen jakože v jiné zemi. Po 3 letech vývoje mi to příjde málo :( Přitom rally má tak bohatou historii a spoustu úžasných vozidel / lokací, které by tam mohly být...
-
-
Co já bych dal za B Group. Nejlepší doba pro Rally v celé historii podle mě :). Nějak zpracovat historii, dát nějaké filmečky, to by bylo super :).
-
-
Group B je group B no :) Za mně to byla vždycky S1ka :)
-
-
-
Opravit "Porshe" v nadpisu
-
-
Děkujeme za upozornění, nadpis jsme opravili.
-
-
Ty auta hrozně nerealisticky "klouzají" . Už by to chtělo GeForce 3080Ti RTX s pořadným fyzikálním enginem...
-
-
To bude asi tím, že Codemasters používají pořád stejný prehistorický fyzikální engine už od dob Colina jedničky, jen tam přepisují parametry, aby to na oko vypadalo realističtěji. Většině hráčům to asi stačí, když všude hlásají jak je to hardcore simulace :D
-
Eeeeh, nani?
-