Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Keyz
    Borcům se to opět povedlo. Doufám, že budou pokračovat a třeba se to někdy rozroste a budou si moci dovolit i nakecat rozhovory.
    • jj, to pak teprve clovek doceni, jak byl namluvenej dex za par korun, tohle vybralo milion dolaru leda tak na novej scenar... (i kdyz prej maj bejt zase dva pribehy jak u returnu?)
  • " Vylepšená je zejména grafika levelingu postav, se kterou souvisí i srozumitelnější přidělování zkušenostních bodů." asi jsem něco dělal špatně, ale mě šli body přidělovat jenom pro jednu postavu. U dalších šlo akorát vybírat ze dvou nových schopností. Něco jsem přehlédl ?
    • myslí prostě tvou hlavní postavu, tak jako v předchozích dílech... namísto šílenýho skrolovacího seznamu jsou tam záložky, toť vše
      • Aha, zmátlo mě to množné číslo.
  • Určitě je to fajn hra, ale má pořád stejný problém. Svět je uplně mrtvý. NPC jsou většinou jenom na ozdobu, baráky mimo herní příběh jsou nepřístupné. Svět Shadowrunu by měl být o tom, že si člověk buduje nějaké vazby a postavení. Do party si vybírá lidi podle vlastního uvážení a měl by mít možnost se s nima domluvit na vybavení. Ale je mi jasné, že by to musel být větší projekt a asi by se nezaplatil.
    • Na velké hry je třeba hodně peněz, hold ten čas tvůrcu musíš ňak zaplatit))
    • Tak partu a vybavení si vybíráš. Jinak s těmi domy máš pravdu, když si člověk vzpomene na Athkatlu z BG2, kde šlo vlézt do každých dveří, jenže s tim je zas problém, že když si herní "hoarder" jako já a nedá ti to prolézt každý kout a vylootovat každou bednu, často to aź odvádí od hratelnosti, viz třeba třetí Zaklínač, přijedu do vesnice a první co udělám, vykradu všechny chalupy co tam jsou, vybílim baronovi hrad od sklepa po půdu atd, to samý DA:I, Skyrim sem nikdy ani nedohrál kvůli tomuhle *1*
      • mám naprosto stejnou poruchu, proto je pro mě většina sand-box her nehratelná... viva la koridor!
  • Nevzniká tu nějaké ultra jádro PC Master Race a to čtivá PC Master Race, která považuje velké množství textu za údajnou výhodu? Já čtu teda často literaturu a v životě by mě nenapadlo považovat množství textu za výhodu, o tom by hry primárně být neměly. Pamatuji, že příběh Tormentu mě učarovat, ale herně to nebyla žádná sláva. Tady tyhle novely jsou vždycky vykoupené mizernou hratelností, teda pokud nepovažujete za hratelnost čtení množství textu. Tohle může bavit jen u kvalitně napsané hry jako je Torment, pochybuji že existuje v současnosti něco podobného, aby to člověka mohlo zabavit...
    • walltar
      Pokud se ti v hlavně pomalu plodí myšlenka "každého může bavit něco jiného" tak ano... máš pravdu.

      Někdo vidí výhodu ve spoustě textů a někdo jiný v nepřetržité akci bez příběhu.

      Imho ani jedno není lepší... jde jen o to si najít typ hry, který se ti zamlouvá a ten potom hrát. Mě třeba hry se spoustou textu celkem vyhovují... Ale musím na to mít náladu. Takže takové hry hraju třeba 2x až 3x, pár hodin do měsíce. Jindy zase hraju něco co nemá vůbec žádný příběh.
      • Vogon
        Doufám, že tu netvrdíš hloupost typu příběh=text. Hry jsou médium nejen vizuální, ale i interaktivní, pokud hra používá k vyprávění příběhu pouze text, tak by klidně mohla být knihou(Ignorujme fakt, že většina takových je ještě větší brak než brak literární a nikdo by ho nevydal). Navíc u takových her často dochází k ludonarativní disaonanci, kdy hratelnost a vyprávění tvrdí něco jiného(Např. postava řekne že už nikoho nezabije, načež postřílí padesát lidí a příběh to ignoruje), což vždy působí naprosto komicky. Např. je naprostá chyba, když ti postava ve hře řekne "Je mi zima.", místo aby hra ukázala jak si ta postava mne ruce. Pokud ti hra začne popisovat prostředí pomocí textu, místo toho aby ti to prostředí prostě ukázala, tak je něco špatně. Pokud hra řekne že někdo je tvůj protivník textem, místo aby ho prostě tvým protivníkem udělala, tak je něco také špatně.
        "Vizuální vyprávění" využívali i pralidé v jeskynních malbách, a netřeba říkat, že ty vyprávěly o dost lepší a zajímavější příběh než kdy jaká hra textem. A i ty nejstarší hry ho využívaly(Položme si otázku. "Jak jsem věděl že mimozemšťani v Space Invaders jsou zlí, i bez deseti stránkového textu?"). A není to otázka rozpočtu, i malá indie hra jako je Papers Please, nevyužívá k vyprávění slova, a vypráví lepší příběh než jakékoliv crpg.
        • del0
          "Hry jsou médium nejen vizuální, ale i interaktivní, pokud hra používá k vyprávění příběhu pouze text, tak by klidně mohla být knihou"

          Největší sranda a zároveň díra v téhle větě (u tebe nepřekvapující), že i text heavy hry typu Fallout nebo Planescape obsahují interaktivitu a to jak mimo dialogy (vývoj postavy, souboje, loot, zkoumání světa), tak hlavně v těch dialozích.
          Nechápu, kde si přišel na to, že text rovná se automaticky neinteraktivita. Je totiž rozdíl mezi textem který jen čtu a odklikávám a textem, který mi umožňuje možnosti volby, které mají vliv na postavu a další následky na vývoj ve hře aka hraní role. To kniha samozřejmě neumožňuje a proto je argument "když je tam hodně textu, tak by to mohla být klidně kniha" stejná hloupost jako tvrdit, že hry, které vypráví příběh cutscénama a naskriptovanýma situacema (což je valná většina dnešních a i dost starších her) by mohly být klidně filmem. A že cutscény jsou většinou neinteraktivní.*15*
          Co se týče těch tvých jeskynních maleb, tak když pominu, že to, že obsahují lepší příběhy, je jen tvůj subjektivní dojem, tak i kdyby, srovnáváš hru s malbama. Nesrovnáváš hru se hrou. Celkem podstatný detail. Každopádně si opět nepřekvapil. Co post, to argumentační faul.

          "Doufám, že tu netvrdíš hloupost typu příběh=text."

          To fakt sedí. Od někoho, kdo tu tlačí, že emoce a netextové prvky = příběh. Kálení do úst v praxi. *7*
          • iSpirit
            Tak to tě teda lituji, že za interaktivitu považuješ vybraní volby v izometrických hrách. Interaktivita je o vnímaní prostředí, o přemýšlení o světě ve kterém se pohybuješ, o pocitech které plynou ze světa a to ti přerenderované prostředí v izometetrických hrách nikdy nemůže dát, proto jsou také izometrické hry v podstatě mrtvé, jelikož ti nemůžou dát tolik zážitku jako hry, kde vnímáš prostředí plně jako právě v SotC. Chápou to hlavně Japonci, překvapil i Čiňan u Journey.
            • iSpirit
              že to není dle wiki je mi naprosto jasné a veděl jsem to dřív, než jsem to zde napsal, takže jsi si klidně svůj odkaz mohl odpustit.

              Pro mě je herní interaktivita to, když herní svět přenáší na mě vjemy a pocity skrz gameplay. Není to dle wiki, no poserme se.
            • del0
              "Tak to tě teda lituji, že za interaktivitu považuješ vybraní volby v izometrických hrách. Interaktivita je o vnímaní prostředí, o přemýšlení o světě ve kterém se pohybuješ, o pocitech které plynou ze světa a to ti přerenderované prostředí v izometetrických hrách nikdy nemůže dát, proto jsou také izometrické hry v podstatě mrtvé, jelikož ti nemůžou dát tolik zážitku jako hry, kde vnímáš prostředí plně jako právě v SotC. Chápou to hlavně Japonci, překvapil i Čiňan u Journey. "

              Lituj spíš sebe. Naneštěstí pro tebe, tohle je tvoje osobní definice interaktivity, které s realitou nemá nic společné.

              https://cs.wikipedia.org/wiki/Interaktivita

              Možná je čas ze sebe přestat dělat hlupáka, místo fanboyských plků o japoncích se naučit relevantně argumentovat na základě faktů a neplést si pojmy s dojmy. To se pak samozřejmě diskutovat nedá, když si každý ohýbá realitu, vydává jí za fakta a ještě o tom polemizuje. Podej si ruce s Vogonem. *7*
            • iSpirit
              ale to není ani umění. Jsou to prostě hry v pravém smyslu slova, ne že budeš číst mraky povětšinou špatného textu a vylepšovat statistiky, tomu já neříkám hry.
            • walltar
              Vidíš, to je ten problém toho různého pohledu na věc... Já nějak nikdy nepochopil co lidi vidí na Journey. Prostě to není nic pro mě.

              Tady jde celkem o to, že tahle část her se prostě chová jako umění... to to vždycky musíš brát osobně. Jo větší části obecenstva vyhovuje jiný způsob vyprávění, než text v isometrických hrách, ale pořád se najde dost lidí, kteří ho mají rádi.

              Proto ty hry hraju, protože, když na to mám náladu, tak mě vyhovujou. Lepší interaktivita, než knížka, ale nechávají mnohem víc prostoru pro vytvoření si vlastního obrazu, než hra založená kompletně na vizuálu.
        • walltar
          Jak jsem říkal, každému vyhovuje něco jiného... Mě se třeba hrozně líbilo, jak Shadowrun popisoval před rozhovorem postavu, kterou máš před sebou. Pokud by tam byl jen obrázek, jakkoliv detailní, tak bych se nad ním nezastavil a prostě bych ho přešel.

          A nikde jsem nenapsal, že by příběh byl text... blbě jsem zvolil ty dva příklady, protože jsem prostě jen napsal úplně opačné konce spektra. Spíš jsem měl na mysli, že někdo bude mnohem radši hrát hru se spoustou textu, než s namluveným dialogem. Já si nemyslím, že jedno je objektivně lepší, než druhé... každé má svoje výhody a nevýhody. Hlavní je tvůj subjektivní pocit při hraní.

          A prostě nevidím nic špatného na tom když hra některé věci napíše namísto toho, aby je ukazovala. Je to prostě jen rozhodnutí o tom jak to udělat. Něco co člověku trochu připomene hraní stolních RPG, kde se taky všechno prostě popisovalo.

          Je to trochu jako dohadování se o tom co je lepší, jestli isometrický pohled, nebo pohled za hlavou ze třetí osoby. Na každém něco je, a každý jeden člověk si prostě musí zjistit co mu víc vyhovuje.
          • napr. fallout 2 taky nemel tuny textu, imo by mela byt zlata stredni cesta. I když ted hraju taky hru kde je hodne textu a nevadí mi to, naopak: Legends of eisenwald
    • souhlas
    • Teda ještě dodám můj pohled o čem by hry měly být. Je to o vnímání, o pocitech, o nějaké představivosti, co se v herním světě děje, pokud nám to vše vytelí v tunách textu, tak hry pro mě ztrácejí přitažlivost. Ideální příklad hry je Shadow of Colossus.

      Příběhové hry musí být prostě dobré, aby mě oslovily, takže takový případ je Metal Gear či ten Torment...
      • ty asi nemas rad adventury...
      • nightborne
        Člověče, přijde mi, že si malinko protiřečíš - právě dobře napsanej text rozdmýchá představivost daleko lépe, než všechno polopaticky ukázat, nemyslíš?

        Jinak, ke hrám se skvělými texty, z hlavy mě z poslední doby napadá například Sunless Sea či Avernum.
        • Vogon
          Ano, dobře napsaný text, ten ale v těchto hrách většinou nenajdeš. Tady se vůbec neřídí pravidlem "Show, don't tell." a popíšou ti jakoukoliv blbost, což představivost naprosto umrtví. Navíc je naprosto úsměvné, že hry které mají textu minimum mají příběhy, které obsahují daleko více emocí a "rozdmýchávají představivost" daleko více, viz. Sotc, Ico, Journey, atd.
          Doporučuji přečíst tento výborný článek nazvaný Less talk more rock : http://boingboing.net/features/morerock.html
          • del0
            "Navíc je naprosto úsměvné, že hry které mají textu minimum mají příběhy, které obsahují daleko více emocí a "rozdmýchávají představivost" daleko více, viz. Sotc, Ico, Journey, atd."

            Když budu ignorovat ten tvůj výměšek, že příběh Papers Please > jakékoliv CRPG (omg), tak jediné, co je tady úsměvné, je akorát tak to, že:

            1) Uvádíš hry, které jsou špičkou "netextového" vyprávění, zatímco jaksi ignoruješ ty, které jsou špičkou textového vyprávění (Ultima, Wizardry, Albion, Dark Sun, Baldur's Gate 2, Planescape, I have no Mouth and I Must Scream, Xenogears, Outcast...).
            2) Neuvedl si jediné RPG, což je celkem fail, vzhledem k tomu, že se tady vede debata pod článkem o RPG.
            3) Magicky tady šachuješ s pojemem "emoce", jako by snad důraz na emoce ve hře znamenal automaticky kvalitní nebo hluboký příběh, což je samozřejmě nesmysl. Navíc emoce jsou dost subjektivní. To, nad čím se jeden rozpláče, může druhý považovat za patos.

            Pokud máš pocit, že hry typu Ico mají nejlepší příběhy, tak si to mysli, ale to je asi tak jediné, co můžeš dělat. I když, u tebe by mě nepřekvapilo, kdyby si to považoval za fakt. Někdo holt rád knižní styl vyprávění, někdo leporelo.
            • iSpirit
              Takže CRPG jako Torment je postaven na interakci s NPC a dlouhé četbě a já tomu nemůžu vyčítat nudný gameplay, jelikož prostě CRPR= nudný gameplay a interakce s NPC a přes to nejede vlak? Ale jdi. BTW Uncharted jsi hrál? To není žádná příběhová hitparadá(solidní béčko), takže dost špatně zvolený přiklad.

              BTW Co ten tvůj avatar? Co máš proti Dark Souls, tam je naprosto čistá hratelnost. To nemáš rád ve hrách čirou hratelnost? Pro tebe je hratelnost pouze čtení textu a interakce s NPC. Znovu a hluboce tě lituji.
            • Vogon
              Del0: Děkuji, žes mi to pěkně seřadil, tak teď ti to pěkně po řadě vysvětlím.
              1. Všechny hry, které jsi jmenoval využívají vizuální vyprávění příběhu, zamysli se občas nad tím co hraješ(Víš je důvod, proč grafici ztvárnili Bezejmenného určitým způsobem). Ale vůbec to nezvládají(Pravděpodobně kvůli tomu že hru dělal někdo jiný než ten co psal příběh), pak se stávají takové hloupé situace kdy ti hra textem zbytečně popíše to co můžeš vidět na vlastní oči, což je naprosto hrozné(je to jakoby ti v knize autor popisoval postavu pokaždé když vkročí na scénu).
              2. Už podruhé ti říkám, zahrej si jakékoliv Rpg v jazyce kterému nerozumíš a zjístíš jestli funguje i bez textu. Jinak Dark Souls, Demon's Souls, Earthbound, Final Fantasy IX¨, Legend of Zelda a Planescape Torment fungují.
              3. Ano, hry které sází na vyprávění příběhu pomocí hratelnosti poskytují hráči více emocí, jelikož je to přímo hráč kdo koná ne někdo o kom hráč jen čte, nebo ho jen pozoruje. Jako příklad si zahrej Sotc, jehož konec by jako text/cutscéna neměl ani zdaleka tak velkou váhu. SAmozřejmě je mi jasné, žes Sotc nikdy nehrál, ale jsi na něj expert.
              A ano já vím, že pro tebe je to velmi těžké pochopit, ale téměř všechno je subjektivní, tudle pohádku zkoušíš vždycky, ale nějak ti nedochází že je to všem úplně jasné(Jak už jsem jednou řekl, konstatuješ, že auta jezdí rychle a myslíš si, že jsi génius). Samozřejmě, pak se snažíš přesvědčit, že tvůj subjektivní názor, je objektivní pravda. Ty jsi prostě člověk, co nechápeIco narozdíl od crpg má jistou výhodu, a tou je to že ho může hrát každý, má nulovou jazykovou bariéru a jeho hratelnost je naprosto jednoduchá, pokud bys vzal dva lidi co v životě nehráli hru, jednomu dal aby si zahrál Ico a druhému aby si zahrál Torment, tak je pravděpodobné, že by ten co hraje Ico zažil více zábavy. A každý, kdo nežije v nostalgii, ti řekne, že Planescape Torment má nudnou hratelnost(Nudné souboje zabírají většinu herního času, takže ano, jsou centrem hratelnosti), a hra by byla lepší kdyby tam byla hratelnost jiná, nebo kdyby to byla jen interaktivní kniha. A ano můžeš srovnat hru, která vypráví jenom v textu s knihou, stejně jako bys mohl srovnat filmový soundtrack s normální hudbou.
              Chtělo by si to zjistit co je to diskuse. Je vážně vtipné, když někdo uvede argument, a ty protiargumentuješ tím, že vnímání je subjektivní(auta jezdí rychle).
            • del0
              "O těch emocích se tu vůbec nemusí diskutovat, to je prostě dané. 99% těch her co jsi napsal nedosahují ani po kolena fantasy špičce v literatuře."

              Za prvé to dané není, ledaže bys měl nějaká fakta, kterými bys to podložil, což samozřejmě nemáš a ani mít nemůžeš. Samotná emoce kvalitní story samozřejmě nezaručuje. Za druhé, srovnáváš literaturu s hrama, takže opět mimo, jako Vogon. Tady se vede debata hra versus hra. Tvrdit, že heavy textová hra je oproti netextové špatná, protože knihy jsou lepší, je totální blábol a logický klam. *7*

              "Dle mého funguje Torment dobře jako novela, herně je to pak horší. Hrál jsem jedničku BG a ani jsem ji nedohrál, tam to nefungovalo vůbec. "

              Torment je "herně" hardcore tradiční RPG, takže gameplay je POSTAVEN na interakci s NPC. Opět nesmyslná logika. Asi jako kdybych tvrdil, že Uncharted má dobrej příběh, ale nemůžu tam sbírat zkušenosti a craftit zbraně, takže je to herně slabší, protože já to chci v gameplayi u každé hry chci a považuju to za nutnost. Když to nemá, tak to má pro mě slabý gameplay. Očividně si neuvědomuješ, že každý žánr má gameplay postavený na něčem jiném. Někde kosíš potvory, někde skáčeš po plošinkách, někde řešíš puzzly, někde kecáš, někde stavíš baráky. Že má Torment slabší gameplay, protože tam třeba moc kecáš a není tam důraz na combat (což je prostě jen koncept tý hry), je možná tvoje subjektivní kritérium, ale ne fakt. *7*
            • iSpirit
              3D hry hlavně umožnují naprosto jiné proživaní emocí pro danou hru, takže není potřeba haldy většinou špatně napsaného textu, ale jak píše Vogon, občas méně znamená více viz opět Shadow of the Colossus. Jinak neříkám, že současné 3D hry zaměřené na filmovost jsou dobré.
            • Pethulla
              iSpirit: no ještě že tady máme to 3D, kteréžto je herně a dějově téměř dokonalé, co?
              Myslím, že tady nejsi jediný, kdo hodně čte a dokonce ani nebudeš jediný, který si myslí, že dobrá knížka bude dějově kvalitnější než většina herních příběhů. Na druhou stranu tvrdit o tom, že jsou to podřadná díla je úplně ulítlé. Zrovna Shadowruny jsou napsané dost dobře, nikde jsem neměl pocit, že by to měli zkrátit.
            • Inquisitor
              Tak samozřejmě nejde srovnávat knihu a cokoli jiného. Pro mě třeba dobrou knihu ještě žádný film ani hra zatim nepřekonalo :). Ten způsob vyprávění příběhu nemůže hra ani film dosáhnout.
              Spíš mi šlo o to, že čtenář je spíš zvyklý přetavit text v obraz, než nečtenář, který je zvyklý mít už všechno stvárněný předem, bez použití vlastní fantazie.
            • iSpirit
              je to přesně opačně. Ti co čtou a čtou hodně jako já, tak si uvědomují, jaké vlastně podřadná díla až na výjimky jsou izometrické hry jak herně, tak dějově( až na výjimky) a jak špatně jsou popisované, takže to vlastně nefunguje ani herně ani jako novela. Dle mého funguje Torment dobře jako novela, herně je to pak horší. Hrál jsem jedničku BG a ani jsem ji nedohrál, tam to nefungovalo vůbec.
            • Inquisitor
              Frankie: To je asi problém lidí co nečtou, nemají obrazovou představivost. Ten kdo pravidelně čte, je zvyklí si věci představovat a nemůže s tím mít problém. Navíc kdo nechce tak ty popisky postav a prostředí číst nemusí a stačí mu co vidí.
            • Tak ona už samotná premisa, že čtení textu nevyvolává představivost, je úplně mimo, když si v Shadowrun přečtu, že jsem vešel do místnosti, kde se vznáší pach cigaretového kouře a všechny oči se v tu chvíli otočí směrem k tobě, tak už to samo o sobě představy vyvolává, ve hře to při tom nevidíš, proto hráči nezbývá než si to představit, ten text je pomůcka co tě k tomu dovedede. Mín textu nerovná se větší potřeba představivosti, to je nesmysl. To by pak nejlepší román na světě měl jen prázdné stránky, nebo prázdnou stránku a uprostřed napsáno něco totálně random, třeba "tuřín" a zbytek by si čtenář musel domyslet, ačkoliv nepochybuju, že některým fanoušlům např. Dark Souls by se takový román i líbil *1*
            • iSpirit
              O těch emocích se tu vůbec nemusí diskutovat, to je prostě dané. 99% těch her co jsi napsal nedosahují ani po kolena fantasy špičce v literatuře, takže vyvolání emocí by to chtělo opravdu kvalitní fantasy novelu, nejlépe fantasy ságu, kde si zvykneš na postavy a budou ti chybět, v těchto hrách pokud někdo umře, jen zvedneš obočí, ha umřela nějaká škaredá a neosobní postava v přerenderovaném přostředí! A co jako? Natož v ICO či SotC hru prostě prožíváš úplně na jiné emoční úrovni, ta hra se prostě prožívá, dokonce se hraje, neklikáš na texty, prostě to žiješ a hraješ.
        • pleteš se. Isometrické hry mají "krásnou" vlastnost popisovat každé prd. Takže občas to dopadá, že hra vypadá jako popis zahradního substrátu, takže pro představivost místo už moc není, to literatura není ani zdaleka tak popisná.
          • tak asi si nečítal nič od Balzaca :D
            • balzac byl zadluzenej az na pudu a podepsal smlouvu, podle ktery musel doslova a do pismene romany produkovat ve velkym, to neni typickej zastupce psani s laskou *5*
  • Před 2 dny jsem hru dohrál. I když jsem si ji užil, tak bych ji dal max. 8/10. Výborný příběh, pár zajímavých misí a konečně zábavný matrix. Ale pár věcí mě tu zaskočilo.
    Oproti minulým dílům jsou protivníci tak o polovinu slabší, pořád jen běhají a hazí granáty (ty teď mají menší dmg). O vašich "spolu-runnerech" se skoro nic nedozvíte (často utínají rozhovor.. IsObel, Gobbet vás prostě vykopne z pokoje). A závěr je tak strašně jednoduchý! U závěrečného bosse jsem se ani nezapotil, v úplně posledním souboji jsem mu pod nohy vykouzlil "poison fog", vystřílel zásobníky a bylo po něm v 1 kole! Tak takhle si závěrečný souboj nepředstavuju..
    Dragonfall si 9/10 zaslouží, Hong Kong ne (i když opraví ty souboje).
    • a to tam je jeste implatnat, co haze granaty zpatky na enemaky (megneticka ruka) *5*
      • Magnetická ruka a mono bič. Parádní kombinace *3* Ten bič se mi líbil ve filmu Johnny Mnemonic
      • Jj, vybral jsem si ten upgrade a pak už je to úplná nuda. :-)
        Jediný souboj, ve kterém jsem dostal na pr*el byl ten "Fueng shui sabotage", jednoduchá mise, ale na konci na mě zaskočila parta mágu, měli štastné criticaly a sesmažili mě!
        • v Experimental Tissue Samples&Experimental Data stojis uprostred asi 20 nepratel (a je celkem znat, kdyz dostavaj pandulaci zasahy do ), kdyz posles oba sefiky do haje... ale nezkusil jsem hacknout ty draty couhajici ze zeme, mozna by to zjednodusily

          ja to hraju se 30 zivotama, a tam jsem hebnul i na ranu, kdyz mag mel critical, protoze ostatni si hazeli granaty na hlavu *5*
          • do flanked zad
  • fallanga
    Připadá mi, že je tam občas až moc textu. Ale je to lepší, než kdyby tam bylo málo textu.
    • Jack1947
      Zachvíly se budou víc hry číst než hrát...
      • nightborne
        Chlape, nic ve zlým, ale zrovna tobě by čtení docela prospělo =). Zkus to někdy =).
  • mam ukecane hry rad, ale co je moc to je moc. Zaclo mi bolet ya krkem jak jsem koukal na pravou stranu monitoru. :D
    O polovinu mene textu a je to dokonale.

    Jinak pockejte nesic, je tam jeste bugu.
    • Moje slova. Naprostý souhlas. Jako fanda série jsem byl zklamaný. Moc textu a do toho jména, která nejsou k zapamatování. Pro mě byl nejlepší Dragonfall.
  • Jack1947
    Je to lepší než dva, minulé "díly" (ted sry datadisk a díl) tedy hodnocení je zdá se ok. *3*
  • del0
    Koukám, že GGGay má záchvat. To by mohla být známka kvalitního RPG. *5*
    • Jo je to pecka, ale musí se v tom hodně číst a to dnešním děckám dá asi zabrat. Vždycky si vzpomenu na spolužačku - blondýnu - co na konci střední uměla číst jen po slabikách (a to nebyla dyslektička) a když se jí češtinářka se zhrozeným výrazem zeptala, jak je to možný, že na konci třeťáku čte jako dítě v první třídě, blondýna ji s naprosto vážným hlasem odpověděla "když já nečtu, já si jen prohlížím dámské časopisy"
  • Vcera dohrano .. parada jako oba predchozi Shadowruny ... Pribeh Dragonfall me sice chytl o malicko vic

    Matrix a hackovani lehce ozivili a uz to neni jen 100% preskinovany realny svet (hackovaci minihra, moznost probehnout bez boje), a zakladni hra je proste takova, jako byl clovek zvykly. Sneslo by to vic vedlejsich questu a trochu ozivit (vic mist i veci k prozkoumani, vic mluvicich NPC). Snad bude Director's Cut.

    Ale i tak jsem se kralovsky bavil.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit