Přejít na výpis diskuzí
Remaster prvního dílu Resident Evil vyjde příští rok na PC a konzolích
5.8.2014 | Aleš Smutný
69 příspěvků
-
tenhle dil je dle meho jeden z nejlepsich, je dobre ze nezustal jen na gamecubu
-
nejduležitější je že se vubec něco děje a někam se to pohlo a já doufam že už tím správným směrem....poslední díly RE byli o ničem,byla to jen prachsprosta chodička a střílečka která byla o ničem.....nej tituli byli od 1 až po code Veronica,naboju malo,ten spravný strach když člověk nevěděl kam vlezl a hlavně spousta logických ukolu k řešení,tohle je ten spravný RE jak má být *1*
-
Po AC na staré konzole další správa která mně celkem potěšila inu si to ted bude moc zahrát každý hlavně když to bude stejně hororové jako původní hra.
-
Remake prvního dílu na pc *3* tak to je pro mě nejlepší zpráva za poslední dobu od Capcomu, protože poslední dobou to stálo za nic
-
Já si myslím (doufám), že touhletou verzí chtějí připravit nové hráče na nový díl série, který se vrátí ke kořenům.
Snad. -
"příští rok na PC a konzolích"nieco z toho smrdi kludne by ho mohli spravit za hodinu,ale tu nieco nebude v poriadku. *5*
-
vyzera to absolutne fantasticky, genialne temne a s do kolien zrazajucou atmosferou :))) ..paci sa mi ze zachovali staticke kamery, proste vsetko ako to bolo v GC remaku, len vylepsili zvuk a grafiku :) sprava roka pre mna, neviem sa dockat, uzasne!! :)) snad dojde aj na 2ku, ktora je moja absolutna srdcovka a asi najlepsi survival horor aky som hral :)
-
No vypadá to, že na pozadí hodili upscale, takže ve hrě budou postavy detailnější, ale pozadí jen roztáhnuté na 1080p. Bude to jak pěst na oko. Silně pochybuju, že by si v Capcomu dali tu práci a znova renderovali pozadí. To vše ještě k tomu předražené. No pro někoho asi lepší než drátem do oka. Po zmrvených remasterech RE4 a Veronicy přistupuju k pozdnímu Capcomu s velkou opatrností.
-
-
na upscale to rozhodně nevypadá.
-
-
Spíše bych bral dvojku. A to zase jako budu muset hledat pásky do stroje pro ukládání?
-
-
presne tak:)) *15*
-
No rozhodne si myslim, ze to pridava na napinavosti situacie, ze mozes ulozit hru len ak mas pasku a ked mas povedzme 3 tak sa snazis aby si si ich rozlozil rozumne a ne save kazdych 5 minut. Mne by to nevadilo.
-
-
jako dalo se to s těmi páskami přežít, ale rozhodně mi víc vyhovoval systém ukládání v RE4. u pásek totiž člověk netuší, jestli nepřijde nějaký těžší boj nebo ne. při hraní se moc neví, co hráče čeká.
-
-
ale vsak o tom je survival horor..to slovko "survival" ..navyse tuto hru hral kazdy asi milionkrat, takze urcite budes vediet kde budu bosovia ;) ...nebud taky rozmazleny casual, tak ked tam bude boss a nebudes mat ulozene, tak proste skapes a ulozis si potom ...o co tu ide?
-
-
nejde o umírání, jde o to, jaký úsek hráč bude muset opakovat, čímž hra může ztratit na atmosféře, protože pokud bude muset opakovat třeba hodinu, kde ho nic extra náročného a dramatického nečeká, může se dostavit nuda. velmi obtížně se s tímto způsobem ukládání vyvažuje hratelnost. a co si vybavuju z RE2, tak pásek na ukládání bylo dost. ano, člověk zvažoval, zda uložit či neuložit, ale ve finále to bylo jedno, stejně ukládal v určitých intervalech. a to víceméně řeší ukládání z RE4, kde je taky dovoleno hru uložit jen někde. pro survival hru to bohatě stačí...
-
-
Jak říkám, záleží na přístupu hráče a jeho mamagementu s páskami, ale není v tom vidět nic, co by mělo vyloženě sr*t hratelnost. Pravdou je, že vedle pár příkladů samostatných strojů na uložení, se tak děje především v save roomů, který při svým logickým, ale ne zase moc častým umístění, a dojmovým navržení u nových pasážích hry už intuitivně nutí hráče ukládat tak či tak. Že tak někdo neudělá a pak hned skončí třeba za rohem, protože se mu nepovede obyčejnej souboj s Hunterem nebo špatně se rozhodně při řešení puzzlu a nechá sebe něčím převálcovat, a je tak tím pádem nucenej opakovat zpětně slušnej úsek a nebo rovnou celou hru, protože neuložil, je extrém, kterej se myslím při prvním hraní stane málokomu. Každej z povědomé připodělanosti a atmosféry, že nikde není jistota, kterou hra úspěšně buduje a naučí chápat, bude ukládat po každým objevu nových chodeb. A i kdyby něko prostě musel opakovat celou hru, tak ho to alespoň naučí si dávat většího majzla a přehodnotit svý jednání a konání ve hře. Ale tím si prošla řada zarytých hráčů RE. Je to ten typ hry, která umí překvapit, ale nesnaží se dávat nic zadarmo, naopak kombinuje v sobě tu výzvu a motivaci se dostat dál, i když to třeba znamená hrát úsek dokolečka a lámat si hlavu nad tím, jak pořešit nějakej puzzle.
Pořád si myslím, že tahle hra by neměla být o tom, aby někomu vyvážela jeho subjektivní dojem z hratelnosti a bourala jeho subjektivní nudu a rozhořčení nad tím, že něco sám podělal. Že mu pomůže s ukládáním a ukáže varovnej prst ve smyslu "tady se připrav, a doporučujeme uložit" jak koneckonců dělá právě RE4, kterej svým ukládáním skrz psací stroje rovnou naznačuje, že hráč tu bude čelit nějaké zásadní blbosti a děje se tak celou hru. Původní Resi tohle nedělá a je to dobře, zcela zbavuje hráče jistoty a nechává to na něm, zda zrovna teď pásek použije a uloží (ať už zbytečně nebo ne) a nebo to riskne a půjde dál, přežije a uloží na jiném vhodnějším míste. Prostě, ocitnul ses tady frajere, tak hraj jak nejlíp umíš s tím, že máš určitý možnosti, ale nikdo tě za ručičku držet nebude, naopak budeš mít klacky pod nohama. O tom původní Resi a survival horor je, na tom vyrostla jeho herní žánrová obliba. Někdo jeho mechaniky může považovat za frustraci, ale ta hratelnost, atmosféra i ty hratelnostní principy dokázaly, že je mega lidí, kteří ji přesto výrazně ocenili. Žádný zjednodušování...
-
-
-
Troufám si tvrdit, že to je právě ono. Ty máš možnost si ukládat jednak, pokud máš pásky a v závislosti na obtížnosti a hledání kolik jich vlastně máš, a jednak, zda a kdy a jak často je vůbec použiješ. To všechno je jen na tobě a s tebou se nese to rozhodnutí a následky a tím pádem i postup hrou. Že třeba nově získáš klíč od nějaký kadibudky a teď tě žene ta touha to tam ještě prohlídnout v domnění, že najdeš pár nábojů navíc nebo objevíš něco zásadního a pak si to půjdeš prostě po dlouhé době zase uložit, protože co v takové kadibudce může bejt kromě předmětů, že jo. A potom co tam vejdeš, tak na tebe nastoupí nějaká velká p*ča, která tě jedním máchnutím pošle do kytek a ty jen čumíš, co se právě stalo. Ale můj problém, neměl jsem si dělat místo v inventáři na blbiny, neměl jsem nechávat tu brokovnici s kytkama v suterénu a měl jsem dát na instinkt a prostě to uložit předtím.
Survival horor jak vyšitej, ale o tomhle by ten žánr měl bejt - nekompromisní záležitost.
-
-
-
-
Tak to jsem fakt zvědavej, s čím se vytasej. V rámci survival horroru moje nej hra vůbec. Připadá mi to ale spíš jako obrovské plácnutí do vody. Přeci jen budou muset předělat hru kompletně do 3D a to určitě odnese kvalita prostředí, nasvícení atd. Nicméně hra je v současnosti v pohodě (do)hratelná přes Dolphin emulator. Stačí si jen obstarat iso hry.
http://www.youtube.com/watch?v=xAtq7YZY9vA -
-
Podle screenshotů nic kompletně do 3D nepředělávají...
-