Přejít na výpis diskuzí
GDS 2015: Václav Blín a Adolf Lachman o grafice a animacích v Samorost 3
6.2.2016 | Redakce Games.cz
10 příspěvků
-
Šaškův nihilismus. *1*
-
Fakt vám není blbý cementovat název hry do formy neohebného invalidy. Obraty jako "...říká s odkazem na samotný počátek předprodukce Samorost 3" nebo "Ne nadarmo je vývoj Samorost 3 nejdelší v historii studia" jsou prostě děs. Nehledě na titulek, který upoutá na první pohled. Čeština by měla mít vždycky přednost před interními marketingovými pokyny.
-
To je tak těžký se po nahrání na záznam podívat a popřípadě ho upravit!? V tomhle případě zvýšit jas? Plátno není vůbec vidět. Někdy mi z vás zůstává opravdu rozum stát.
-
-
Po cca UŽ! :D 22. minutě se to zlepší. Diváci na přednášce byli pěkný vocasi, nikdo z nich na plátně pomalu nemohl nic vidět a v půlce se přijde na to, že je to moc tmavý :D. Že by někdo něco řek klidně už na začátku, kdy to bylo zjevný, to ne (klasika, on to za mě zařídí někdo jinej ;)).
Jinak si myslim, že by pro redakci Games nemusel být problém pořídit za pár kaček nějakou USB grabovací kartu a do budoucna se těmhle kinoripům ;) obloukem vyhnout a grabovat po domluvě přímo z výstupu buďto projektoru nebo rovnou toho kterýho stroje, z kterýho jede prezentace. -
-
... protože co si budem povídat, youtube je mluvících hlav plnej, tak proč nedat prostor pěkně celý prezentaci + jen audio aktuálně přednášejícího. Dyť na ty holky a kluky nemusíme snad koukat, ne? :)
-
-
Střihy přednášející/prezentace by byly fajn, zejména u takovéto přednášky, ale i tak díky
-
-
-
-
Škoda, že neni na plátně skoro nic vidět. Zrovna u téhle přednášky by to bodlo.
-
-
nemate divny monitory? nejlepsi by byly samozrejme prostrihane zabery, ale platno videt je, jenom ti pidizvici moc ne a to jasem nespravi...
-
-
Já to psal asi po čtvrthodině když tam byla úplná tma, těsně předtím, než vytáhli jas. Pak už to šlo.
-
Jj, plátno vidět je, akorát neni vidět co je na něm *1*
-
-