Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ale já chci hrát sám :(
  • Flow a s odrenyma usima mozna jeste flower byly takove zabavne hricky na par minut, ale nikdy by me nenapadlo, ze tohle slabe tema budou vyvojari zdimat jeste po deseti letech a co vic, ze jim to budou novinari zrat a hry zasypavat maximalnimi hodnocenimi a vselijakymi cenami. Journey byla naprosta sra*ka o nicem, kterou jsem po dohrani znechucene zahodil. Tahle hra trpi syndromem cisarovych satu a tak maji vsichni novinari pocit, ze tahle hra se nesmi kritizovat, protoze je krasna a ma hloubku. Krasna neni a zadnou hloubku nema. Proberte se, thatgamecompany je particka pdvodniku, kteri vam uz deset let serviruji jednu a tu samou hru, ktera navic neni vubec zabavna.
    • Ja nerikal, ze je oskliva, ale krasna taky rozhodne ne, tezi z omezene graficke palety a prostredi, tak ma v nekterych detailech propracovanou grafiku, ale jen castecne. Jinak jde spise o simulator pohybujicich se geometrickych utvaru stejne jako flow. Ta hra je spis divna, jenze ma vyhodu, ze ji predchazi reputace genialni, objevne, revolucni hry a timto prismatem ji tedy nahlizi recenzenti a nekteri hraci. Nalije-li si clovek cisteho vina, musi ve vsi uprimnosti konstatovat, ze se jedna o naprosto nezajimavou, nudnou, primitivni a kratickou hricku navic dokola opakujici totozne a jiz deset let vycpele herni schema pohybu v prostoru. Zadny jiny smysl ve hre neni, pokud ho tam aktivne nehledame a nevkladame. Jenze s takovou by mohl byt filosofickoteologickou alegorii i doom... ne ja trvam na tom, ze jenova chen je vykutaleny cinsky podvodnicek, ktery misto kopii iphonu a skodovek vyrabi stupidni hricku, a novinari mu zobou z ruky a cpou mu dalsi a dalsi ceny...
      • Jak říkáš. S takovou alegorií by mohlo jít o Doom. A říkáš to naprosto přesně. Doom či Wolfensteini jsou pouze o hráčovém pohybu po prostoru a nesmyslném a téměř nekončícím zabíjením tupých AIček. Jde vlastně o primitivní a zbytečně dlouhou hříčkou, která opakuje totožné. Jediným smyslem je pak asi příběh, který by se dal odvyprávět během minuty.
        Raději si zahraju hodinovou hru, která mě zaplní emocemi, než 10 hodin řezat AIčka, hru odinstalovat a zapomenout.
        • Hmm. Nějak sem si nevšiml, že by byl Doom zapomenut. Naopak, je to jedna z největších herních legend, který se zapsaly do historie. Po Journey za 20 let neštěkne pes. Možná to bude tím, že hry jsou o primárně hratelnosti a ne o pseudouměleckém zážitku.
          • Doom není zapomenut, protože byl první svého žánru, myslíš, že to jinak byla dobrá hra a dneska kdyby vyšla v té podobě jako kdysi (klidně i s moderní grafikou), že by to někdo hrál? Dneska musíš mít ve hře co nejvíc super cool efektů, krve a výbuchů, aby se to hrálo.
            • Pominu-li fakt, že Doom nebyl první svého žánru, tak když se podívám na solidní úspěch novýho Dooma a Brutal Doom modu, kterej se neustále vylepšuje a hraje, tak ano, nemáš pravdu. Kouzlo není v grafice, ale v čisté akční hratelnosti a odlišnosti od většiny fps (item pickupy, tuny potvor, secrety, rychlý tempo/pohyb, arkádovitost...).
        • Já hrál všechny hry od thatgame (zakoupeny v bundlu s Journey) a všechny jsou krátké, na jedno brdo a nevěřím tomu, že v někom vyvolávají jakékoli emoce. Problém je, že člověk hru zapíná už s tím, jaká pověst ji předchází a snaží se nepřipustit si, že se jedná o neustálý derivát téže primitivní hříčky, navíc krátký a nudný. Ta hra žádné emoce nevytváří, resp. vytváří jich stejně asi jako hezký spořič obrazovky. Journey rozhodně není cestou (!kvalitní humor!), kterou by se měli vývojáři ubírat, bohužel novináři a někteří "odborníci" je v ní naopak utvrzují tím, že hře udílejí absurdně vysoká hodnocení a různé ceny. Zrovna Doom je hrou nesrovnatelně nápaditější, hratelnější a trvanlivější než Journey. Journey je jen plesnivý lapač cen, který se snaží vypadat jako něco, čím vůbec není a to je největší sviňárna a podvod.
    • to zni velice presvedcive od nekoho kdo si zvoli nick Hovnousek *3*
    • Argumenty máte zajímavé. Někteří lidé v Journey ale skutečně našli něco, co pro ně mělo význam. Já sám to nikdy nehrál, ale jen proto, že nějaká hra není můj šálek kávy, nemusím všechny, pro než upřímně význam měla, označit za povrchní snoby.

      A upřímně, z estetického hlediska mi rozhodně ošklivá nepřijde, ač jsem viděl jen trailer.

      Tohle (Sky) mi ale zatím přijde zbytečné. Podobně jako ABZÛ, myslím si, že tisíce klonů Journey leda stáhnou dolů, protože si člověk hru už tolik nevychutná, když si před ní zahraje dvacet stejných. A může být sebelepší.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit