Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Doporučuji mrknout "ARMA 3 Laws of War DLC MINI-CAMPAIGN REVIEW!": https://www.youtube.com/watch?v=0e4EX7es7E0
  • Mně to příjde už jako trolling ty jejich DLC... Nejdřív motokáry a teď tohle? Fakt bych chtěl být přítomen na jejich poradě, kde došli k závěru, že právě to, co Arma potřebuje, jsou humanitární mise. Jejich politika je asi taková, že oni budou dělat kraviny a ty důležité věci ať si hezky udělá komunita sama...
    • Náhodou si myslím, že Arma je mimo dokumentární film na který se nikdo koukat nebude jediný místo, kde tohle DLC sedí jak zadek na hrnec.
    • Nejdřív motokáry? Myslíš jako na jaře 2014? A pak Marksman, Helicopters, Jets, .. blíží se Tactops a pak Tanks.... jedno netradiční DLC zaměřené trochu jinak si tahle série rozhodně zaslouží. Obzvlášť, když ta minikampaň se konečně snaží předat o něco víc než jen autentický dojem z přestřelek v dalším boji proti okupantům.
      • Shaker
        jojo, neni nad to si uctovat 10 ecek za tri pridany zbrane atd atd
        • Coffin.Corner
          To je strašný, účtovat si takový ceny za něco, bez čeho se lidi neobejdou a musej si to koupit, že?
          • Shaker
            Tak ja to teda vysvetlim... Vzhledem k tomu, ze Arma 3 singl se hrat neda kuli tuposti AI, je clovek, co z ty hry nechce zmagorit nucenej hrat multiplayer. Ja se bez tech DLC v pohode obejdu, spis me otravuje, ze kdyz lootnu na serveru nejakou bednu, je v ni dlc bordel, kterej nemuzu pouzit... Pro priklad ve Vietcongu jsi mohl sbirat zbrane padlych hracu, at byly z originalu nebo z datadisku Fist Alphy, ale nemohl sis je sam navolit v loadoutu.

            Je mi jasny, ze ty zbrane, vrtulniky, letadla, motokary a dalsi blbiny do hry jsou spis takovej bonus k patchi hratelnostnimu, jenze se to nejak musi obalit, protoze za patche se prece neplati... viz moznost strileni s oporou, z aut a podobne. Jenze... tyhle patche jsou vzdycky udelany tak nejak napul, takze je to sice hezky do traileru, ale v realu je to k nicemu, protoze uhel strileni z aut je malej a milion dalsich drobnosti.

            A na zaver bych jeste rad dodal chleba namazanej ho... ne... Na zaver bych rad dodal, ze ac bych asi mel bejt vlastenec a za Armu jako takovou byt rad, tak nemuzu jednak kvuli pristupu BI ke hre samotny a mimo jine kvuli DayZ standalone cash grab.
            • BI krome toho ze dela background pro mody taky na Arme 3 porad pracuje. A tim rozhodne nemyslim jenom DLC a asi se nebudes divit kdyz ti reknu ze kdyz pracujes na hre 4 roky od vydani (dneska je vyroci) tak nekdo ten vyvoj musi zaplatit.
              U podobne zamerenych her jako napr. novej IL2, Rise of Flight, DCS apod. to proste funguje tak, ze nasledny vyvoj po vydani se plati z prijmu za postupne vydavany dalsi obsah a i diky tomu takovou hru pak muzes hrat doslova roky po tom co vysla a porad tam najit tam neco novyho a zajimavyho.
            • Shaker
              S tim i vetsinou souhlasim, az na to, ze moderi casto dokazou animace a jejich vyuziti udelat sami daleko lip. Kecal bych, kdybych rekl, ze zrovna opreni o sutr jzem videl, ale treba v arme 2 preskakovani plotu, nekdy i s kotoulem a spousta dalsich animaci...

              Kdyby BI prodavalo armu jen jako playground s tim, at si to kazdej dodela, tak nemam nic proti, ale ze to berou jako plnohodnotnou hru, to mi pije krev
            • Už od původní Operace Flashpoint platilo že úspěch série stojí a padá s mody. A mody právě tyhle přidané funkce, na první pohled vypadající jako blbosti, dost masivně využívají a stavějí na nich. To umožňuje nejlepší možný zážitek ze hry (MP v sehrané partě v těžce modifikované hře - obvykle jediná zbraň, vozidlo, část uniformy ani ostrov není původní Arma3 vanilla) prožít bez jediného placeného DLC (snad kromě velkého DLC Apex, který obsahuje mj. novou mapu). BI to ví, a nic proti tomu nedělá, i když by mohla celkem jednoduše použít mechanismy které by nutily tyhle skalní hráče placená DLC kupovat - takže díky za to.

              A navíc třeba to opření zbraně rozhodně není k ničemu - pro rozumné použití kulometu nebo odstřelovačky je to naopak víceméně nutnost, zvlášť s ACE modem upravujícím balistiku. A zdaleka nejzásadnější DLC- Zeus - je zadarmo.
          • Se dávno divim že firmy vyrábějící hajzlpapír nedělaj kartel a nezvednou cenu papíru do takových výšin, že se z toho p/*erem.
        • ono to atd atd co k tomu patří je často rozhodující, zda si to DLC koupit nebo ne.
  • MickeyMutant
    Přivítal bych spíš DLC, které by herní mapu konvertovalo do nějaké existující lokace. Takhle to válčení sice může být celkem zábavné, ale představte si, jakou by získalo atmosféru a náboj, kdyby se odehrávalo na skutečném ostrově. Třeba někde v Řecku.
    • Johnny
      trošku otřepaný sarkazmus xD
    • Humoristo ..... *1*
      Ale pravdu máš v tom , že ARMA trpí na nedostatek prostředí (ostrovů) už od počátku . Jeden, dva, max tři a nástroje nevydají a nevydají .....
      • Stáhni si CUP terény. Máš tam celkově přes 20 map, hraných víc než původní mapy. :D
      • Jaký nástroje bys chtěl vydat?
      • Přitom ostrovy jsme si upravovat mohli už v Transport Tycoonu i Sim City ;)
        • A co modifikace?
          • :) Právě ... nic moc
    • By to tam museli jet pořádně nafotit, aby to bylo fakt podle pravdy, ale Řekové jsou otevřený a srdečný národ, těm by to jistě nevadilo, připili by si Ouzem a zatančili na melodii z filmu Řek Zorba
      • MickeyMutant
        Proč by jim to mělo proboha vadit? Vždyť by to byla úžasná reklama. Spousta fanoušků by se chtěla jet podívat do míst, kde se odehrává jejich oblíbená hra. Z toho by místní měli prospěch - vodili by třeba turisty po místech, které hra ztvárňuje, aby si všechno pořádně nafotili a mohli se chlubit kámošům na Facebooku. Lehce vydělaná eura by pak posílali bankám do Německa na umoření dluhu. Win-win.
  • ARMA 3 je celá jedno velké DLC , které živí vývojáře už delší dobu . No neberte to, když konkurence spí :/ . Ale tak či onak , tenhle dílek skládačky mi nepřijde tak atraktivní ani když přispěji na neziskovky .
    • Ta smutná část je, že ta kampaň co přidává tohle dlc je opravdu dobrá. Ale každý je holt kritik....
    • Hold někdo není na takovéhle hry. Přitom, v tom najdeš v základu víc obsahu, než kolik nabízí jiné střílečky. :D
  • To je stejně zvláštní firma. Nemají konkurenci v daném typu her a tak si dovolí mít ten jejich historický engine který je 869x modifikovaný a přitom má stále stejné nedostatky.

    Animace, fyzika vozidel atd.... Se divím, že to těm hráčům nevadí. Mě to vadilo hodně. Zrovna fyziku bych čekal supr u takového typu her.
    • Ahoj bobe, tak co, jakej byl první tejden ve škole? Zbili tě zase spolužáci o přestávce na WC? Učíte se už něco zajímavého?
      • Shaker
        Tady bob je muj spoluzak, pomalu se zaciname ucit zlomky a vyjmenovany slova, ale o BI uz jsme se ucili davno, ze jejich polotovary jsou dlouhodobe spis k nasrani...
  • Vzdyt v Arme zadni civilisti nejsou.
    • Přesně žádný civilisté. Vůbec jsem na skóre nenahrabal už půl tisíce civilů. :D To je jenom iluze. :D
    • Přesně všechno jsou to jen potenciální terče ;)
  • MickeyMutant
    "Dron umí také odjišťovat miny, což je další klíčový prvek DLC… budete odjišťovat miny…"

    Dron umí čistit území od min, umí odminovat. Kdybys ty nebo dron odjišťoval minu, tak bys naopak odstranil všechny zabezpečovací prvky a připravoval ji k činnosti, tedy výbuchu po aktivaci nepřítelem.
    • bukrr
      Jak jinak se chceš zbavit nadměrných zásob min?
    • Najdřív bezpečně položit miny a pak je odjistit dronem. Takové správně humanitární.
      • Coffin.Corner
        A dron se bude jmenovat Princezna Diana.
        • Spíš Dáša a bude shazovat slepou minici. Boj může pokračovat, nikomu se alespoň nic nestane.
  • to se bude hodit do Arma Life

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit