Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Teleportace je nepříjemná a kazí zážitek ze hry a DOOM tak o tom není pochyb. Hrál jsem Arizona sunshine a tam mě teleportace tak vadila že kdyby to nešlo přepnout do normálního pohybu tak jsem to ukončil .
  • Tohle nemůže fungovat. Jak v tom videu u DOOMa byl ten "úkrok" tak je to tak na šavli, protože to mozek nepobere, protože mozek ví, že se tělo nehýbe.

    VR je supr pro závody, letadla a pod. kde sedíte. S tím nemá mozek problém. A co se týče FPS, tak mne osobně se na PS4 VR dělalo špatně jen z toho, když jsem se podíval na tělo-nohy, které ve hře chyběli a mozek to opět nepobere a udělá se Vám šoufl. Tohle je třeba pěkně vyřešení v EVE: Valkýře, kde 1) sedíte v kokpitu 2) máte virtuální tělo kdy při pohybu Vaší hlavou se odpovídajícím způsobem naklání i virtuální tělo ve hře.

    Takže shrnutí. Snaha Fallout 4 do VR, a Doom dobrá, avšak nápad je totální blbost. To radší měli udělat ze světa Fallout 4 nějakej spin-of post apo závodů v autech, nebo jiných strojích. A místo Dooma radši Carmagedon :D
  • Okrem samotnych problemov pri vyvoji VR hier teraz sa ukazal este jeden - docela blbo sa to prezentuje. Tazko na youtube vo videu ukazu samotne VR a pocit z neho.
  • bukrr
    Jsem zvědav, jak se poperou s rychlostí samotný akce. V normální verzi kolikrát i na normální obtížnost znamenalo zastavení smrt. Ale aspoň jsem dostal odpověď na mojí otázku "Jak by mohl být Doom ještě větší nářez?"
  • niemand
    Je vidět, že si asi nikdy nezkoušel VR (tohle je reakce na příspěvek od bbb, špatně jsem to naklikal a nevytvořil reakci :D). On ten systém teleportace je totiž asi jedinej, ze kterého se nedělá člověku blbě. Většinou je možnost si vybrat z více možností pohybu, ale já osobně jsem vždycky skončil u teleportace.

    Často lze vybírat z možností např. pobyb směrem, kam se člověk dívá (a u toho držet tlačítko na controlleru); pobyb směrem, kam se ukazuje controllerem (taktéž při držení tlačítka), potom tam je teleportace a ještě jeden nebo dva (záleží na hře, ne každá má tyhle věci na výběr).

    Každopádně ten pohyb teleportem se zdá být na nic, ale u MP her to neni problém. Protože i když se teleportuješ, tak tvá herní postava normálně běží. Neni to tak, že když jsi uprostřed přestřelky a portneš se za roh, tak by ostatním zmizel "panáček" před očima a nemohli střílet, tak to není, ten panák prostě normálně zaběhne za roh. Má to své výhody i nevýhody ale je fakt, že bych taky uvítal nějakou trošku lepší možnost pohybu.

    Čekám co budou umět Vive Trackery, s těmi by možná šlo vymyslet jiné možnosti a možná i přirozenější. Protože je sice hezký, že se ve hře můžu pohybovat držením tlačítka a hýbáním controlleru, jenže pro mozek je to takový jako když si dáš 10 piv (jasně, někdo jich zvládne 10 aniž by to na něm bylo znát, je to jen příklad :D ), prostě se hýbeš ale nohy stojí na místě a to vyvolává strašně divný pocity, ani ne tak zvracení, těžko se to popisuje, ale uplně dobrý to neni ani když jsem se snažil vydržet to co nejdéle s úmyslem zvyknout si.

    Takže jsem rád, že je vždycky možnost pohybu teleportací, ale určitě existují i jiní, kteří ho nevyužívají a pokud někdo dělá "větší" / "lepší" hru, určitě by neměla chybět možnost výběru pohybu, což u Dooma či Falloutu beru jako samozřejmost.
    • Jo souhlasím. V práci jsem celkem testoval PS4 VR. Osobně si myslím že VR hry kde chodíte, nemůžou fungovat ...když už z toho člověku není vyloženě špatně, tak má min. nepříjemě divnej pocit.

      VR je supr na závodní hry a vše kde se sedí a nechodí. (pokud u toho nechcete stát:) Dofám že nový Ace combat bude i pro PS4 VR!
    • s normálním pohybem (klasicky joystickem na ovladači, levý pohyb a strafe, pravý otáčení pokud je třeba) jsem hrál na oculus + touch serious sam second encounter a doom 3 bfg (oboje tak hoďku a něco v kuse) a super, blbě se mi nedělalo. na druhou stranu třeba ethana cartera jsem šel po 20 minutách trochu rozdýchávat :-) (ale ve VR to vypadá skvěle)

      rozhodně souhlas aby dávali obě možnosti, každý to snáší jinak tak ať si to bez kýblu užije co nejvíc lidí *1*
    • Hry na VR jsou holt jeste v plenkach, takze to ve finale takovy terno neni, krom prvotnich 'wow' momentu. Pak je tu jeste problem, ze gameplay design ma pod VR silne omezene moznosti.
      • niemand
        Taky jsem se bál toho, abych si to na základě "wow" momentu nekoupil a pak nelitoval, ale je to už skoro půl roku, co mám Vive doma a krom krátkého období, kdy jsem se připravoval na zkoušku z angliny, jsem hrál a hraju denně. Celkově to beru jen jako drahou periferii k pc, jako někdo koupí dražší volant od Fanatecu, já si pořídil Vive. Mě to baví, ale protože po nehodě na motorce (na reálné, ne virtuální :D ) mám problémy se zády, tak nevydržim hrát déle, než 2 hodiny v kuse, ale abych řekl pravdu, ty dvě hodiny někdy uplně stačí, když člověk hraje střílečku po netu, tak se pořád krčit a otáčet... neni to jako CSko no :D
  • Hlavne nechapu jak muzou delat hru pro vr system a nepocitat s vydanim pro psvr.
    • Jednoduse proto, ze 15fps na oko by nebylo uplne ocim/mozku prospesne ;)
      • Tak si holt snizis rozliseni. Z dalky to stejne nepoznas. ;D
  • Ten system teleportace je hroznej nechapu že ho někdo dobrovolně použije do své "velke" hry...
  • Kompost
    meh

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit