Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Celkem hodně zabugovaná hra a nevybalancovaná.
  • Me to pripada jako kopie Star Trek: Starfleet command s vice lodmi
  • si robite prcu s tou reklamou, nie?? Vypnem si AdBlock ked ste tak vyplakavali a teraz sa mi zobrazi nejaka retardovana rodina na celu obrazovku a neda sa to ani zavriet.. stale sa zobrazuje znova (tipujem ze zdovodu mouse over baner) *16* *16* *16* *16* *16* *16* *16* *16*
  • Určitě bych to nekupoval. Ta hra je od Tindalos Interactive, který mají na kontě dvě hry (Stellar Impact 37%, Etherium 40%) obě dvě hry předčasně opustili a zustali nedodělané, naslibovali hory doly i s horníkama a skutek utek. Vážně bych se divil kdyby tohle dopadlo jinak. Já osobně bych jim nedal ani korunu.
    • Tohle uz nemusi nijak dopadat, uz to dopadlo a dopadlo to dobre. Hra je hotova a tak jak je je dobra. Cokoliv navic bude jen bonus.
      • Dodělaná zdaleka není. Správně by měla být v betě dle mého názoru. Navíc nemá cenu 40€ za kterou to prodávají na Steamu... Lodě jsou všech frakcí na jedno brdo. Jen s vyšší třídou lodí se zvětšuje model lodi.
  • Nesouhlasím s názorem že schopnosti hráč musel pracně naklikávat během boje např vypouštění torpéd. Všechny schopnosti jdou nastavit na auto pravým tlačítkem myši. U torpéd to bylo ošemetné ale byla šance i že se loď automaticky trefila docela velká. Za celou kampaň jsem nepoužil zpomalení času. Nebylo potřeba a navíc nesnáším.*16* Kampaň mě bavila jediné co jsem neměl rád byli generické mise získej data.
    • ja tu recenzi nečetl to tam vážne píše jako zápor? a co by pak chtel v te hre delat
  • Nebylo by super mit strategii jako homeworld v 3d a meli by jste tam takovehle lode? Ze battleship by tam mel taky podobne aktivni ability.
  • Vypada to krasne, ale muze mi nekdo vysvetlit, proc maji ty lode "dno" vsechny stejnym smerem? Podle screenshotu to vypada, ze jsou to defacto atmosfericke vzducholode - nektera vys, nektera niz, ale stejne orientovany. Neni mozno zautocit at uz celni, nebo bocni strelbou na "dno" lode?
    A nerikejte mi, ze je tam mor vsech vesmirnych her - omezena maximalni rychlost lodi a stihacek? To uz je k placi. A ted nemyslim omezeni relativitou.
    • Nejak jsem nepochopil na co se ptas. Je to 2d (lodemi muzes pohybovat jen po dvou osach). 3d vesmir v homeworldu byl sice fajn ale nejaka zasadni pridana hodnota pro hratelnost z toho nebyla.
      Co myslis omezeni max rychlosti? Nektere lode se pohybuji rychleji jine pomaleji, to chces aby se pohybovali rychlosti svetla?
      • Rychlost svetla je nedosazitelna, ale v prijmeme-li pravidla tohoto sveta, kdy vsechny lode vyjdavsi z warpu na danem miste maji nejakou nenulovou pocatecni rychlost, tak budto touto rychlosti pokracuji po bojisti, nebo maji motory a diky nim zrychluji bez omezeni stale dal a dal a lisi se jen zrychleni, nikoli maximalka.
        • Tady ovšem nepřejímáš pravidla světa, ale stylizované stolní hry, to je jako pozastavat se nad logikou člověče nezlob se
    • neznám W40K universe a ani se s ním nehodlám seznamovat, ale můj názor: tato hra vychází z deskové hry, kde pohybuješ namalovanýma plastovýma figurkama po 2D mapě. Takže i tato hra je 2D, proto jsou ty lodě ploché a orientované jen v rovině.

      Diskutovat tady o relativitě asi nemá smysl. Nejspíš ale ve W40K mají umělou gravitaci, jinak by ty lodě byly válcově symetrické a gravitace by se vyráběla pomocí rotace.
  • corfer
    Co mě opravdu s*re je, že chlapci si hrají na novináře a nejsou schopni ani skloňovat slova. Že hra nabízí úžasnou singleplayer kampaň mě ani tak neuráží, ale když borci berou zahraniční jména a u nich skloňují buď jen křestní jméno nebo jen příjmení, to už mi fakt masakruje uši a s*re mi o to víc, že takový Pavel Dobrovský se nejednou chvástá, jak si tohle a tamto vyhledal, přesto není schopen poučit sám sebe a kolegy o tom, že v češtině se skutečně všechna jména skloňují. Naštěstí videoobsah jako takový opravdu stojí zato, jinak je server Games přehlídkou diletantství, které se prolíná skrz celou českou videoherní žurnalistiku... Jste super – jako amatéři a nadšenci... Tak si, pěkně prosím, nehrajte na novináře, nebo se opravdu vzdělejte v oboru...
    • OPenetrator
      Tady dneska někomu došly tampony v nejméně vhodnou chvíli.
      • corfer
        Aspoň jsi jedinej, kterej měl koule něco napsat, byť ubohost na druhou, a neklikáš jako i*iot na čudlík.:D
      • corfer
        Nebo přinesl konstruktivní kritiku a hlupák se vysmívá... Prober se...
  • Odkdy je tohle rts zanr?
    • Proč by nebyl? Strategie v real-time času to je...
      • ale z toho co jsem pochopil, tak tam ovládáš jen 3-4 lodičky, ne? Žádné velké bitvy se tam nekonají. Takže spíš než strategie je to taktická hra. Máš tam nějakou základnu, kde buduješ budovy, sbíráš zdroje, stavíš jednotky atd? Nic takového jsem na videu neviděl.
        • Veskoslav
          A ve strategii nehraješ takticky? Asi tě baví ze sebe dělat pořád pitomce. Mimoto lodiček klidně můžeš mít i 20, to už pak je strategie? Protože DoW II taktéž nabízí ovládání čtyř družstev v kampani. Takže dle tvé logiky to taky nebude RTS.

          Mimochodem tvá definice RTS je vyloženě směšná. Mimoto základnu máš, suroviny "těžíš", lodě dokupuješ a stavíš nové v loděnicích. Takže to defacto splňuje tu tvoji pokřivenou definici RTS.
          • Dow 2 kampan opravdu neni rts a dalo by se diskutovat jestli je rts i multiplayer.
          • samozřejmě jsi mimo
            https://en.wikipedia.org/wiki/Real-time_tactics

            It is differentiated from real-time strategy gameplay by the lack of classic resource micromanagement and base or unit building, as well as the greater importance of individual units and a focus on complex battlefield tactics
            • Je to hnup
        • A to, co popisuješ, rozhodně nejsou požadavky na RTS - jsou to jen nějaké tvé osobní názory na to, co by RTS měla obsahovat a všem ostatním jsou tedy u zadního tělesného otvoru.
          • Je to spíš rtt, ale neni to nakonec jedno?
            • Veskoslav
              Jo to vím:) To neber něco jako výtku, ale spousta lidí právě nezná RTT z pojmu RTS jako her, ale jako odezvu servrů:) Navíc poslední dobou RTT bylo mnohdy více vidět než klasické RTS.
            • To jsem nevěděl, zajímavý fakt, ačkoliv nepříliš související s tématem. Každopádně real time tactics je regulerní herní žánr
            • Veskoslav
              Víš, že zkratka RTT znamená round-trip time?:) A nebo spíše to znáš pod pojmem ping time:)
        • Jsou boje real-time? Jsou. Je to strategie? Je. Tedy je to (překvapivě) - rts.

          Lodí ovládáš tolik podle toho, jaký je strop bodů pro danou misi/duel a co si za ty body do boje vezmeš. Můžou to být 2 lodě, ale taky třeba 10.
          • "Jsou boje real-time? Jsou. Je to strategie? Je. Tedy je to (překvapivě) - rts"

            Doporučuju nastudovat základní rozdíly mezi taktikou a strategií.
  • Na rohu ulice vrah o morálce káže

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit