Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Německo mělo dobrý a úspěšný vzdělávací systém..... A byly z toho dvě války.

    Rusko bylo negramotné, tak to soudruzi změnili.....a vydržel jim socialismus sedmdesát let.

    Většina diktátorů má (měla) kvalitní vzdělání.

    Trochu o významu vzdělávání začínám pochybovat.....



  • NEOMEZENÝ ZDROJ INFORMACÍ, KTERÝ MAJÍ MLADÍ LIDÉ DNES

    dává možnost, aby si vytvořily nezávislý a realitě odpovídající úsudek

    o světě, ve kterém žijí - a je na nich, zda a jak s tím naloží!

    A nikdo nemá právo jim nařizovat a určovat, jak mají myslet!

    • nikdo nikomu nic nenařizuje, to byla doména komoušů a nacistů.
      • KIMCID

        :D :D :D :D

        https://www.youtube.com/watch?v=Vpja03gKZyg&t=15s

  • ....myslím, že můžeme být rádi, že žijeme už 30 let v demokratické  zemi," uvedl Hřib

    Na závěr zdůraznil, že i totalitní režimy se označovaly za demokratické, a tak je důležité mít na paměti, že opravdovou svobodu a demokracii by měli lidé chránit.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Vaše vlastní slova pane Hřibe. TAK SI JE DOBŘE UVĚDOMTE, CO ŘÍKÁTE....

    Demokracie je vláda Lidu tedy systém kde lidé mají kontrolu nad svými reprezentanty stejně jako když si majitel domu najme například svého správce. Majitel domu musí mít možnost svého správce kontrolovat a případně jeho špatné rozhodnutí zablokovat aby se nemohlo stát že po čtyřech letech neomezené moci správce, je majitel bez domu na dlažbě protože správce s imunitou jeho dům nechal zbourat nebo podvodně prodal a zisk si nechal. Zatím jenom s Demokracií koketujeme, ve skutečnosti máme totalitní Stranokracii tedy vládu malých soukromých zájmových skupin například strana lupičů, pardon pirátů....

    • Demokracii máme, svobodně si volíme své zástupce, jenomže máme málo OBČANŮ, stále je tady velký počet nezodpovědných OVCANŮ, vychovaných komunismem.

      Těm ovcanům stačí dát koblihu a slíbit, že bude líp a s bekotem jdou volit toho rádoby majitele státu, který ho chce řídit jako (svůj) podnik. A nebo volí samuraje, který jim slíbí, že budou o všem rozhodovat v referendu. A když nebudou vědět jak rozhodnout, protože jim k tomu chybí znalosti, informace a čas hledat to optimální řešení, tak ON jim řekne jak mají rozhodnout.

      Takže koho si volíme k obrazu svému...

      Stačí se podívat do parlamentu, do vlády nebo na hrad...😯

      • Musíme tě kamaráde pochválit, že ses dobře naučil pár sice nesmyslných a dávno vyvrácených, nicméně svých oblíbených frází jako demokracie, ovčané, kobliha. Nicméně neměl bys ustrnout se svém  vývoji a rozšířit svou intelektuální kapacitu o něco nového navrhuji jednoduchá hesla typu "Míla má mámu. Máma mele maso". A rovněž by měl pan učitel stimulovat ve vaší třídě stimulovat vyšší mozkové funkce alespoň jednoduchým sčítáním a odečítáním do deseti. 😯

        • Realisto, děkuji, že mě považuješ za kamaráda. 🙂 A i když máme mnohdy rozdílné názory,ctím Tvé právo mít vlastní názor, i když se liší od mého. 🙂

          • To je hezké od tebe že ctíš můj názor. Ale daleko víc bych ocenil kdybys pod mé příspěvky netapetoval své stokrát vyvrácené stupidní agitky. Jako já ti je neberu, klidně si je hlásej, třeba se postav doprostřed náměstí a vykřikuj je, je mi to jedno, jen s nimi neobtěžuj mne. Nudí mne to. Přijď až z tebe vypadne něco inteligentního a duchaplného...což ovšem jak tě znám, skutečně nehrozí....😉

  • V zásadě ano pane primátore, ale má jít o vzdělávání na základě reálného myšlení ne experimentů, kterých jsme svědky dneska. 

    Kdo je nositelem vzdělanosti dneska? Profesoři Putnové a jemu podobní na UK v Praze? Nebo zdecimované učitelky, které se nechají šikanovat patnáctiletými agresivními vypatlanci?

    No, s tím co máme dneska na frontě vzdělanosti tedy nevím. A není to výhradně o penězích.  

  • Mnoho mladých lidí není schopno vlastního realistického úsudku, proto se tito mladí lidé stávají snadnou kořistí mádlovsko-issovských agitátorů a podobných demagogů.
  • "Náš národ potřebuje vnitřně svobodné, silné a naděje plné jedince, kterých se nám dnes žalostně nedostává"

    V Zemích Koruny České byla vždy vysoká vzdělanost. Vzdělání, um, to se považovalo za nejvyšší hodnoty. Jenomže vzdělání vede k samostatnosti a nezávislosti a to komunisti nemohli potřebovat. Proto ze svobodných občanů dělali nesamostatné bezprávné otroky.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit