Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • O úrovni průzkumu svědčí zmatenost autorů:
    Na obrázku s titulkem "Jaká média používají vyučující a žáci v rámci elektronické komunikace?" jsou uvedeny tyto možnosti:
    ---
    "e-mail"; "mobilní telefon"; "Facebook"; "Skype, Messenger, Chat"; "Instagram"; "Twitter"; "Jiné"
    ---
    Kategorie "mobilní telefon" tam jasně nepatří.
  • Učitel, který čerpá látku z bolševické propagandy nepatří ani k prasatům, natož k dětem. Stejně ti parchanti nebyli nikdy nic jiného než prodejný povl.
  • "Celkem 72 % vyučujících mediální výchovy neabsolvovalo žádné mediálně-vzdělávací školení." O jakém školení je řeč? Kdo by jej prováděl? Odkud by byly zdroje pro školení? Kde je nějaká normy pravdy?
    Atd., atd., jenom samé otázky a žádné odpovědi. Hloupost, jaképak školení. Vzdělaní učitelé sledují dění doma i ve světě a jistě si umí vytvořit objektivní obraz, který mají podávat žákům. Ale jak odstranit "politickou zaujatost" učitelů, kteří věří jisté ideologii především strany, kterou volí ve volbách? Pouze zdravý selský rozum a odpolitizování svého duchovna je zárukou, že kantoři budou podávat žákům správné informace, a že především je povedou k tomu, aby byli schopní sami správně uvažovat a posuzovat negativní i pozitivní dění. Žádné školení tyto vlastnosti nenahradí.
    • Soudruhu, kde žiješ ?
    • Nejvíce na školách chybi kritické myšlení. Naučit se vyhodnocovat informace a umet rozlišit relevantní informace od manipulace.

      Bohužel kdyby tohle žáci znali, začal by být akutni nedostatek učitelu a učitelek.

      Neznám nikoho kdo by vyargumentoval, že čas strávený v hodině na ZŠ je efektivne využity čas pro vzdělávání, natož výchovu. Na indoktrinaci by to mohlo stacit, ale na výchovu? Sami se podívejte jaké máme metody výchovy děti, a zkuste si představit jaké výchovné metody a jak lze používat na 24 individuálních žáků souběžně jedním vychovatelem/ucitelem! Navíc žáků z různým intelektem, rodinným zázemím, sociální skupinou, zkušenostmi, povahou, naladovosti a psychicky stavem.
      Takže jaké že to metody výchovy máme?
  • A proč by se tohle měly děti učit? Média jsou přece špinavá propaganda, špinavá politika patřící špinavých politikům. Hnus! *12* *16* *12*
  • Někdo rozhodl, že je malým dětem potřeba vymývat mozek, aby byly tvárnější a "sjednocení", co se týká názorů na to, co je "dobro" pro všechny. Komouš byl hadr, fakt....:-(
  • pokud se do popředí směle derou takoví Jéglové nebo Fendrichové. Profesionální demagogové, kteří za peníze napíší cokoliv. A běžný tisk se pak stává slátaninou výkřiků dvou největších řváčů.
    • Horší jsou takoví konfidenti StB MANové, Burešové, Falberové a zakrslí fašisti OkatéMůry. A k tomu fašističtí bijci, kteří by pomocí pendreku "vysvětlili" co se smí dělat a říkat. A stádo p.tomců, kteří je volí, za koblihu a pár keců.
  • Naše média, ČT, ČR a většina tisku mají takovou pověst, jakou si sami vytvořily.
    • Jakou?? *1*
  • To jsou keci, co nám to autor podsouvá ČT důvěřuje jenom pár pomatenců

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit