Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • aztli

    To, co se zde popisuje, kvůli okolnosti, aby nenastalo tunelové vidění, lze realizovat jen u dlouhých tunelů. Ovšem u tunelu podél Vltavy v Praze, kde řeka v minulosti měla svá ramena i stranou, kde nejsou již k vidění, je záležitost čistě geologická a geometrická, již kvůli výjezdům z tunelu a sjezdům do tunelu.

    Dále, tak třeba Na Malovance do Patočkovy ulice sice je opravdu u výjezdu oblouk, ale ne přímo kvůli zamezení tunelovému vidění, ale proto, že je nutno "vyfárat" na povrch a to představuje jisté převýšení, které je nutno překonat jistým sklonem a to lze například zařídit prodloužením pomocí oblouků a navíc se tam sbíhají tunely dva a tak z podstaty věci je nutno učinit následující, buď jeden udělat jako průběžný a to je ten od Smíchova, nebo druhý od Dejvic (není tomu tak), nebo oba do sebe, což není bezpečné. Takže zde byl ponechán jako přímý s výjezdem na povrch ten od Smíchova a tím pádem ten od Dejvic se k tomu od Smíchova přibližuje až na souběžnou vozovku a sice pomocí oblouku, který výsledně jde doprava. Mrzuté je pak, že se od Dejvic nedá přejet do ulice Pod Královkou, jen od Smíchova, ale když není velký provoz, lidé tam nicméně tak jedou. Ovšem v nižší části ulice Pod Královkou stává policajt s motorkou zamaskovaný jako obyčejný motorkář či případně městapo a jelikož přejížděcí úsek přes ty příčné čáry je příliš krátký, tak je (skryté policajty) spatří až na poslední chvíli, kdy je problém se vrátit do směru Patočkova.

  • Klidné Velikonoce všem.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit