Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jen jestli to není tím, že skutečných pilotů ubylo. Všichni spoléhají na počítače a nikdo nic neví o fungování. A přitom programy dělají lidi podle co zvládnou počítače a nikoliv lidi. PC a nikoliv podle letadel. Je to jako mnohé jiné. Kdyby letadla měla i ruční ovlídíní a piloti byli skuteční jako dřív - bylo by těch "nehod" podstatně míň. KOneckonců ke to jako u lodí a mnohé jiné...odvětví.člověk zareaguje rychle - počítač jen v rámci programu.....
  • Nechme to na panu "publicistovi" darmožroutu Velkovi. To je děs, že je nic spotter nazýván publicistou přes letadla.
  • Dobrý den, jak zde čtu příspěvky zejména samozvaných leteckých "znalců", nedivím se, že duchaři a principálové mají prachy. Opomenu-li kydy o ruské střele a o zcestném výkřiku "pilota" Stanlyho, u kterého by mě zajímalo, zda je tak blbý, nebo to ze sebe dělá. Ne, všechna čest, má obzor a neexistuje oblast, které by stejně jako soudružka pusinka a jako anonym nerozuměl, mimo češtiny, tak bych rád uvedl: Je to dva dny co u Lufthansy skončila stávka. Je to 6000 hodin náletu PIC. Dle FR 24 záznamu klesání letadla neodpovídá ztrátě tlaku a není nijak dramatické. Kloním se k tomu co říkal pán, kterého si velice vážím. Pan Keller. Ten uvedl, že mohlo jít o technickou závadu a nepozorností pilotů k CFIT. Stane se to. Bohužel měli blbý terén. Hypotézy bych ale ponechal na investigátorech, nebo jak se to říká. Letadla mě nezajímají, mě zajímají akcie. Zdarec publicisti.
    • Mno... Já ani tak nekritizoval piloty jako tu zprávu která podle čísel v 5hodin odpoledne neseděla ani v jednom údaji s tím co je uvedeno dnes. Vzájemně si až neuvěřitelně odporovala.... A to je celé..... No a vzhedem k tomu že byla čísla opravena situace se jaksi docela dramaticky změnila......
  • Čapisral prý viděl, jak se okolo toho Airbusu potuluje Putin s Bukem...
  • Je to práce Americké CIA, ta má dlouhé prsty.
  • Prohlédni si "Centrum.cz, kde je titulek s obrázkem "POSLEDNÍ MINUTY LETU TU9525. Takže je to jasné, Buď to nebyl Airbas, anebo ho sestřelili Rusáci z Tupoleva....
    • V tomhle ročním období fata morgana ?
  • To by se v CCCP nikdy nemohlo stát, protože zde létají jenom kvalitní letadla vyrobené dělníkama pracujícíma na 185%!
  • !!!Podle sdělení agentur Reupers, a BDC bylo zjištěno, že se podle zříceného Airbasu pohyboval neznámý objekt, s největší pravděpodobností ruský, nebo separatistický a ten svým kanonem sestřelil Airbas.Důkazy se jistě najdou!!!!!
    • Hola hola chocholoušek volá !
  • Je to hrozný, pokud se člověk zamyslí nad tím co lidé musí prožít na palubě letadla než spadne a to prý padalo dlouhých 8 min.
    Nehody se stávají jak na zemi tak ve vzduchu.
    Já jsem dělal pilotní průkaz před 5 lety. Můj kamarád co mi dělal instruktora nezvládl obrat ve vzduchu a nedopadlo to dobře. Byl to jeho poslední let i s pasažérem.
    M.
    • Mezi nárazem a prudkou změnou výšky uběhlo 40minut.
      Prudká změna výšky se dělá při dekompresi kabiny. Nebo závadě - ovšem prudce se z drobnou závadou neklesá. Důležité je udržet výšku a získat čas. Pak musíš co nejdřív přistát. Přímo minuli letiště v Marsei a v Tulonu. Nepokusili se ani přistát a kontakt byl stracen o 30 minut dříve. I kdyby jen nalétli podle vizuálu dispečeři by jim cestičku umetli. Ale oni pokračovali přímým směrem k Alpám

      Tak že buď to letadlo bylo v totálním nepořádku a krom dekomprese vypadla i komunikace a taky jim došel kyslík který by udržel alespoň piloty na živu. Jen že to by musel vypadnout i autopilot a radar protože ten by je do nepřípustné výšky nepustil nebo........... Nějaký totální trotl si zahrál na únosce nedej bůh svatou válku a pokusil se kličkovat mezi kopci s dopravákem a dětma na palubě.
      • Viděl jste ten záznam posledních minut? To letadlo by muselo vzletnout odjinud, aby mohlo 40 minut klesat. Klesalo 8 minut o cca 8 km. To znamená o hodně málo více, než je běžně letadlo vedeno na přistání. Pro zajímavost 3 stupně je sestup od převodní hladiny na vstupním FIX. Letadla Airbus jsou zvláštní tím, že mají datalink a ten umožňuje, jakýkoli problém hlásit výrobci prakticky pomalu dříve než se vyskytne. Byl případ, že autopilot byl nastaven na přistání, ale blbě. Prostě jedna hodnota pilotům utekla a dopadlo to totožně. Kde jste vzal to o tom radaru je ve hvězdách a výplod choré hlavy. Letadlo má dva mechanismy kontroly výšky a ani jeden z nich nezasahuje do nastavení AP ani do řízení na manuál. Prvně je to snímač statického tlaku a dooplerův RV. První z nich dává info AP a formou módu C do pozemního radaru a druhá zvukem a vizuálně pilotům. Ale jak jsem psal, do letadel nedělám a nezajímají mě a dokonce Vás nenutím to číst.
        • Hmm... a podle čeho pak ten autopilot pozná v jaké je výšce ??? Koukne se z okna ?? *1* *1*
          • Samozřejmě ze vyska je na AP nastavovana. Ale chtel jsem tim napsat, ze poslední slovo má vždy pilot. Takže je Vaše "znalecka" reakce o ničem. Reagoval jsem pouze na to, jak se počítač ve vašem případě "radar" zuby nechty brani nárazu do země. To ze jste to nepochopil je Vás problem a ma zbytečná starost.
            • Tak o tuhle pravdu jsem fakt nestál...... To je fakt dost hnusné bral bych raději tisícero nešťastných souher okolností ale že ten trotl bude kopilot a veme sebou tolika děcek..... Hnus.
            • Zkuste to v politice. Jste na to optimálně vybaven. V jedné větě řeknete svůj názor. Pak žeknete že to není váš názor ale myšlenka někoho jiného. Podpoříte to pasáží že tomu ostatní rozumí méně než vy tudíž každé jiné stanovisko je nekvalifikované a na závěr si necháte otevřené dvířka protože co kdyby to nevyšlo............. *1* *1* *1*
              Buď mám názor nebo nemám.
              Buď se pustím do spekulací nebo nepustím.
              Dostal jste svůj prostor aby jste mohl dát k dispozici svůj názor. Jen že vy jste ho využil jen k osobní nactiutrhání. Když vám to nevyšlo napoprvé přiostřil jste křivák a zkusil to podruhé.
              Na alibystické rádo by kritiky bez názoru nemám náladu. Je jich tu přehršel.
              Běžte se hojit na někom jiném. Váš Lojza z dolní horní. *7* *1* *9*
            • Ano, názor typického Lojzy z Horní Dolní. Já sáskař nejsem a se smrtí se nehraje. Doporučím Vám aby jste si něco o letadlech přečetl a potom zde můžete rozvíjet hypotézy. Já to mám jen z doslechu, ale to co jsem psal, za tím si stojím.
            • Poslední slovo by měl mít pilot.... Kdyby třeba:

              Dekomprese. Nouzové klesání. Bezvědomí posádky i osob. = Letadlo duchů .... autopilot v 1800m pokračuje v nastaveném přímém kurzu a náraz do prvního kopce který se postavil do cesty.

              Vsadíte se ??
      • pan je nejak v letectvi obeznamen , nebo dokonce leta jako pilot ?
  • Solder a hrozný. Nevím jak jste to udělali, ale moji myšlenku jste perfektně rozvedli. Lepší bych to nenapsal. i když zatím nemám zprávu co na to TOP 09. Ale jistě to bude Rusko, nebo východ Ukrajiny.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit