Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vertikální integrace se učí na každém manažerském kurzu. Konečně bude důvod odebrat zemědělcům dotace. Vadou na kráse je ovšem nemožnost koupit si akcie řetězců = povinnost veřejně je nabídnout na lokální burze v poměrném objemu peněz, který na daném území utrží, ovšem s omezenou obchodovatelností jen fyzickým osobám s trvalým bydlištěm a občanstvím na daném území. Takové zákony nám politici (EU) stále dluží. Pak se budu radostně účastnit okrádání, monopolizace, expanze, globalizace a všeho, co mi konkurence, mafie a trhy dovolí a ještě k tomu budu váženým investorem, který nevyvede zisk do daňového ráje ale ho zdaní (u zdroje) aby i politici měli co rozdělovat. Tomu říkám ochrana investic a obrana občanů a státu. *4*
  • to moc pěkně zkouší u nás. Jsme takový trenažérem jeho drzosti. Do "vlastních" produktů nastrouhá klidně i piliny. Jen aby nabrala potravina na objemu.Potravina se pak tváří až do otevření přívětivě. Ovšem hned po otevření - hnus, špína nedá se skousnout, jak je vyšperkována náhradami. Jo když ovšem dá řetězec do letáků opravdu značkový, třeba mléčný výrobek, to je teprve lumpárna. Nalákají lidi na doslova legrační cenu. Takové zboží vydrží v regále max první den. Pak už jen přicházejí výmluvy. "Nedodali, přijde, na cestě" ale prostě po celý leták tento "cenový tahák" není. Kaufland je zavedený profesionál v obelhávání zákazníků. Vyhlášený šejdíř který permanentně balamutí lidi.
    • na okrádání nakupujících. Ne nadarmo mu obchodní inspekce nadělila statisícové pokuty za překrucování. Tuhle to bylo třeba za "vylepšenou" zemi původu banánů a citronů. On si to zákazník nezjistí. ....Sám jsem zažil když obyčejnou vodu Korunní nabízeli jako Minerálku Korunní.Nepomohlo poukázat na etiketu. Vedení pobočky tvrdilo že takto to má v kartách.Tečka. Takže žádné pochybení. Systémový podfuk z centrály.
  • Je to asi 7 let kdy mi známí říkal. Ve firmě kde pracuje joho bratr firmy dovezla mak. Ten byl plesnivý a chtěli ho za hlomkovou cenu prodat. Jediný kdo měl zájem byl LIDL Slovensko. Tak to prý i koupili.
    Proto měli taky Interspary kdy něco končilo (ještě před expirací) tak to zpracovali do jejich bufetů
    XPEP
  • Věřím tomu, že přijde doba, kdy se nenávist teroristů obrátí proti super-hyper marketům. *15*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit