Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jo, tak něco takového by u nás asi vzniknout nemohlo. Protože by na to jednoduše nebyly peníze haha. Nebo by se to rozestavělo a už nikdy nedostavělo, tak jako spousta projektů u nás. Na druhou stranu, abych českým železnicím zase nekřivdil, tak tady teď například psali, že Správa železnic právě teď realizuje několik důležitých projektů a rekonstrukci, tak snad se jim je podaří dokončit.

  • Jistě i zabezpečení je na potřebné úrovni - aby jim tam nějaké teroristické přiblblo neposlalo drezínu naloženou kamením...
  • "Náklady na takzvanou Gotthardskou trať dosáhly asi 12 miliard švýcarských franků, tedy v přepočtu více než 370 miliard korun. Cestu z Curychu do Milána zkrátí až o hodinu."
    .
    A to se vyplatí!
    Ale kdoví kdy až.....
  • ..švýcaři postavili tunel za 17 let - 57km za 370mld = 6,49mld/km
    ..češi postavili tunel za 9 let - 5,5km za "zatím" 43mld = 7,81mld/km
    ..můj odhad mld, o kterých se ani nedovíme a které ještě budou vyplaceny v souvislosti s tímto "nejlepším evropským projektem" . . 10mld
    ....náklady na blanku *11* 53mld/5,5km = 9,63mld/km
    ....předpokládané náklady 17mld/5,5km = 3,09mld/km
    ....rozdíl 36mld/5,5km= 6,54mld/km
    ..ještě furt to je dražší, ale mohli jsme mít kousek tunelu blíž do "evropy", tedy ke švýcarům..
    ..a nebo to nechat postavit švýcary a bylo by to ještě blíž..
    ..vím, každej tunel je jinej.. já jim za to gratuluju..jsem stavař a jejich stavba mi dává smysl,
    o tunelu blanka se nehodlám vyjadřovat, vulgarity sem nepatří..
  • tunel než v česku? NEMOŽNÉ.......
  • Skvělé. Hned se mi lépe dýchá.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit