Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Proč jen žáci, ale i učitelé musí mít motivaci. Ti, ale nemají relevantní motivaci. Současný systém je vede, stejně jako dochtory, úředníky, soudce a jiné. Všechny je systém učí, že nejsou důležité jejich pracovní výsledky, ale kolik mají na "čistá hand". O tom jak jsou "mizerně" placeni svědčí parkoviště u škol, nemocnic, soudú a úřadů. Tento nový systém, se dá nazvat " jediný pánbů je pro mě koruna " a podle toho se chovám. Vláda, která za úkol řešit problémy voličů si BEZOHLEDNĚ a nereálně k výsledků své "činnosti" ( to se nedá nazvat prací ) navyšuje příjmy. Jak zapomíná současný systém, výchova příkladem je zásadní. Uvedené nátlakové skupiny se tedy po vládnoucí exekutivě "opičí" a podle toho vypadají jejich pracovní výsledky.
    Učitel je dobrý, když žáky přesvědčí, že jim che něco dát. Bohužel většinu nynějších kantorů zajímá kolik dostanou na ruku.
  • Je to celé určené společenským systémem! Zapomněli jsme na základní a neměnné pedagogické principy. Jsem učitelka první rok v důchodu. Prošla jsem školstvím v 50 letech coby žákyně, vystudovala PF a pracovala téměř 40 let jako učitelka ll. stupně ZŠ. Prošli jsme několika ,,reformami''. Největší v roce 1977, tzv. Novým pojetím vychovnevzdelavaciho procesu. Cíl byl myslím dobrý, avšak naprosto nerealizovatelný. Žak měl obsáhnout a získat maximum poznatků. Učitelé jsou sluhy režimu. Pracovali se žáky i mimo vyučování a jak to tehdy bylo zvykem, všechno chválili. Žáci byli pretežovani, učitelé stressovani. Odměňování byli učitelé poslušní a aktivní. Ale šlo maximálně o 5,6 stovek, nebo ani tolik. Výuka byla politizovana, avšak dalo se tomu většinou vyhnout, rozuměj mimo hospitace vedením školy.
    Jádro problémů současné školy je v neexistující motivaci žáka či studenta. Každý je předem přijatý, proč by se ,,nervovál''. Jednotlivé školy je přímo kupují. Ani návrh na financování dle počtu oducenych hodin není ten správný. Do škol se musí vrátit řád. Zbrkle jsme přešli od autoritativní školy ke škole liberální. Optimum je něco mezi. Určitá pravidla, kdy učitel je sice autorita, žák však partner! Je potřeba respektovat jeho názory, avšak klidně je usměrňovat v duchu společenské morálky. Pro autora jedna informace: Žaci jíž dávno nejsou vedení k biflovani, ani k ,,biflovani''!
    Současný společenský systém je založený na konzumu, tedy penězích. A myslíte, že se to netýká školství na jakémkoliv stupni? I učitelé bojují více za peníze na platy, nikoliv za financování školních potřeb . K otázce hodnocení pedagogické práce bych chtěla podotknout, že o to se snažily mnohé generace před námi, avšak hodnotit vzdělání i výchovu je velmi těžké. Určitým vodítkem by mohly být srovnávací studie mezi školami stejného typu. Jak se to dělalo v 80 tých letech, kdy učitelé zadávali centrálně určené testy, zdůrazňuji učitelé, ředitelé z cizích škol. Testy byly zapecetené a otevřené přímo před žáky. Tedy ani učitelé nevěděli jejich zadání. Vím, že nyní se to dělá elektronicky, avšak jaká je možnost ucitelovy nápovědy?
    V 90 letech jsme upozorňovali mimo jiné i na živelnost zavádění oborù středních škol s tím, že za pár let nebude dostatek kvalifikovaných pracovníků v průmyslu ani dostatek řemeslníků. Ti totiž musí projít praxí, odpozorovanim práce, seznámením se s jednotlivými operacemi, prostě se postavit k dílu a získat fortel, pracovními návyky i
    pěstování vůle pracovat. Tehdy převládala politika nad rozumem a nyní dochází k situaci, kdy je skutečně nedostatek pracovních kádrů.
    Vraťme se k pedagogům-klasikùm, nenechejme se ovlivňovat tzv. reformátory, což je sice příjemné poslouchat zejména v této době existencniho shonu ,kdy rodiče na výchovu svých děti nemají čas.
    • Nevím v jakým vesmíru jste žila nebo žijete.
      Základní škola teď a za komunismu se nedá absolutně srovnávat, jsem rád že učitelky Vaší generace jsou už v důchodu a nepoškozujou další generace.
      To co musel žák na základce vytrpět to byla sviňárna.

      Pracovních kádrů:D ... já z vás nemůžu... ani nechápete, že firmy si nestěžujou na nedostatek dělníků, ale na nedostatek kvalifikovaných dělníků co budou spokojeni s platem nekvalifikovaného ukrajince.
      • Vy všichni co jste mi dali mínusy ... zamysleli jste se jak je možný že rodiče nemají čas věnovat se svým dětem? ... že by to bezvadné základní školství produkovalo zmetky už před víc jak 27 lety? Ano mluvím o nynějších 40nících a jejích tak vychvalovaných dětech.

        Ajo vy jste se vlastně zamysleli :D
        • Oni ti nedali mínusy na vše cojsi napsal. Ale hlavně za tvoje nenávistné žvanění o těch co přispěli ke slušné společnosti. O těch kteří "systematicky " nekradli a navytvořili nesplatné dluhy. Dnes není úspěšný ten kdo vytváří hodnoty, ale fiškál který žídímá ty druhé na základě kur...ky pokřiveného práva - omlouvám se. Někdy se tomu říká vymahatelnost práva. Ale to právo je sakramensky nespravedlivé
  • Já jsem ještě zažil dobré pedagogy. To byli ti prvorepublikoví. Ti poslední z nich ovšem v sedmdesátých letech skončili a ti bolševičtí demagogové učí ve školách dodnes. Rád podotýkám, že jich naštěstí valem ubývá a školství zas brzy bude na solidní úrovni.
    • NEBUDE, jeho výsledky jsou stále horší, západ nepřipustí, aby se něco u nás konsolidovalo. Neměli by koho protektorovat.
      Již je to vidět jen na výjoji dnes již nesplatitelného státního dluhu ČR a na vývoji životní úrovně.
    • Věřím ti čapisrale. Agituješ totiž do roztrhání těla jako pravý bolševik.
  • Klucí od BIS odevzdávají sami služební průkazy, zvedá se jim žaludek.
  • Tak zasraní ušáci ptám se, co se vám jseště povedlo tak dobře, jako rozmrdat celý svět. Jste odpad a voda na vás je uvařená.
    • Rusáci jsou ušáci? To je fakt, uvedli do praxe komunismus, s Hitlerovým socialistickým Německem vyvolali WW2 (Pakt Molotov-Ribbentrop), po válce vydrancovali půl Německa a střední Evropu a stále ti líní nájezdničtí primáti usilují o světovládu. Putin je dobrý Hitlerům učedník.
  • Taková plzeň to je zdroj študovanejch za devět měsíců
    • Kdo to umožnil? Pouze a jen popřevratovéá ministerstvo školství.
    • No vidíš, a já študoval šest let. Asi nejsem moc chytrý.
  • Nové učitele "připravují" nejčastěji fakulty UK v Praze, Masarykova univerzita v Brně a Univerzita Palackého v Olomouci. Tyto tři vysoké školy jsou zároveň hlavními multikulturalistickými a genderovými vymývárnami mozků mladých a líhní tzv. sluníčkářů. Generace starých zkušených a hlavně ještě normálních učitelů pomalu odchází do důchodu a je nahrazována generací právě těch vymytých sluníčkových slepic, které sice děti neumí nic kloudného a do života potřebného naučit, ale zato do našich dětí hustí stejné sluníčkové 3,14čoviny jako do nich nahustily pedagogické fakulty.
    • Trochu jsi zapoměl na PdF Hradec Králové. Měl jsem možnost nahlédnout do systému některých a naprostý souhlas.
    • vyjímečně máš pravdu
  • Žel znám mnoho učitelů, kteří neumí učit. Namísto toho, aby se snažili děti něco naučit a nadchnout je pro daný předmět, tak umí pouze děti otrávit, rozdávat nesmyslné pětky a nechávat propadat. Přesto se školách bez problémů drží mnoho let a nikdo je nevyhodí.

    Dnes je v kurzu povinný titul Mgr., správně vyplněné papíry, ŠVP, apod. Charisma, neboli schopnost děti zaujmout a něco je naučit, ministerstvo, ani vedení škol nezajímá. Bohužel to odnesou děti...
    • Vzpomínám s úctou na některé své Pány Učitele a Paní Učitelky. dali mi hodně, i když neměli titul Magor.
      • Tady s tebou čísílko souhlasím. Mně naučil fotit učitel dílen, třídní šachy a vztah k hisorií a pravdě učitel dějepisu a výtvarky.
  • lol
  • chyba je v systému učitelé jsou hodnocení podle tabulek a ne podle schopností... a to je celé žádná věda v tom není
    • Učitelé nikdy na kvalitativní hodnocení nepřistoupí.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit