Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Dobrý den, poradíte mi někdo prosím, jak se v práci bránit proti neoprávněné výpovědi? Tedy z mého hlediska proti neoprávněné výpovědi?

    • Neoprávněná výpověď? To není rozhodně nic příjemného, moc dobře vím o čem mluvím, protože jsem byla ve stejné situaci a v podstatě jsem to chtěla nechat plavat, protože jsem neměla peníze na právníky. Pak se mi ale povedlo najít společnost https://neplatnyvyhazov.cz/, která tohle za lidi řeší. Řekla jsem si, proč to nevyzkoušet a vyplatilo se, díky nim jsem se dočkala dost velkého odškodného. Navíc na tom není nic složitého, pošlete jim svůj případ, který oni posoudí. V případě, že budete mít právo na své straně, tak vás budou bránit a vás to nebude stát vůbec nic.

  • milacekpublika

    Jestliže je to šikana ze strany člověka, který je na tom v hierarchii stejně, tak se s tím dá něco dělat. Samozřejmě za předpokladu, že to není jedna ruka s vedením. Pokud je to ze strany nadřízeného, tak tam toho moc nepomůže. Korporáty mají dneska různé mechanismy, ale počítejte s tím, že člověk ve vedení je zpravidla důležitější než jeho podřízený. Naštěstí jsou dneska nabídky zaměstnání poměrně plné, takže není problém z práce odejít a najít si něco lepšího s lepšími kolegy. 

  • Taky jsem se bohužel v minulé práci sektal se šikanou v zaměstnání. Myslím si, že takový problém se dost dobře vyřešit moc nedá a to obzvlášť pokud vám dělá problémy váš nadřízený. V takovém případě bych každému doporučil změn zaměstnání, což jsem já osobně udělal.

  • :(

  • Odejít jinam...

    Třeba ze SUZ MVČR na statistický úřad... 

    Sice menší plat, ale ten klid v práci a na práci se nedá zaplatit

  • ferda.borek