Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Už dávno by se jezdilo na vodík nebo magnetickou energii, protože někdo nemá dost a chce stále více a více pokud nebude vyčerpána poslední kapka. Potom možná nastane nějaká změna.
  • CO2 vzniká a kdo je jeho největším producentem. Doprava obecně to není ani zdaleka, ta zabírá pouze 14,5 % celkové produkce skleníkových plynů a 14,3 % celkové produkce CO2; zbytek připadá na oxid dusný, chemickou značkou N2O.

    Z globální produkce skleníkových plynů tvoří silniční doprava, tedy auta osobní i nákladní, traktory, motorky, zkrátka všechno, co jezdí po silnicích, 10,6 % - „osobáky” z toho budou tvořit jen jednotky procent. Na leteckou dopravu připadá 1,5 %, na železniční 0,5 % a ostatní, včetně lodní dopravy, tvoří 1,9 %. V rámci dopravy je tedy ta silniční skutečně většinová, ovšem v z pohledu globálních emisí skleníkových plynů tvoří zlomek celkového objemu.

    http://www.autoforum.cz/zajimavosti/eu-nam-auta-devastuje-zbytecne-jejich-podil-na-emisich-co2-je-takhle-maly/
    • Tedy vsechno to snazeni OBROVSKE ZDRAZENI osobnich aut a vysledek usetrime jednotky ci spice desetiny procent celosvetove produkce CO2 *1*
  • tak hlavně že nikomu nevadí ty vysoce karcinogenní aromatické uhlovodíky, které nahradily olověnou složku v benzinu. Jo vlastně teď už jo, benziňáky budou mít taky povinně FAP *15* Takže to vlastně vyjde úplně nastejno *3*
  • Když se v Německu a potažmo v celé EU tak úporně bojuje o čistší vzduch, jak to, že vadí jen osobní vozy používané běžnými lidmi s malými diesely a ne ty tisíce kamionů, autobusů, traktorů, lokomotiv, lodí, vojenské techniky s velkoobjemovými diesely, které logicky musí zatěžovat životní prostředí podstatně více. Nebo proč se neřeší přehnaně rozbujelá letecká doprava, která spolu se zaoceánskými loděmi ničí ovzduší několikanásobně více než všechny auta na celém světě. To zaměření evropských elit jen proti osobním automobilům s úspornými diesely mi nějak nesedí. Jestli to není jen takový předstupeň plánovaného úplného zákazu výroby a používání osobních vozidel pro soukromé účely. Zelení v Evropě už po tom volají dávno. V budoucnu má být vlastnictví a používání osobních aut k vůli snižování uhlíkové stopy jen na zvláštní povolení, pro úzký okruh vyvolených elit a ne pro širokou veřejnost.
  • Diesel v osobním automobilu se stává pomalu, ale jistě nesmyslem.

    Chudí na všechna ta zařízení na čištění výfukových plynů mít nebudou a hlavně je odradí ceny oprav.

    Zbohatlikovi je jedno, kolik dá za palivo, chce mít klid a ne se zlobit s nějakým DPF filtrem.

    Bezstarostné milionové proběhy jsou pohádkou z minulosti, proč si tedy nekoupit auto s benzínovým motorem s turbem?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit