Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Víceméně souhlas s tím co se tu píše... odehrál jsem 4,5hodiny a pokud by ta hra měla nějakou dobu vydržet muselo by se tam toho dost upravit ale na takové to občasné zahrání dobré. Matchmaking snad nemá smysl řešit protože je zcela v režii náhody... samozřejmě že tým co má 5levelů a žádnou třídu toho moc nezmůže ale párkrát sem se divil jaké lamy to s prestige hrajou inu odehrané hodiny nic neznamenaj ale takovéhle negativní chování jsem už viděl v Siege.

    Jak již jsem psal tak se mi líbí i řešení mimo střílečí ( s dronem si označím nepřátele - takže mám přínos nebo naopak vypudím z krytu minometnou palbou) ono když jsou všechny třídy pokryté je i zajímavej match. To se ale musí udobřit matchmaking a ne opravdu mě by nebaavilo hrát proti nobbům co zrovna začli hrát *7*
  • Zkoušel sem to a nic moc. Mapy nedávají příliš prostoru k taktizování, pokud se jedna strana zakempí, tak jsou schopní kontrolovat každou přístupovou cestu a druhý tým je nemá jak překvapit. Mapy by měli být větší a členitější.

    Navíc mě trošku zklamalo, že se snaží o konflikty několika málo hráčů, když mají obří Bolivii, která by byla ultimátní online pískoviště. Třeba by se mohla rozdělit na různé zóny, které ovládají ostatní hráči a dobývali by ty nepřátelské.
    Těch možností tam je hromada. Škoda že je Ubisoft tak krátkozrakej...
    • BoB.2
      Je jasny že jsi to vůbec nehral jinak bys to nemohl napsat,ale jsi tím známej. *5*
      • Milej Bobánku hrál to se mnou v coopu, tak si tu laskavě přestaň vymýšlet.

        Btw taky by mě zajímalo co ještě nehrál. Mám pocit, že se tu ještě hodně zasmějeme...
        • No a kde nic, tu nic :D
      • Ne, kdepak vůbec jsem to nehrál. Jen celej singl (a to jsem provedl 100% destabilizaci kartelů i když je to nepovinné) a ještě sem sundal i Predatora.
        DLC sem nekupoval žádné.
        V multiplayeru sem odehrál asi tak 30 her, takže asi tolik k tvému výmyslu.

        Když už jsem tím tak známej, co ještě sem nehrál?
  • a:S tím souhlasím.Prey není adventura,ani Mario.
    Mario je hopsačka a Prey je střílečka s prvky RPG.
  • Hrozný pokaždý, když to zapnu furt stahuju nějaký 11gb patche. zachvílku nebudu mít místo na disku..
    • BoB.2
      Tak to smaž *3*
      • už se stalo
  • Ghost war je sice docela fajn, ale trpi nekterymi neduhy - campeni je povetsinou vyhodna taktika, rada her se proste odehrava tak, ze se ceka kdo prvni vystrci nos. Proti teto taktice zadne namitky, je ucinna, ale dynamika hry tim proste trpi. Druhym problemem je velka omezenost zbrani pro danou tridu, nelze si prizpusobit skoro nic. Dostanete obvykle jednu, dve zbrane na vyber a k tomu par puskohledu/kolimatoru a nazdar. Nelze si zmenit zbran za jinou ve stejne tride, nelze treba i zamenit puskohled za kolimator nebo obycejna miridla a naopak, vzdy lze jen pouzit prednastaveny omezeny vyber. Jestli je v Ghost war neco velka tragedie, pak prave toto. Clovek pak proste casto sahne ne ani tak po tride, kterou by chtel hrat, ale po tride, kde je zbran nejmene naprd.
    • BoB.2
      Jde o to aby měli všichni stejne šance,ale snad to do budoucna změní každy měsíc je hlašen patch.
      • Aby byla hra vybalancovana je naprosto v poradku. Ale soucasne omezeni zbrani je proste... prilis omezujici. Napriklad, Ranger ma mit podle hry tu vyhodu, ze ma byt schopny na dalku i na blizko a tak ma DMR a SMG. Samopal je v poradku, ale ta puska je dost hrozna, na dalku je to spise jen takove kropitko (nelze nastavit na single shot, pouze burst a auto) a vzhledem k tomu, ze nejde vymenit puskohled ani za blba mechanicka miridla, na stredni vzdalenost, kde by mela i vyuziti se pouziva dost blbe. Takze musis bud dost citlive strilet s auto tak, abys dal jen jednu ranu nebo mas proste peska, protoze na tak maly cil se jeji velky zpetny raz kompenzuje dost blbe. A jinou pusku proste na vyber nemas. A takovych veci je tam vice...
        • BoB.2
          U rangra stojí za prd obě zbraně,hele puškohledy mužeš měnít mají všechny stejnou vlastnost ale mužeš si tam dát jakej chceš.
          • SMG u nej neni pravda nejsilnejsi, ale alespon se s tim da strilet. Puskohledy u pusky sice menit muze, ale jak rikas - vzhledem k tomu, ze jsou vsechny skoro stejne je to prast jak uhod. Neco s mensim priblizenim tam nedas, kolimator take ne a mechanicka miridla uz vubec ne. V kazdem pripade je to to, o cem mluvim - ranger je jako class zajimavy, jako rada dalsich, ale diky omezeni zbranoveho arzenalu a jeho naprosto minimalni prizpusobitelnosti spousta lidi sahne po necem jinem, s cim se da alespon hrat, aniz by u toho clovek kazde kolo spackoval a zapasil s necim tak naprosto zakladnim, jako jsou zbrane a strelba.
  • A co ten Battle Royal mode pro wildlands... bude/nebude, chystá se nechystá, je to potvrzeno...??
  • TheGGG
    to já spíš doufám, že už pracují na dalším díle a že se poučí z chyb wildlands... rok 2018 je pro mě v případě ubisoftu velký nezájem... pirátská online blbina a far cry 5 mě fakt nezajímají,,,
    • rok 2018 v případě ubisoftu velký nezájem, takže všechno při starým
  • super, Wildlands jedna z nejlepších akčních adventur loňškého roku
    • Až na to,že se jedná o taktickou střílečku,ne o akční adventuru.
      • vůbec, jednoznačná akční adventura
        • Akční adventura je třeba Uncharted nebo Assassins Creed(kromě Origins),ale ne Ghost recon:Wildlands.To je jako říct o Call of Duty,že je skákačka.
          • podle games je akční adventura krom ac:origins i super mario a prey
            • a podle mnohých to není ani takový Assasins Creed, který je zde jako příklad uveden *1*
          • Call of Duty je scriptačka. *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit