Přejít na výpis diskuzí

Vlad III. Dracula

OSOBNOST 29.4.2007 
12 příspěvků

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Dobrý den,
    na vyhledavačí jsem nic nenašel

    moc bych se chtěl dovědět více

    e - mail : jaromirkraus@seznam.cz
  • Trošičku mě děsí to, kolik je v tomto článku nepřesností... Vlada III. studuji už tři roky a načetla jsem toho opravdu hodně. Vrcholem toho byla moje maturitní práce o jeho osobě. Takže pokud byste se chtěli dozvědět více, tak nabízím mé osobní stránky, kam jsem svou maturitní práci umístila. http://mwmiow.blog.cz/rubrika/dracula
    • Dobrý den na vyhledavačí jsem nic nenašel.
      Moc mě zajímá historie Vladana
      můj e - mail : Jaromírkraus@seznam.cz
  • O tomto knížeti vím takřka vše. Studuju ho už pár let. Od doby kdy jsem se dozvěděla pravdu o "Upíru Dráculovi" Jako jediná z naší školy ho znám skvěle. Je to pro mě hodně významný člověk a chci navštívit jeho zem i hrad. Pravda s hradem Bran má málo co společný ale i přesto mě to tam láká. To zdali opravdu byl tak krutý nebo ne těžko říct. Je pravda že na Elizabeth Bathory neměl. Ta byla narozdíl od něj zazděna. On byl zabit. Každopádně je to pro mě vzor a velmi významný panovník. *3* *3* *3*
    • ahojj můžeš mi o něm nněco napsat muj mail :merien2000@seznam.cz
      děkuju je to důležité
      *14*
    • Ahoj zajmalo by mě kde si o něm zjistila informace dost mě zajímá jeho historie jaký knížky si o něm přečetla ?