Přejít na výpis diskuzí

Axl Rose

OSOBNOST 31.12.2006 
122 příspěvků

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Viděla jsem skutečné fotografie jeho rodičů na ročenkách na střední škole v Lafayette. Zveřejnil je někdo v jedné sekci na největším fóru o kapele. Axl je podobou celá máma. Překvapením je jeho údajný otec, který vypadal jako třídní šprt a nosil brýle - mazánek, krhounek. Osobně si myslím, že se jedná skutečně o jeho otce, protože znám fotky Amy, sestry z jejího FB. Údajně je i ona dcerou Williama Rose a vím, že asi v době reunionu GNR na svůj FB napsala nenávistný status o svém žijícím "nevlastním otci" (později ho smazala). Původně je brunetka, mladík na fotce je taky brunet a její "rošťácký" úsměv a nos jsou identické.
  • Luky1987
    Good GNR *3* *4* *5*
  • Rozhodne jeden z najlepších rockových frontmanov a spevákov vôbec, holt osud mu asi neprial, ale teším sa, že sa dali GnR zase dokopy a želám veľa úspechov. :)
  • Často v diskuzích narážím, kdy fanouškové neustále řeší Axlův vzhled a věří bulváru, že podstoupil botox nebo plastickou operaci. V minulosti tahle tvrzení popřel jeden z jeho nejlepších přátel Sebastian Bach, že Axl nikdy nic takového nepodstoupil a já si to myslím taky.
    Když byl mladý a já ho sledovala v různých rozhovorech, viděla jeho čistou bílou až nadpozemskou pleť s nulovou mimikou, vždy jsem si říkala, že Axl patří k těm šťastným, co nikdy nebude mít vrásky, ale to jsem netušila, že se tenhle fakt obrátí v jeho neprospěch. Moje tchýně v sedmdesáti nemá jedinou vrásku, což je genetická vybavenost. Nevěřte proboha všem bulvárním blábolům, které se o Axlovi píšou!!! Doufám, že Axl udělá jednou pořádný rozhovor a spoustu nesmyslů, lží a polopravd uvede na pravou míru. Axl měl vždycky skvělé rozhovory, ve kterých je neuvěřitelně upřímný.